Bölüm 13"Alışveriş"

9.7K 396 37
                                    

İlk olarak merâklı
okurlârıma teşekkür ederim . yorumlarıyla moral ve destek verdiler. Bu nedenle bu
bölüonlâra ithaf ediyorum.

İyi okumalar ;)

Multimedya: Maral'ın gelinliği

Her aşk kendi masalını yazar

Belki kurulacak olan hayaller, belki hayali bile zor zor olan.

Ama aşkın özelidir güzel olan.

••••¶¶¶¶¶••••

Hayat hiçbir zaman adil olmamıştı şimdide olmadığı gibi . Çok görmüştü bana mutluluğu .

Peki ne zaman mutlu olacaktım ? Ne zamana kadar böyle sürecekti yada kim için hayatım mutluluğum elimden alınacaktı.

Küçük bir çocuğa şeker verildiğinde hemen sevinir ve tadına bakar tam mutlu olmaya başlamışken elinden alınır ama sen korkun yüzünden susarsın ya işte bana yaptıklarıda buydu.

Annemle mutluydum ama fazla gördü bana bu mutluluğu hayat annemi benden aldı.

Sonra Kerem girdi hayatıma tam işte buraya kadar hayat bundan sonra benden birşey alamayacaksın diycektim ki onuda benden aldı.

Peki bundan sonra kısa bir sürede olsa mutlu olmam için birisi verilecek miydi?
Bunu yaşayıp görecektim .

Bügün düğün alışverişine gidileceği için konak ayaklanmıştı. Peki ne hissediyordum? koca bir boşluk .
Rüzgar hangi yöne savurursa oraya gidecekti benliğim .

Baran ağa ile son konuşmamızdan beri merak ettiğim tek soru vardı.

O adam kimdi. Bakışlarından pek dost canlısı olmadığı anlaşılıyordu . En kısa zamanda öğrenecektim.

Zennure hanımlarla alışverişe gideceğimiz yerde buluşacaktık bunun nedeni erkeklerle ayrı alışveriş yapıldığı içinmiş.
Ne gerek var anlamıyorum ayrı alışverişe zaten bir gelinlik ve damatlık alınacaktı sonuçta değilmi?

Çeyiz ve eşyalar çoktan bargiran konağına gönderilmişti zaten.

Evlilik! bu kelime bir zamanlar kerem le kurduğum hayallerin içinde çok fazla yer ediniyordu .

Ama şimdi bırak hayal kurmayı hayat bizzat kendisini yaşatıyordu bana ve evet yine acımasızlığını göstermişti .

Umarım ilk gece o şey olmazdı hatta hiç bir zaman olmasa daha iyi olur.

Herkes hazır olunca arabaya binerek alışveriş yerine gitmek için yola çıktık.

Sessiz bir yolculuktan sonra alışveriş yerine gelmiştik .

Arbadan inip içeri girmemle
Gökyüjüü diye hem bağırıp hemde koşan bir adet beritan la karşılaşmıştım .

Gülümseyerek dizim üzerine çökerek yaklaşmasını bekledim.

Hızını arttırıp bana sarıldı bende ona sarılıp kokusunu içime çektim.

"" Gökyüjü hoşgeldin . Bugün çok güzel bir gün çünkü alışveriş yapicaz . hem sen gelin olacaksın .""sözlerine gülümseyerek yanağını okşadım.

Kucağımdan indirip elini tuttum ve Zennure hanımların yanına ilerledik. Bir yandan beritanı dinliyor diğer yandan kalabalık olduğu için onu korumaya çalışıyordum..

Bu girdiğimiz 5. Gelinlik mağzasıydı ve biz daha gelinlik seçememiştik .

" Maral kızın senin istediğin bir gelinlik yoktur ?"

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin