SÜRPRİZZZZ .
ASLINDA bunu perşembe günü atacaktım ama birinci part unutulmadan atayım dedim . Yorumlarınızı merakla bekliyorum. İyi okumalar ve bu arada yorum yapan herkese Tek tek cevap yazamıyorum ama hepinize sessizce teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için şimdi de yazılımlara karşı edeyim dedim 😚😚😘Herkes masa başında toplanmış ve kahvaltıya başlanmış ti. Normalde kadınların ve erkeklerin sofrası ayrı odalarda olurdu lakin yade torunları ile birlikte yemeği sevdiği için yabancı biri olmadığı müddetçe ayrı kurdurtmazdi.
Masa başında ki rahat kıyafetleri ile oturan Baran ağayı süzen yade piroz konuştu:
- Hayırdır Baran Ağa bugün şirkete gitmiyorsunuz herhalde.yoksa kendine izin verdin söyle de haydi ??
+Şirkete gitmeyeceğim yade evde sorun çıkaranlar var o yüzden bugün evde kalacağım buradan halledeceğim bir kaç saatlik iş zaten . ( marala bakıp söylemişti ) .
Yade piroz sabahki olanları görmüş olmanin sebebi ile o sorunu anlamıştı bir bakışla . Ve tabiki bu onu mutlu etmişti torunu her ne kadar itiraf etmesede karısı için endiseleniyordu.
Yade piroz zennure hanıma bakıp gülümsedi bu gülümseme bir çok mana içeriyordu ki zennure hanım da hakkıyla bu bakışı anlamış ve karşılamıştı.
Maral Baran Ağa ya ters ters bakıp konuştu :
- Ağam sen zahmet etmeseydin biz halleder dik o sorunları hani sen uğraşmayasın diye diyorum işinden kalmayasın. Yorulursun felan mazallah !
++Sen merak etme Kürt kızı ben yorulmam o sorunlara zevkle yorulmadan çözüm bulacağıma emin olabilirsin .
Dedi masadaki çekişme ile herkes susmuş ikiliyi izliyordu . Ev halkı Baran Ağa'nın sinirinden ne kadar korkuyor olsa da maralın artık konuşmasına ve baran ağaya cevap vermesine çok seviniyorlardı.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁
O gün tüm gün boyunca Baran Ağa maralı rahat bırakmamış iyiyim dediğin e pişman etmişti her boş zamanında marala sesleniyor ufak bir iş bile olsa ondan istiyordu . Genç kadın ev işlerinin yanında birde Baran Ağa'nın istekleri ile uğraşıyordu .
Genç kadının artık merdivenleri inip çıkmaktan dizlerinde derman kalmamıştı. Ve en sonunda salonda ki sedirlerin üzerinde yorgunluktan uyuya kalmıştı. Onu izleyen bayan Ağa ise zaferle gülümsemis ve aşağı yanına gitmişti genç kadının . Fakat maralın yanında ki kardeşi Mirza bin onu çekinerek te olsa kucağına almaya çalıştığını görünce kardeşin e izin vermeden kendi aldı .
- Hayırdır Mirza ne işin var bu saatte ve ne yapıyorsun burada?
++ Abi şirkette ki verdiğin bütün işleri hallettim . Tam odama çıkacaktım ki jinbıramı (yengemi) sedirlerin öyle görünce bayıldı sandım sonra uyuduğunu görünce de uyandırmaya çalıştım fakat uyanması bende yukarı çıkaracaktım .
--Tamam ben hallederim sen çık odana.dedi.
Baran Ağa maral ile odalarına girip yatağa yatırdı lakin boynuna sarıli kollar ile sanki bir dejavunun icerisindeymiş gibi dudakları birbiri ile buluştu .
Bu sefer ne uyuyan maral uzaklaştı ne Baran . Bir süre sonra boynunda ki kollar yüzünden geri çekilmesi zorlaşan Baran Ağa geri çekildi .
Genç kadının üzerini örtüp odadan çıktı . Ve aklına biraz önceki olay gelince eğer o yetismeseydi kardeşi Mirza onu yatağa taşıyacaktı ve o olay ... Baran Ağa sacmaladığının farkındalığı ile kafasını iki yana sallayıp yoluna ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...