Multimedya :Burak'ın söylediği şarkı .Aynı bu şekilde söylediğini düşünebilirsiniz.
Uzun bir bölümle karşınızdayım aslında dün atacaktım ama wattpad deki bir sorundan dolayı yükleme yapamadım.
***********************************
Agit ağanın konağının önüne geldiklerinde burak telefonu ile uğraştığı için dışarıya bakmıyordu.Maral yağızı uyutup baran ağayı konağın dışında beklemeye karar verip kapıda bekliyordu.
Arabaya yaklaştı lakin o binmeden baran ağa yanına gelip arkadaşının arabada olduğunu onula tanışması gerektiğini söyledi bunun üzerine arkadaşına seslenen baran ağayı ve arkadaşının arabadan çıkmasını bekledi.
Baran ağanın seslenmesi ile arabadan kafasını eğerek çıkan burak bir yandan konuşmaya başladı kafasını kaldırmadan.:
+Merhaba yenge ben bar-
kafasını kaldırıp karşısındaki kişiyi görünce donup kaldı lafını bitiremedi bile bu oydu.... ama nasıl ,nasıl bu kızın burada ne işi vardı.
Şaşkınlıkla baran ağaya döndü :
-Baran bu kız- , yani kadının ne işi var burada eş-eşin nerede onu almaya geldiğimizi söylemiştin.
Ne diyeceğini nasıl konuşacağını şaşıran burak ne dediğinin farkında değildi aklı algılamıyordu olayı .Gözlerini kızın arkasına çevirip her an birinin gelmesini bekledi.
Baran ağa arkadaşına bir anlam veremeyerek konuştu:
--Şuan aldım zaten eğer müsaade edersen şimdi de evimize gideceğiz . Burak karşında bulunan kadın eş- maral( eşim diyemedi tuhaf hissetiriyordu ) .Kürt kızı bu da arkadaşım Burak iş için burada .
Burak hala şaşkınlıkla karşısındaki kadına bakıyordu kendisinin aksine genç kadın sadece birkere bakmış daha sonra gözlerini yer indirmişti arada kocasına bakıyordu sadece.
Baran ağanın öksürüğü ile sonunda konuştu:
-Memnun oldum .dedi . Ve baran ağaya dönüp devam etti:
-Baran ben başka bir zaman gelsem yemeğe zennure teyzeme çok özür dilediğimi söyle kesin telafi ederim.
-Olmaz öyle şey yademle dayem(annem) şimdi her şeyi hazırlamışlardır gelmezsen benim başımın etini yerler bayadır soruyolar zaten. İtiraz istemiyorum hadi hadi. Sende geç kürt kızı (kafasıyla arka tarafı işaret etti ).
-Burak itiraz edecekken ikisininde arabaya yerleştiklerini görüp ensesini kaşıyarak arabaya bindi.
Hala inanamıyordu bunlar kesin bir rüya diye düşünüyordu gerçi bu çektiği ızdırapla ancak yaşadığı şuan olsa olsa kabus olurdu.Kafasını arkaya çevirmemek kendisini zor tutuyordu .Yıllardır hasretlikle uzaktan uzağa izlediği kadın şuan kafasını çevirse nefesini hissedebileceği kadar yakınındaydı .Dün bulduğuna sevinirken bugün kaybetmişti. Yeminler etmiş sözler vermişti bu sefer kaybetmeyeceğine ama kaybetmişti hemde tamamen bu kadın şimdi kardeş bildiği adamın karısı namusuydu yürek yangını kardeşinin eşiydi.
Arkadaşındaki tuhaflığı sezen baran ağa:
-Burak sende bir tuhaflık var iyi misin betin benzin attı bir durgunlaştın hayrola ?
--Yok birşey birkaç gündür işler yüzünden uyuyamadım oda baş ağrısı yaptı galiba ondan.
-Dikkat et kendine biraz eve gidelim yemekten sonra ilaç alıp yatarsın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...