Arkadaşlar ben bir süredir ilk bölümlerdeki yanlışlar dan dolayı kırıcı eleştirilere maruz kalıyorum . Düzenleme yapacağımı söylediğim halde devam ediliyor. Ama yinede onlara da tesekkur ederim.Daha fazla kararlı olmamıştır sağladıkları için.
Kurgunun gidişatı nasıl sizce ?
Bu durum bazen yeni bölüm yazma isteğini yok ediyor. Ama kimse okumasa bile kendim için yazacağım çünkü bu benim en büyük hayalim . Asla kibirli biri olmadım olmayacağımda bu yüzden beni yanlış anlamayın lütfen. Okuyan değerli okuyucularima teşekkür ediyorum yorum ,vote veren herkese bana destek olan herkesi çok seviyorum .
Bu arada yeni bölüm için gün belirlemeyi düşünüyorum cumartesi -pazar olabilir. Belki bazı dönemlerde tam zamanında atamam ama elimden gelenin fazlasını yaparak atmaya çalışacağım .
Bana destek olursanız çok sevinirim :)
Bu arada bölümden kısa bir alıntı:
" Ne demek benim İstanbul da işlerim var Baran ağa sen yeni evlisin millet ne der bilmiyorsun ?
Hem karın burada sen orada olmaz öyle şey milletin ağzı torba değil ki büzesin . Ya burada karının yanında kalırsın yade karınıda götürürsün başka çare yok bu konu burada kapandı.""Asla öyle birşey olmayacak ben gideceğim ve o burada beni bekleyecek. Milletin ne dediği umrumda değil yade . "
Son sözlerini söyleyen Baran ağa sinirle kapıyı çarpıp odasına çıktı .
Odayı toplayan Maral 'ı gören Baran ağa büyük adımlarla Maral ın yanına gidip kolundan tutup duvara fırlattı.
Sırtının acısıyla inleyen Maral ne olduğunu anlamamıştı bile sadece Baran ağa nin öfkeden kasılmış yüzüne bakıyordu."Burada beni bekleyeceksin anladın mı beni seni yanımda götürmeyeceğim . Burada yeterince bela açtığın yetmiyormuş gibi birde gittiğim yerde mi bela olacaksın . Konaktan dışarıya adımını dahi atmayacaksın tamam mı?"
Maral sadece kafasını salladı diyecek söz kalmamıştı.
"O kutuyu unuttuğumu sanma kürt kızı herşeyin bir zamanı var .bekle ve gör"
Bakalım daha ne olaylar olacak ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...