Bölüm 43

5.2K 192 78
                                    

YENİ BÖLÜM SİZLERLEEEE. Hadi bakalım bölüm burda sıra yorum ve votelerde onlar nerede görelim bakalım.



Baran ağa Maralın söylediği ile elindeki havluyu yüzünden indirip neden diye sordu. Maral böyle bir karar vermenin ağırlığı altında eziliyordu ne yüreğine ne de yüreğindekine , gururuna yediremiyordu .Kocası olan Baran ağa'nın seviyorum deyip evliliğine rağmen birlikteliğini sürdürdü bir kadın varken Baran ağa ya ve aşiret için attığı her adım yanlıştı bilirdi.En büyük yanlışı belki de ne olacağını umursamadan bu meseleyi önce baran ağa sonra ise Yade ve Zennure hanım ile görüşüp bir sonuca varılmasını istemeliydi. Ama bir bilinmezliğin ortasındayken ne yapacağını bilememişti .Maral da ki bu değişikliğe etki eden kerem'in o mektupta yazdıklarıydı belkide .

Baran ağa yatakta oturan kadına yaklaşıp başucunda dikildi . Kendisine bakmayan kadının çenesini tutup yukarı kaldırarak göz göze geldi ve tekrar yineledi sorusunu :

-Neden birdenbire düşüneceğini söylüyorsun kürt kızı . Bugün ki olaylar yüzünden mi buna karar verdin?

Maral çenesini tutmaya devam eden adamdan gözlerini çekmeden konuştu:

- Neden sorguluyorsun Baran ağa sen değil miydin bunu sürekli dillendiren. Ne o söylediğin sözler ağır mı geldi? oysa ne demiştin aşiretin ve senin için çok değerliymişim . Bu çok değerli Karın yerine o kadından mı olsun istersin bebeğin , belki de çoktan vardır sormak gerekir o kadına ne dersin ... Namus için yaşarsınız ha( Çenesini Baran ağanın elinden kurtarıp ayağa kalkarak karşısına geçip devam eder) güldürme beni Baran ağa onca şeyden sonra hala gururla konuşabiliyorsun. Arjen değil ama başka bir kadının olması sorun teşkil etmiyor değil mi senin için. Az biraz keşke bencil olmayı bırakabilsen ama bırakamazsın görüyorum.karşında belkide gurursuz bir kadın görüyorsun ama Ben gurursuz değilim sizler namusu şerefi kendi doğrularınızla belirleyen insanlarsınız senin de dediğin gibi orada dil uzatılan bahçedeki üzüm değil , yada sadece senin namus saydığın değil, bir kadının gururu, şerefi . Ben artık bir şeylere kol kanat germekten çok yoruldum, hayat benden kolumu kanadımı almışken. Bugün arjen yarın başka biri sonra daha başka biri her gün belkide başka birini konuşacaklar. Nedenini soruyorsun değil mi ? Allah kahretmesin ki neden çaresizlik anladın mı sen bana başka bir seçenek başka bir yol bırakmıyorsun bugüne kadar senden birimizden birinden vazgeçmeni istemedim ama sende vazgeçmedin baran ağa . Sana söyledim umurumda değil dedim git kimi kuma getirmek istiyorsan getir dedim ama ısrarla kabul etmedin kuma getirmem dedin öyleyse söyle bana yasak aşk daha mı cezbedici geliyor, bir nikah ile ikimizi hatta o kadını bile kurtarabilirdin bu işkenceden Şuanda yaşadıkların bir kumam olduğunda yaşanacak şeylerden çok da farklı değil...

Maral devam edecekken baran ağa sıkılı yumrukları birbirine kenetli dişleri ile bir adım atarak Maralın yüzüne iyice yaklaştı ve :

-Sakın ithamlarına devam etme kürt kızı .dedi

Maral bir adım daha geri gidip cam pervazına yaslanarak cevap verdi :

-İtham mı? Bunların sadece birer itham olduğunu mu savunuyorsun sen baran ağa.O kadın her istediğinde burnumuzun dibinde biterken bunlar sadece itham öyle mi?.Aslında haklısın hata bende her defasında unutuyorum senin mezhebinin ne kadar geniş olduğunu.

Baran ağa sakin olmaya çalışarak kendinden uzaklaşan kadına ilerleyip ellerini oturduğu pervaza yaslayıp kıskaca alarak eğildi ve cevap verdi:

- Konu benim mezhebim öyle mi ? Umrunda değilse de neden sürekli esra ile olan ilişkimi tensel temas olarak ele alarak ithamlarda bulunuyorsun nereden bu kadar eminsin .( Konuşmaya kalkan Maral'ı ona biraz daha yaklaşarak engelleyip) İthamlarını bir kenara bırakarak söylemek istiyorum ki eğer bebeğimin annesinin Esra olmasını isteseydim bu sen olmadan da olurdu bu sebeple ona sormana gerek kalmadan ben söyleyeyim . Ve evet ne olursa olsun kuma gelme gibi bir olasılık yok , konuşan kim olursa olsun bugün olduğu gibi susturmasını bilirim sen bu kadar dert etme . Söylediğim her sözün arkasındayım, sözden ziyade daha ağır gelen şeyler var sürekli sorguladığım bir o kadar yabancı bir o kadarda tanıdık olan.dedi Maralın arkasındaki camda olan gözlerini çekip Maralın gözlerine bakarak.

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin