Bölüm 31

7.8K 295 54
                                    

Hatalarım varsa affedin . 3500 kelimelik bir bölümle buradayım iyi okumalarr.

***********************

Genç kızı kolundan tutup yatak odasına götüren baran ağa kapıyı kapatıp maral'ı kapıya sertçe ittirip bedeni ile kapı arasında bıraktı ve konuşmaya başladı:

-İstanbul da olmak sana yaramış gibi baksana dilin çözüldü, hayırdır geçen buluştuğun o itten mi alıyorsun bu cesareti .Unutma ki ben hala erzurum'daki baran ağayım karşımda konuşabilecek en son insan sensin.

Genç kız inatla baran ağanın yüzüne bakmıyor yere bakıyordu yüzlerinin yakınlığı bir yana yüzünü gördükçe söyledikleri aklına geliyor ve midesini bulandırıyordu.

Maralın yüzüne bakmaması daha çok sinirlendirdi baran ağa yı .

-Yüzüme bak .Ne o kocan olarak değilde her ÖNÜNE GEÇEN LE YATAN BİR PİÇTEN FARKI OLMAYAN BİRİ OLARAK GÖRDÜĞÜN BENİM YÜZÜME BAKMAK MİDENİ Mİ BULANDIRIYOR YOKSA.

Maralın çenesini tutup sıkarak yüzüne bakmasını sağladı her sözüyle daha çok sıklaşıyordu genç kızın çenesindeki parmakları.

-Bu yüze  alışsan iyi edersin çünkü her sabah uyandığında bakmak zorunda kalacaksın ,gece yatarken göreceğin en son şey benim yüzüm olacak .  Kimin k9ynuna gittiğim beni ilgilendirir seni değil , ne o  zoruna mı gidiyor başkasının koynunda olmam ,kıskanıyor musun ? .ya da dur bakalım sen kocan  olarak görmüyordun değil mi beni.

Duyduğu şeyleri tekrarladıkça sinirlenen Baran ağa genç kızın yüzünü kendi yüzüne iyice çekip hırsla konuştu :

-Kime nikahli olduğunu hatırlatayım o zaman ne dersin.dedi ve hırsla dudaklarını öpmeye başladı .Maral yumruk yaptığı elleri ile vurmaya başladı lakin baran ağa tek eliyle bileklerinden yakalayıp engelledi. ağzına kan tadı gelen baran ağa geriye doğru çekilip alayla karışık sinirle  sırıttı:

-Ne dersin kürt kızı hala formumdayım değil mi.Hoşuna gidiyor mu  bari böylesi ? dedi.

Baran ağa kolundan tuttuğu Maralı  yatağa kadar ilerleyip  sır üstü uzanmasina neden oldu kendiside üzerine çıkıp bileklerini sabitledi . Yukarıdan attığı bakışları ile  konuştu:

-Hayallerinde başkalarını yaşatabilirsin  ama şunu unutma ve aklına yaz isminin yanında benim soyadım oldukça  koynundaki yanlızca ben olabilirim.Yatağımda sen oldukça sadece benimleyken yaşayabilirsin,daha önceki gibi benleyken yaşıyor olacak nefes alacaksın.ve ben istediğim zaamn öldüreceğim çekip giderken.

Maral göz yaşlarına inat alayla sırıttı ve konuştu;

+ Seninle iken yaşadığımıda nerden çıkardın . Hiç görmedin ölü bir bedene  sahip olduğunu.Ben senden öncede,şuan da ve  senden sonrada yaşamadım ve yaşamayacağım. Ben zaten ölüydüm ama her nefesini nefesimde hissettiğimde bir daha öldüm okadar .Ve sende şunu unutma baran ağa beni öldürmek için önce yaşatmalıydın ya da yaşıyor olmalıydım. Kabul et ki sen baştan kaybettin.

Baran ağa yaklaşarak fısıldadı :

-Ben kaybetmem kürt kızı .

Kafasını Maral ın boynuna yaklaştırıp sözlerini tekrarladı .

Maral itmeye çalışıyor kendinden uzaklaştırmaya çalıştıkça baran ağa daha çok baskı uyguluyordu . 

Baran ağa kafasını geriye çekerek  gençkızın boynun da bıraktığı izlere dokunarak konuştu ¨Boynundaki bu izlere iyi bak bu izleri  nasıl bıraktıysam   birgün daha zorunu ve geçmeyenini kalbine bırakacağım .Kalbinde benden başkası yer kaplamayacak şuan orda sakladığın kişiyi hatırlamayacaksın bile ve her bana baktığında buradaki ( elini kalbinin üzerine koyarak)o izler varlığını sana hatırlatacak.Benim kalbimde ise senden başkasına en çokta  esra'ya ait olacak .Sen her soğukta her yağmurda benden bir şemsiye olmamı beklerken ben ona sığınabileceği bir ev olacağım . Ve işte o zaman şuan kalbinde sakladığın kişi yanında olmayacak beklediğin o değil ben olacağım..yüreğin kor alevlerde yanarken ben yangını söndürecek kişi olacağım.Yangınının ilacı su olacağım.

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin