Yeni bölüm karşınızda iyi okumalar . Umarım seversiniz.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Maral birşey demeden tarlanın ucundaki ağacın tarladan gözükmeyen tarafına geçip bacaklarını uzattı ve sırtını ağaca yasladı.
Baran Ağa ona bir kaç dakika tepeden bakıp üzerindeki takım elbiseyi umursamadan genç kızın dizlerine başını koydu ve kollarını göğsünde birleştirdi. Bu ani hareketle irkilen maral kapattığı gözlerini açtı ve gözleri kapalı adama hitaben konuştu:
-herkes bize bakıyor kalk dizimden.
+İşte sırf bu yüzden uslu dur karıcım ne de olsa biz mutlu bir evlilik geçiriyoruz değil mi onlar böyle biliyor.
Maral birşey demeden arkasına yaslandı . 10 dakika boyunca konuşmayan ikiliden maral Baran Ağa'nın yüzüne baktı ve gözüne düşen yaprağı fark etti onu alıp attı ama o sırada adamın göz altlarında ki hafif morluklari fark etti ve parmağı ile okşayıp konuştu :
--Nasıl oldu bu Allah aşkına kaç gündür uyumuyorsun sen iyice çirkinleşmişsin zaten çirkindin.
+6 gündür Kürt kızı 6 gündür uyumuyorum sadece.
-Sadece mı sen kafayı yemişsin . Yaşıyor olmana şükretmeli. Birde mutlu bir evlilik mis seni böyle görenler benden dayak yiyorsun sanır. Hem bu çirkinliğinle kim seni bana yakıştırır ki.
+Yaşamama şükür edeceksin demek? Bakıyorum da dile geldin kürt kızı .
Cevap vermedi maral.
Bu sefer başka bir şey sormak için gözlerini açtı ve seslendi Baran Ağa.:-Kürt kızı bunca zamandır ne bu sessizlik senfonisi in sebebi . birden bozduğun bu sessizliğin sebebi ne?
Baran ağa gözlerini usulca açıp mavi harelere baktı.Maral gözlerini açan baran ağa ile elini usulca kaydırdı ,saçlarına geldiğinde tam elini çekecekken baran ağa elini tutup gözlerini gözlerinden ayırmadan konuştu:
-Çekme ellerini hemen üzerimden ateş değil ki yanasın kürt kızı. Ne kadar bir anlam veremesem de her tenin tenime değdiğinde tarifsiz bir duygu var oluyor içimde. şimdi eğer yanına yakışmamı istiyorsan uyumama yardım et ve saçlarımla oyna.
Maral birden geçmişi hatırladı tek kaşını kaldırıp konuştu:
*Sen değil miydin saçına dokunulmasına tahamül edemeyen , o çok değerli saçlarına kimseyi dokundurmayan?
- Bu günlük bir istisna yapabilirim galiba . Çok yorgunum ve uyumam gerekiyor.(baran ağa)
*Bunca zaman uyusaydın yorgun olmazdın.(maral)
- Kürt kızı senden sadece saçımla oynamanı istedim canını değil . Tamam bırak ( maralın elini saçından uzaklaştırıp kalkmaya yeltendi ) oynamanı istemiyorum artık.
Maral baran ağanın sözünden sonra gözlerini devirip baran ağanın alnından bastırarak dizine geri yatmasına neden oldu.
*Bir trip atmadığın kalmıştı zaten . Bu aralar sende değişiklikler var şaşırtıyorsun bence mirza ile az takılmalısın bu tavırlar sadece ona yakışıyor. Bu arada bunu yapmamın sebebi uyuyup biraz da olsa yanıma yakışman için.
Baran ağa tam cevap verecekken maral bir eli saçlarına uzanmışken diğer elinin parmağını baran ağanın dudaklarına bastırdı ve :
* Baran ağa cevap vermek yerine uyusan daha iyi olur. Hem burası çok huzurlu bırakta burada bari biraz huzur bulayım.dedi. ( bunları söylerken kafasını geriye atmış ve ağaca yaslanmıştı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...