YENİ YILIN YENİ BÖLÜMÜ
BİR BEN KALDIM
Fotoğraflar aynı soğuklukla
hep siyah beyaz ...
hep yanlız bir karedeyim
kimse yok,
bir ben kaldım albümlerde tek albumler ki ;
tozlu raflarda unutulmuş...&&&&&&&&
Yeni bölüme bir şiir le başlayalım dedim İyi okumalar.
Adımı söylemesiyle ona döndüm .
Bir kaç saniye yüzüme bakıp konuşmaya başladı .
" Sana 1hafta müddet veriyorum kendini hazırla . Olsun ve bitsin böyle bir saçmalık için kimsenin ağız kokusunu çekemem . Daha fazla uzamasın her ikimiz içinde sıkıntı olmasın "dedi . nasıl ,ne demek istiyo bu adam ne iş-
Hayır hayır aklıma gelen şey olamaz demi yani şu meçhul gece . Allahım sen yardım et ben , ben yapamam onun bana yanlışlıkla değen teni bile miğdemi alt üst ederken böyle birşey düşünmek dahi istemiyorum.
benim söylediği kelimelere karşı tepkisizliğimi gören baran ağa konuşmasına devam etti.
"Ne oldu kürt kızı dondun kaldın . Evlenirken kurduğun planlar içinde yer almıyor muydu o gece. Ah tabi senin gibi mal ,mülk düşkünü kadınlar en ince ayrıntıya kadar düşünür eminim bunuda düşünmüşsündür nede olsa buranın adetlerini bilirsin ."
Söylediği her söz beynimde yankı yaperken bana doğru geldiğini son anda fark edebildim .
iyice yaklaşıp bir kaç santim önümde durdu . Ceplerine koyduğu ellerinden birini çıkartıp çenemden tutarak ona bakmamı sağladı gözlerim gözleriyle buluştuğunda rengini çözemediğim harelerinde nefretten başka birşey yoktu. Kanlanmış gözlerinin hedefi gözlerimdi.
"Bundan sonra ben konuşurken bu lanet yüzün benim yüzüme bakacak. O allahın cezası dilin bir işe yaramıyor bari tepki ver."
Elini biraz daha sıklaştırdıağında acıya dair her hangi bir sesin dahi ağzımdan çıkmadığını gördüğünde elini hırsla indirmişti ve benimde bir kaç adım gerilememi sağlamisti bu hareketi farkında olamdan.
İstediği tepkiyi alamadığı için tekrar konuşmaya başladı
"Sen bana verilen en büyük cezasın . Lanetinle gittiğin yerdeki bütün mutluluğu yok ediyorsun. "
Camın pervazina bir kolunu koyup diğer tek eliyle kot pantolonun cebinden bir dal sigara çıkarıp içmeye başladı .
"Ben bencil bir adamım kürt kızı biz mutlu olamıyorsak sende mutlu olmayacaksın . Sanma ki bu bir gün sona erer . Bir ihtimal sona erer lakin ancak ben ölürsem . Ama ben seni tek bırakmam bu dünya da kıyamam sana! giderken beraberimde seni de götürürüm."
Kısaca tehdit ediyordu . Ama bilmiyordu ki bir insan kaç kez ölebilir. Ben zaten yaşayan bir ölüyüm .Duygularimi kerem le birlikte toprağın altına koyan benden ne istiyor du ki?
Korkup kaçmamı mı ?Kaçsam bile nereye gideceğim ki ? Yaptığım hatalara rağmen arkamda duran bir abim mi ,herşeye rağmen kollarının arasına alacak o huzuru hissettirecek , herşey geçecek diyen bir babam mı yada mutsuzluğumda ,mutsuzluğumu ,mutluluğumda mutluluğu mu paylaşabileceğim bir annem mı var.
Hayır hiç biri yok .
Benim benden başka kimsem yok .
Ben sessizliğimde kaybolurken onun ne düşündüğünü merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...