Arkadaşlar afişler nasıl inşallah bir gün gerçek olur. Bu güzel afişler için teşekkür ederim .Humeyra2882
İç sesim araya karıştı:
"Kızın yüzüne ne zaman baktın ki fark edesin"İç sesime kulak asmayıp yaranın üzerine yara bandını yapıştırıp elimdekileriyle birlikte odadan çıkmak üzereyken kolumdan tutmuş ve çekerek yatağa oturtmuştu beni ,ne yaptığını anlamak için sessiz kaldığım da benim ona yaptığım gibi yanıma oturdu ve önce sol elimi sonra sağ elimi dizlerinin üstüne koyup pansuman yapıp ellerimi sardı. Ona zarar vermeme rağmen yine bana yardım ediyordu . Ellerime yaptığı pansumanın bitmesi ile ilk yardım çantasını elime alıp odadan çıktım ve banyo ya girdim pamuğu çöpe atıp ilk yardım çantasını yerine koydum daha sonra da odaya döndüm .Kendimi suçlu hissediyordum ama ne yapacağımı bilmiyordum bir yandan da .
Hala aynı yerinde oturan kürt kızına bakıp konuşmaya başladım :
"Kürt kızı sadece bugün için bir istekte bulunsam kabul eder misin?
Bir süre yüzüme anlamsız bir şekilde bakan Kürt kızı usulca kafasını salladı gözlerindeki soğuk bir bakışa katılan merakla.."Bu gece bu yatakta iki yabancı gibi değil de bir eş bir gibi bana sarılarak uyu . Gözlerin nedenini sorgular gibi isteğimin. Nedeni hissetmek Kürt kızı kaderi kabul edip bir yastığa baş koyduğum kadına sarılmak nasıl bir his merak ediyorum. Bu duyguyu yaşamamı sağlar mısın ?sadece sarılarak uyuyacağız. Başka hiç birşey olmayacak aramızda. Sana söz veriyorum , çünkü yarın herşey çok farklı olacak . Şuan karşında ki ben değilim bunlar benim yapmak istediklerim değil .
Kim diyorsun değil mi karşımda ki bu dengesiz hareketlerin sahibi kim diyorsun.
Bilmiyorum Kürt kızı belki yarın vicdanın diyeceksin, kim bilir belki de haklısın bilmiyorum.Kabul ediyor musun? Bügün senin gökyüzünde uçmama izin verir misin, çünkü ben kanat çırpmaya devam edeceğim Kürt kızı bügün sen dur diyene kadar.
Konuşmamı sonlandırdığımda o kadar duygusuz bakıyordu ki sanki karşısında ben yokmuşum, kimse yokmuş gibi hissettiriyordu.
Komidinin (yatağın yanına konan küçük çekmeceli dolap) üzerinde ki deftere kalemi alıp birşeyler yazmaya başladı.
Defteri elime verip yüzüme bakmaya başladı.
"Neden bunu yapmamı istiyorsun"
Defteri eline verip cevap verdim :
"Hissedebilmek ve kollarımın arasındaki boşluğun bu gece seninle dolması için "
Yüzüme söylediğimi anlamaya çalışıyormuş gibi bakıp bir kaç sıkıntılı nefesin ardından kafasını olumlu anlamda salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...