42. Драко

21 1 0
                                    

Після того,як Герміона апарувала від мене , я зовсім не відчуваю себе схильним до розмов і сподіваюся не натрапити на маму, коли повертаюся додому. Але один погляд на диван розсіює всі мої надії.
Телевізор вимкнений, світло пригаслене.
- Драко, починає вона. — Я не хотіла такого життя для нас.
- Я знаю.
— Я сподіваюся, що Герміона не підкидає тобі в голову ідеї, яких там не повинно бути.
Я знизую плечима.
- Які наприклад? Що вона ненавидить, що я в банді? Може ти й не хотіла такого життя для мене, але ти не сильно заперечувала, коли я вступив до неї.
- Не кажи так, Драко .
— Бо правда очі коле? Я в банді, щоб захистити тебе , ти знаєш це, хоч ми й не говоримо про це, — я підвищую голос, заводячись ще більше. — Я зробив цей вибір давно. Ти можеш вдавати, що не заохочуєш цього, але, я задираю футболку, відкриваючи свої татуювання смертежерів . — Подивися на мене уважно. Я бандит, як і мій батько. Ти також хочеш, щоб я почав торгувати артефактами?
Сльози біжать її обличчям.
— Якби я знала, що є інший вихід...
— Ти була надто налякана, щоб виїхати з цієї діри, і тепер ми застрягли тут. Тож не вали вину на мене, чи мою дівчину.
— Це несправедливо, — каже вона, підводячись.
— Що несправедливо, то це те, що ти живеш, як удова, постійно оплакуючи смерть батька. Чому б нам не поїхати до Франції ? Скажи дідусеві, що ми втратили усі свої заощадження. Чи ти боїшся повернутися туди і сказати своїй сім'ї, що нічого тут не досягла?
— Ми не обговорюватимемо цього.
— Розплющ очі, я розводжу в сторони руки. — Що тут тримає тебе? Це просто відмовка, — Я вказую на батьковий портрет. - Він був бандитом, а не святим.
- Він захищав нас, вигукує вона. — Він не мав вибору.
- А тепер я захищаю нас. І ти поставиш мені храм, коли мене вб'ють?
Мама дає мені дзвінкий ляпас і відсувається. Я не хотів її так засмучувати. Я простягаю руку і беру її за лікоть, щоб обійняти і перепросити, але вона здригається.
- Мама? — Запитую я, не розуміючи, що відбувається. Я не був грубий з нею, але вона поводиться саме так.
Вона виривається та відвертається, але я не відпускаю її. Задерши рукав її сукні, на свій жах, я знаходжу величезний фіолетовий синець вище її ліктя. Мій розум повертається на весільний вечір, коли я бачив маму та Аарона в особистій розмові.
- Це тобі Аарон зробив? — питаю я м'яко.
— Тобі треба перестати ставити запитання про свого батька, каже вона, відсуваючись і ховаючи синець під рукав.
Злість закипає в мені, коли я думаю, що Аарон поставив синець на матері, як застереження не ставити більше запитань про батька.
- Чому? Аарон покриває когось? — Може цей хтось із ПС? Чи хтось із союзницьких банд?
Як би мені хотілося просто спитати Аарона. Більше того, мені хотілося б помститися йому і надірвати дупу за те, що образив мою матір, але Аарон недоторканий. Усі знають, якщо ти йдеш проти нього, ти йдеш проти всіх у ПС.
Вона дивиться на мене.
— Не запитуй, Драко . Існує щось, чого ти не знаєш. Речі, які тобі просто не треба знати. Просто залиши це.
— Ти вважаєш, що жити в незнанні краще? Батько був у банді та торгував артефактами . Я не боюся правди, чорт забирай. Чому всі довкола приховують її від мене?
Я відчуваю, як зволожилися мої долоні, стиснуті в кулаки.
Я роблю крок до мами і лагідно кладу руку їй на плече.
- Ми справимося.
- До речі, мені подобається Герміона, раптово каже вона.
-Мені теж відповідаю я і думаю про те, що сталося в машині. Я надто захопився. Я сподіваюся, що я не зганьбив усе з нею остаточно.
— Я розмовляла сьогодні з нею .
— Сказати по правді, вона мала зрив після того , у ванній.
- Ти дурний, якщо думаєш, що можеш з усім упоратися.
— Я сильний, — говорю я мамі. — І завжди готовий до найгіршого.
Мама стукає мене по спині і дістає сигарету, вперше за довгий час.
Я чекаю, доки вона почне говорити. Я сказав вже надто багато сьогодні.
— Я зробила занадто багато помилок у житті, Драко , — каже вона, видихаючи дим на місяць. — І деякі я ніколи не зможу вже виправити, байдуже, хоч би скільки я молилася про це.
Вона простягає руку до мене і заправляє мені волосся на вухо.
- Ти підліток, який взяв на себе відповідальність чоловіка. Я знаю, це несправедливо стосовно тебе. Я також не зросла, як і ти. Я навіть не закінчила старшу школу, бо завагітніла тобою. — Вона дивиться на мене, ніби бачить себе не так давно. — Ох, мені так хотілося мати дитину. Твій батько хотів почекати, поки я закінчу школу. Але я постаралася, щоб це сталося раніше. Найбільше у світі я хотіла стати матір'ю.
— Ти шкодуєш про це? — питаю я.
— Те, що я стала матір'ю? Ніколи. Я шкодую, що спокусила твого батька і переконалася, що він не використав презерватив.
— Я не хочу це слухати.
- Тобі доведеться вислухати це, хочеш ти чи ні. Будь обережним, Драко.
- Я обережний.
Вона робить ще одну затяжку і хитає головою.
- Ні ти не зрозумів. Ти може і обережний, але дівчата ні . Вони люблять маніпулювати. Я знаю,  я одна з них.
—Герміона ...
— Одна з дівчат, які можуть змусити тебе робити те, що ти не хочеш.
— Мам, повір мені, Герміона не хоче дитину.
— Ні, але вона забажає інших речей. Речі, які ти ніколи не зможеш їй дати.
Я дивлюся нагору, на зірки, на місяць, всесвіт, який, як знаю, не закінчується.
— А якщо я сам хочу їй їх дати?
Вона робить глибокий видих, дим виходить з її рота тоненькою цівкою.
— Доживши до тридцяти п'яти років, я побачила чимало людей, які вмирали, думаючи, що зможуть змінити те, як влаштований світ. Не має значення, що ти думаєш, але твій батько помер, намагаючись змінити своє життя. Твої факти спотворені. Ти був дуже малий, щоб зрозуміти це.
- Зараз я досить дорослий.
Сльозинка стікає по її щоці, вона скидається її долонею.
— Так, проте, зараз уже надто пізно.
Вона скидає мою руку, намагаючись придушити ридання, і йде в свою кімнату, голосно грюкнувши дверима.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now