32.Драко

28 1 0
                                    

Герміона проводить язиком по своїх ідеальних губах, які тепер трохи блищать і, ух, так заманюють.
— Не дражни мене так, — бурмочу я, мої губи за кілька сантиметрів від її.
Книги падають на підлогу, її погляд слідує за ними. Але якщо я втрачу її увагу, іншого такого моменту може не здатися. Моя рука опускається їй на підборіддя, і я легенько підштовхую її подивитися на мене.
Вона дивиться на мене своїми сумними очима.
— А якщо це щось означатиме? - Запитує вона.
- А що в цьому такого?
— Обіцяй мені, що це нічого не означає.
— Це нічого не означає, — хіба не я маю бути в ролі хлопця, наполягаючи на стосунках без зобов'язань?
— І жодного язика, — каже вона.
— Префекта, якщо я тебе поцілую, я можу гарантувати, що там буде багато язика.
Вона вагається.
— Я обіцяю, це нічого не означає, — запевняю я її.
Насправді, я не чекаю, що вона на це наважиться. Я думаю, що вона просто перевіряє мене, скільки я зможу протриматися, перш ніж зламаюся. Але коли її повіки закриваються і вона нахиляється ближче, я розумію, що це таки станеться. Ця дівчина моєї мрії, схожа на мене більше, ніж будь-хто, кого я раніше зустрічав, і вона хоче поцілувати мене.
Як тільки вона схиляє голову, я беру контроль у свої руки. Наші губи зустрічаються на коротку мить, потім я запускаю її пальці у волосся і продовжую м'яко і ніжно її цілувати. Я кладу руку їй на щоку, відчуваючи її гладку, як у дитини, шкіру під грубими пальцями. Моє тіло квапить мене скористатися моментом, але мій мозок (той, що в моїй голові), тримає мене напоготові.
Задоволене зітхання виривається з рота Герміони, ніби вона хоче залишатися в моїх обіймах завжди.
Я злегка проводжу язиком по її вустам, схиляючи її до того, щоб відкрити рот. Вона невпевнено зустрічає мій язик своїм. Наші губи і язики змішуються в повільному, еротичному танці, поки звук дверей, що відриваються, не змушує її відстрибнути назад.
Чорт. Я роздратований. По-перше, тому, що дозволив собі загубитися у поцілунку Герміони. По-друге, тому, що мені хотілося, щоб цей момент тривав вічність. І, нарешті, я злюся на маму за те, що вона повернулася в самий невідповідний момент.
Я спостерігаю, як Герміона вдає зайнятість, піднімаючи свої книги з підлоги. Моя мама стоїть у дверях з широко розплющеними очима.
— Привіт, ма, — кажу я, трохи збудженішою, ніж варто було б.
За суворим виразом обличчям мами, я розумію, що їй зовсім не сподобалася картина, яку вона застала, і те, що ми виглядали так, ніби могло бути щось ще.
— Не хочеш познайомити мене зі своєю подругою, Драко?
Герміона піднімається з книгою у руці.
— Доброго дня, я Герміона. Після мітли і моїх рук, її кучеряве волосся злегка безладно, але навіть так вона виглядає стовідсотковою красунею. Герміона простягає руку для потиску. - Ми з Драко просто займалися трансфігурацією .
— Те, що я бачила, було зовсім не навчання, — каже мама , ігноруючи її руку.
Герміона здригається.
— Мамо, дай їй спокій, — кажу я грубо.
— Мій дім тобі не притон.
— Облиш , мама, — відповідаю я сердито. — Ми лише цілувалися.
— Поцілунки ведуть до народження дітей , Драко.
- Давай забиратися звідси, - кажу я, абсолютно збентежений. Я хапаю свою шкіряну куртку з крісла і вдягаю її.
— Вибачте, якщо я певною мірою виявила неповагу до вашого будинку, місіс Мелфой, — каже Герміона, помітно засмучена.
Моя мати бере покупки та несе їх на кухню, ігноруючи вибачення.
Коли ми виходимо надвір, Герміона важко зітхає. Я клянуся, це звучить так, ніби вона тримає себе на тоненькому ниточці, готовій обірватися. Зовсім не так, як це мало бути: привів дівчину додому, поцілував дівчину, мама образила дівчину, дівчина пішла додому у сльозах.
- Не бери близько до серця. Вона просто не звикла до того, щоб я приводив дівчат додому.
Виразні очі Герміони стають відчуженими та холодними.
— Цього не мало статися, — каже вона, розпрямляючи плечі, стаючи схожою на статую.
- Що саме? Поцілунок чи те, що тобі він так сподобався?
— У мене є хлопець, — каже вона, поки нервово смикає ручку на своїй дизайнерській сумці.
— Ти намагаєшся переконати мене чи себе? — питаю я.
- Не перевертай мої слова. Я не хочу засмутити моїх друзів. Я не хочу засмутити мого тата. І Рона. Я просто дуже заплуталася.
Я піднімаю руки і підвищую голос, що я зазвичай волію не робити, тому що згідно з Блейзом це показує, що мені не все одно. Мені все одно. Чому взагалі мене має це турбувати? Мій розум каже мені заткнутися, але слова просто вириваються.
- Я не розумію цього. Він поводиться з тобою, начебто ти його приз.
— Ти навіть не знаєш, що між мною та Роном...
— Так скажи мені, чорт забирай, — кажу я вже не приховуючи роздратування в голосі. Спочатку я стримував себе, щоб не висловити їй правду, але зараз я не витерпів. — Тому що цей поцілунок... він щось означав. Ти знаєш це, так само, як знаю це я. А тепер скажи мені, що бути з Роном краще.
Вона квапливо відводить погляд.
- Ти не зрозумієш.
- А ти спробуй.
— Коли люди бачать мене і Рона разом, вони говорять, як ідеально ми підходимо один одному, Золота пара, розумієш?
Я дивлюся на неї, не вірячи своїм вухам. Це вже цілковита тупість.
- Я зрозумів. Просто я не вірю, що насправді це чую. Бути ідеалом означає тобі так багато?
Довге та стримане мовчання. Я бачу відблиск смутку в її очах , але потім він зникає. За мить вираз її обличчя завмирає і стає серйозним.
— Я останнім часом не звертала на це належної уваги, але так, це багато для мене означає, — зрештою, визнає вона.
Це найубога херня що я колись чув. Я хитаю від огиди головою і показую на драгона.
— Залізай, я відвезу тебе назад до школи .
У повному мовчанні Герміона сідає на мітлу. Вона відсувається так далеко, я ледве відчуваю її позаду себе. Я майже роблю коло, щоб продовжити час подорожі.
Дівчина, яку я колись уявляв самозакоханою, зовсім не така обмежена.
Мерлін, я поклоняюся їй. Коли я з Герміоною, в моєму житті з'являється щось, чого раніше не вистачало, з'являється щось правильне.
Але як мені це пояснити?

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now