yeni bölüm geldi.
İyi okumalar sizi seviyorum :)
Baran ağa önde elinde valizi , arkasında Maral konağın kapısının tam önündeyken Baran ağa ansızın arkasını dönüp Maral ın ensesinden yakalayıp kendine çekmiş ,Maral 'ın şaşkın bakışlarında bakıp gülmüş ve konuşmuştu.
"İnsan kocasına bir elveda öpücüğü vermez mi ? Sen nasıl bir kadın sın . Şuan sana çok kırgınım bilesin kürt kızı "
Sahte bir suratla Maral 'a bakmaya devam ederken kapı da onlara şaşkınlıkla bakan adamı görememişlerdi.Baran ağa gülerek Maral dan uzaklaşmıştı ki o sırada kapıdaki adamı görmüş ve oda şaşkınlıkla bakakalmıştı.
Maral ise hem merak hem utanç la adama bakıyordu.
Hızlı bir şekilde elindeki valizini bırakmadan kapıdaki adamın yanına giden Baran ağa suratındaki ifadeden kurtulup ciddi bir hal alan suratıyla konuşmaya başladı:
-Hoş geldin Koran Ağa geleceğinden haberimiz olsaydı karşılardık.
-HOŞ BULDUK Baran ağa ani oldu gelişim kusuruma bakmayasın .
-Ne kusuru Koran ağa başımın üzerinde yerin var .Buyur içeri geçelim orada konuşalım.
- Umarım seni yolundan etmiyordurum Baran ağa
-Yok Koran ağa biraz geç gitsem sorun olmaz.
Kapıdaki adamla yani Koran ağa ile birlikte Baran ağa genç kızın önünden geçip büyük salona giderken kafasını yerden kaldıramamıştı Maral utanıyordu doğal olarak her ne kadar herkes onların birbirine aşık olmadığını bilse de birbirlerinden hoşlandıklarını sanıyorlardı .
-Bize iki türk kahvesi yap kürt kızı büyük salondayız.
Baran ağanın sesi Maral'ı düşüncelerinden ayırmıştı. Her ne kadar görmediğini bilse de kafa sallamakla yetinip hızlı adımlarla mutfağa gitti. Tam kahveleri yapmaya başlayacaktı ki nasıl içtiklerini sormadığı geldi aklına . Hemen konağın içinde ezel 'i aramaya başladı .ONU yukarıdaki oturma odasını toplarken bulduğunda bu kadar çabuk bulmasına sevinip ezel in koluna dokunup ona bakmasını sağlamıştı elindeki deftere yazması gerekeni yazıp okumasını sağladı genç kızın .
Okumayı bitirdiğinde :
-Tamam Hanımım ben hemen sorup geleyim sen zahmet etmeyesen ben 5 dakikada yaparım.
Başını hayır anlamında sallayan Maral Baran ağanın genç kıza bağırmasını istemiyordu sırf inada Maral a dediğini biliyordu.
-Peki hanımın diyerek odadan ayrılan kızın arkasından hemen mutfağa indi.
Kahveleri yapmış hatta yanına da lokum ve daha önceden yapmış olduğu kurabiyelerden koyan Maral tepsiyi alıp büyük salona doğru yürümeye başlamıştı.
Kahveyi önce koran ağa ya uzatan maral adamın direk olarak yüzüne bakmasından dolayı biraz rahatsız olmuş fakat kafasını yere eğmişti.
Baran ağaya da kahvesini uzatırken adamın konuşmasıyla ortamda ki sessizlik bozulmuş oldu.
-Yade sonunda huyundan vazgeçip yeni bir hizmetliyi almış hatta genç ve güzel bir kızı konağa getirmesi, bak buna şaşırdım.
Baran ağa adamın neyden bahsettiğini anlamamış olduğundan kaşlarını çatıp kahvesini almış ve bir yandan tepsideki yiyecekleri yerleştiren maralı izlerken sormuştu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...