yeni bölüm birazdan -Çok önemli duyuru-

4.7K 139 50
                                    

Eski duyuruya Yeni güncelleme !!!!!

Arkadaşlar bölümün gözükmesi ile ilgili bir sıkıntı var galiba bu yönde dönüşler alıyorum bu nedenle bölümü   kaldırıp yeniden yayınlayacağım .  Bu duyuruya da  ekleme yapıyorum  buradan haberiniz olsun diye . Sorunun giderilip giderilmediği hakkında dönüş yaparsanız sevinirim.
Bu arada arkadaşlar bahsettigim bölüm 37. Bölüm . Bazı arkadaşlardan görünmediği için güncelleme yaptım . Yeni bölüm eklemedim.

LÜTFEN OKUYUN.

Arkadaşlar bölümler geç geliyor olabilir ama sizde farkındaysanız bölümler iki bölüm uzunluğunda geliyor. 2 ay bölüm atmıyorsam normalde 3 bölüm yazılıyorsa ben o uzunlukta yazıyor ve atıyorum. ben yaptığınız yorumlara karşı hep saygıyla karşılık verdim sizden de tek istediğim saygıyla karşılık vermeniz. bölümlerin geç geldiğini söyledniz ve ben geçerli sebeplerim olmasına rağmen anlayışla karşıladım sizi merakınıza saygı duyup mutlu oldum. Bölüm gelmediğinde gelen mesajlar bu zamana kadar gölge okuyuculardan ama ben bununlada mutlu olup anlayışla cevap verdim hiç bir zaman kaprisli bir cevap vermedim.gizliden de olsa okumasına mutlu oldum hikayeyi beğendiğini düşünerek.

Ben yorum gelmiyor vote verilmiyor diye bölüm yazmayan bir yazar değilim olmadım olmamda. buna rağmen çok değişik yorum ve mesajlar geliyor. Hikayemi kimseye zorla okutmuyorum okuyanlara karşı saygım sevgim sonsuz . bugüne kadar boyle bir yazıda paylaşmadım . bölümlerin geç geleceğini ama yazmaya devam edeceğimi hikayemi yazmayı bırakmayacağımı önceki duyurularda söylemiştim. İlginiz beni çok mutlu ediyor ama duyurularıma rağmen bölüm geç gelecekse yazmayacaksan bizede söyle boş yere beklemeyelim tarzı şeyler görüyorum . Elimden geldiğince bölüm atamaya çalışıyorum . normal hayatım sadece bu hikayeden ibaret değil hepimizin öyle çok farklı şeylere yöneliyoruz ve sürekli bir koşuşturma içerisindeyiz . bir bölüm yazmak en az 6 saat sürüyor . Ve bu en azı , örneğin birazdan atacağım bölümü 3 gündür yazıyorum ve çok az uyku uyuyorum , bunu sizler için yapıyorum siz merak ve ilgiyle bekliyorsunuz diye ve ilginiz beni mutlu ediyor çünkü , yorumlarınızı okurken mutlu oluyorum benim elde ettiğim tek şey sizin yorumlarınızdan duyduğum mutluluk. Arkadaşlar her bölümde sorduğum gibibu duyuruda da sizlerin fikrini almak istiyorum . hikayenin adını değiştirmeyi düşünüyorum fikirlerinizi bekliyorum ..

Bölüm akşam 10 gelecek bilginize . Ve oldukça uzun bir bölüm tam 9 bin kelimelik bir bölüm şimdiye kadar ki bölümlerin neredeyse 3 katı uzunluğunda.

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin