Bölüm 29

7.6K 249 42
                                    

Gecikmeden  dolayı özür dilerim açıklamayı geçen bölümün yorumunda yapmıştım zaten bir daha yazmıyorum bu nedenle. Umarım merakınızı giderir ve beğenirsiniz😇😇


İyi okumalar bol vote ve yorumlar.

Genç kadını yatağa yatırıp geri çekilmeye çalıştı ama boynuna sarılı kollar uzaklaşmasına izin vermeden iyice kendine çekti . Hızla çekilen baran ağa şaşkına uğradığı için dengede duramamış ve genç kadınla dudakları birbirine değecek kadar genç kadının yakınına düşmüştü. Su yeşili gözleri şaşkınlıktan kocaman açılan baran ağa hala masummasum uyuyan kadından hızla uzaklaştı. Kolları yatağa düşen maral rahatsızca kıpırdandı. Baran ağa odadan çıkıp salona geçti.

Yanından geçtiği sehbanın üzerinden yere düşen çantayı almak için eğildiğinde gördüğü şey ile duraksadı.

Gördüğü şey bir karttı yanındaki abajuru yakıp koltuğa oturdu .Elindeki kağıdı çevirip üzerindeki yazıya baktı. Sargıçlar holding yazıyordu.Bu soy isim tanıdık geldi bir anda sonra yanlış hatırladığını düşündü ve altındaki isimi okudu KERİM SARGIÇ isimi içinden tekrar etti lakin bir türlü aklı ermiyordu bu kartın maral da ne işinin olduğunu, mezarlıktaki adam tabi ya Maral sadece onunla görüştü bugün ama ya bugüne ait değilse kart diye düşündü.Kafası karışan Baran ağa sinirle saçını çekiştirdi,oturduğu koltuktan hızla kalkıp bir eli ensesindeki saçları çekiştirerek diğer elindeki kartı ise sıkı sıkıya tutarak salonda tur atmaya başladı.

Saatlerdir salonda bir o yana bir bu yana tur atan Baran ağa geçen zamanın farkında değildi.

Susayan Maral yatağından kalkıp paytak adımlarla odadan çıktı .Odadan çıkan Maral durup düşündü kendisi en son koltukta oturuyor ve baran ağa birşey konuşuyordu lakin genç kız gerisini hatırlamıyordu odaya nasıl gelmişti bilmiyordu.

Kafasını kaşıyıp ayaklarını sürte sürte salona ilerledi belki biraz balkonda otursam iyi olur diye düşünerek.Salona girdiğinde bir geri bir ileri gidip gelen baran ağa yı görmesiyle duraksayıp ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştı. Daha sonra iş ile ilgili bir sorun vardır kesin diyerekten ilerlemeye başladı. Baran ağa salondaki Maralı fark etmeyip koltuğa geçip oturdu ve arkasına yaslandı. Maral baran ağanın oturup elindeki kağıda dikkatle baktığını görünce ilk defa merak etti onu bu kadar düşünmeye zorlayan şeyi .Usulca koltuğun arkasından baran ağa ya yaklaştı ve elindeki kartı görebilmek için eğildi uykulu gözleri net görmesini engellediği için biraz daha yaklaştı.

Kulağının dibinde bir nefes hissetmesiyle kafasını hızla çevirdi ve olan oldu:

Baran ağanın ve maralın dudakları birleşti.Anlaşıldığı üzere Maral mayınlı bölgeye çoktan giriş yapmıştı hemde haddinden fazla yakın bir şekilde. Baran ağa durumun farkına birkaç saniye sonra varmıştı lakin içindeki birşey geri çekilmesine izin vermiyordu. Tam da gözlerine bu kadar yakınlıkta şaşkınlıktan kocaman açılmış mavi gözler varken bırak geri çekilmeyi sadece kendisine bu şekilde bakmasını istiyordu. SOL Kolunu kaldırıp maralın yanağına dökülen birkaç tutamı kulağının arkasına yerleştirip elinin altında ki yanağı önce okşayıp sonra daha çok kendine çekti. Gözleri baran ağaya daha fazla itaat etmeyip kapandı. Dudakları hareketlenip daha da sardı genç kızın dudaklarını ve kendine esir etti.Gözleri kapanan ikili kapılıp gitmişti ilk defa göz yaşı olmadan.

Maral hızla geri çekildi .yüzünde olmayan saçları kulağının arkasına sıkıştırıp şaşkınca etrafa baktı en son baran ağaya değdi gözleri. Eli boşlukta kalan baran ağa havada ki elini yumruk yapıp ayağa kalktı , elindeki kartı cebine sıkıştırıp camın önüne geçti.Gururu bağırıyor sanki isyan ediyordu. NEDEN , NEDEN SÖZLERİNİ YUTUYOR NEDEN TİKSİNDİĞİN KADINI ÖPMEYİ İSTİYORSUN diye.Elini yumruk yapıp cebine koydu, yüzü dışarı çevrili şekilde konuştu:

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin