-Вставай , Драко .
Я кидаю сердитий погляд на Блейза і накриваю свою голову подушкою . Оскільки я ділю кімнату зі своїми однокурсниками Блейзом і Тео , то діватися мені зовсім нікуди , окрім крихітного ліжка і подушки .
- Залиш мене в спокої , Блейз ,- кажу я різко через подушку .
Останній рік у школі . Я хочу гордитися тим, що закінчу школу , але це не так . Після випускного почнеться справжнє життя . Універ, це просто мрія . Випускний клас для мене , це як вечірка для шестидесятипятирічного , ти знаєш , що можеш зробити більше , але всі вже чекають , коли ж ти все кинеш .
- Я зараз виллю на тебе кувшин води , якщо ти не встанеш .
- Усамітнення, невже я багато хочу . Взявшись за край подушки , я швиряю її через всю кімнату . Пряме влучання . Він стоїть мокрий з голови до ніг .
-Ідіот ! - кричить він на мене. - Це був ідеальний образ .
Звук хохоту доноситься зі сторони двері , Тео сміється як ідіотська гієна . Між ними розгорається драка , я швидко іду до ванної .
Після душу , я повертаюся до кімнати з рушником обернутим навколо стегон і помічаю Тео , який приміряє собі тату смертежера .
Штовхаю його.
- Ніколи не смій цього робити , Тео .
-Чому ні , -запитує він , глядячи на мене своїми зеленими очима .
Для Тео - це просто тату , для мене це , символ того , що є і чого ніколи не станется . І як я повинен йому пояснити . Він знає хто я такий . Ні для кого не секрет , що тату це приналежність до банди . Відчуття помсти мене туди затягнуло , і тепер виходу немає . Але я помру раніше , ніж хтось з моїх друзів туди потрапить .
Чарами я ховаю своє тату .
-Тео , не роби так .
- Чому мені подобаються , ці кольори .
-Якщо , я ще раз піймаю тебе за цим ти будеш синім .
Він снизає плечима .
- Ок , я зрозумів .
Але коли він виходить з кімнати , я дуже сумніваюсь зрозумів він мене чи ні . Я одягаю чорну футболку і джинси , і виходжу в коридор .
-Драко , почекай мене, - кличе мене знайомий жіночий голос .
Асторія Грінграс, моя колишня дівчина , підходить до мене .
-Привіт , Асторія ,- бормочу я .
- Не хочеш мене провести до класу ?
Її коротка спідниця , оголює ідеальні ноги. Раніше , я би зробив для неї все , але це було до того , як я застав її в темному коридорі стонучи під якимось ревенкловцем .
- Ну давай , Драко , обіцяю я не буду кусатися , тільки якщо ти сам цього захочеш .
Асторія моя подруга в банді. Незалежно від того є ми парою чи ні , ми все рівно заступаємося друг за друга . Це закон по якому ми живемо .
- Пішли ,- кажу я
Асторія йде поруч , дуже близько , вона по-господарські кладе руку мені на стегно, але це не викликає ніякого ефекту , нащо вона розраховує . На те, що я забуду минуле . Не канає. Моє минуле визначає те , ким я є .
Тут і зараз я намагаюся зосередитися на тому , щоб почати свій останній рік в Хогвартсі . І це дуже важко , тому що після випускного , моє майбутнє стане настільки ж жахливим як і моє минуле .
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...