21. Герміона

22 2 0
                                    

Мені сниться кошмар у тому, що тисяча Умпа Лумпас розколюють мою голову. Я розплющую очі і жмурюся від яскравого світла. Умпа Лумпас все ще тут, але я вже прокинулась.
— У тебе похмілля, — каже дівчина.
Я повертаю голову і бачу Пенс, що стоїть поряд зі мною. Ми знаходимося в невеликій спальні, пофарбованій у світло-жовтий відтінок. Відповідні за кольором жовті фіранки роздмухуються, як вітрила на відкритому вікні. Це не може бути моїм будинком, тому що ми ніколи не відчиняємо вікна. У нас завжди працюють кондиціонери чи обігрівачі.
Я піднімаю погляд на неї.
- Де ми?
- Це проекція мого будинку. Я не рухалася б, на твоєму місці. Бо  тебе знову знудить,а я люблю цей килим— каже вона.
— Як я тут опинилася? — Останнє, що пам'ятаю, я йшла до своєї кімнати...
- Ти вирубилась на пляжі. Драко та я принесли тебе сюди.
При згадці імені Драко мої очі широко розплющились. Я невиразно пам'ятаю, як я пила, гуляла по піску, виявила Драко в обіймах Асторії. Потім Драко та я...
Я поцілувала його? Я пам'ятаю, як притиснулася до нього, але потім...
Мене знудило. Я віддалено пригадую, як мене нудило. Повинна зізнатися не ідеальне спогад. Я повільно сідаю, сподіваючись, що колись моя голова все ж таки перестане крутитися.
— Я зробила щось дурне? — питаю я.
Пенс знизує плечима. - Драко не давав нікому близько до тебе наближатися. Якщо ти хочеш назвати дурістю те, що відключилася у нього на руках, то я думаю, ти впоралася з цим.
Я кидаю свою голову собі на руки.
— Пенсі , будь ласка, тільки не кажи нікому з уболівальниць.
Вона посміхається.
— Не хвилюйся, я нікому не скажу, що Герміона Грейнджер насправді лише людина.
— Чому ти така доброзичлива зі мною? Коли Асторія  хотіла вибити з мене дух, ти заступилася за мене, і сьогодні прихистила мене у себе вдома, хоча ясно дала мені зрозуміти, що ми не друзі.
— Ми й не друзі. У Асторії  і мене суперництво, яке триває, вже не знаю скільки. Я зроблю майже все, щоб насолити їй. Вона все ніяк не може вгамуватися , що Драко більше не її хлопець.
— А чому вони розлучилися?
— Запитай у нього сама. Він спить на дивані у вітальні. Він вирубався відразу, як тільки приніс тебе в моє ліжко. - Драко  тут? Тільки не це. — Знаєш, ти йому подобаєшся, — каже Пенс, роздивляючись свої нігті.
Метелики починають пурхати у мене в шлунку.
— Я так не думаю, — відповідаю я, хоча пристрасно бажаю запитати про це більше.
Вона закочує очі. - Ой, я тебе прошу. Ти знаєш, навіть якщо ти не хочеш це визнати.
— Маю визнати, для тієї, яка каже, що ми не друзі, ти багато секретів видаєш  сьогодні вранці.
— Знаєш, мені іноді хочеться, щоб ти була тим стервом, яким тебе  вважають, — зізнається вона.
- Чому?
— Тому що так легше ненавидіти того, хто має все.
Коротенький смішок зривається з моїх губ. Я не збираюся пояснювати їй, що моє життя таке ж скрипуче, як і пісок під моїми ногами вчора ввечері.
- Мені час додому. Де мій телефон? — питаю я, шарячи в кишені.
— Я гадаю, він у Драко.
Отже, втекти без зустрічі з ним не вдасться. Я безуспішно намагаюся втихомирити Умпа Лумпас у себе в голові, коли виходжу зі спальні в пошуках Драко. Це виявляється зовсім не складно, будиночок крихітний. Драко лежить одягнений у джинси на старому дивані. Більше на ньому немає нічого. Його очі, почервонілі та заспані, вже розплющені.
— Привіт, — лагідно каже він.
О Боже. Я у великих неприємностях. Тому що я вирячуюся. Я просто не можу відвезти жадібний погляд від його рельєфних біцепсів, трицепсів та інших 'цепсів', які він має. Коли мій вивчаючий погляд зустрічається з його, я відчуваю, як число метеликів у моєму животі щойно три рази збільшилося.
— Привіт, — ковтаю я ком у горлі. — Напевно, мені слід подякувати тобі, що ти приніс мене сюди, замість того, щоб залишити непритомною на пляжі.
Його погляд не здригнувся.
— Минулої ночі я дещо зрозумів. Ти і я, ми не такі вже й різні. Ми обидва ведемо свою гру. Ти використовуєш свій зовнішній вигляд, своє тіло та свої мізки, щоб змусити всіх повірити, що ти все контролюєш.
- У мене похмілля, Драко. Голова розколюється, а ти тут виливаєш на мене свою філософію.
- Ну, ось, знову ти відповідаєш мені у своєму ігровому стилі. Будь справжньою зі мною, префекта. Тобі слабо?
Він що, жартує? Бути справжньою? Я не можу. Я швидше за все розплачусь і можливо зламаюся настільки, що скажу правду про те, що я створила цей образ і просто ховаюся за ним.
— Я краще піду в свою  кімнату.
— Перш ніж ти підеш туди, тобі краще сходити у ванну.
До того, як я встигаю запитати навіщо, я ловлю своє відображення у дзеркалі на стіні.
- Ох, чорт! — Чорна туш вся обсипалась у мене під очима, темні смуги від неї спускаються по моїх щоках.
Я нагадую труп. Пролітаючи повз нього, я заскакую у ванну і дивлюся на своє відображення у дзеркалі. Моє волосся перетворилося на пташине гніздо. Навіть якщо туш не побралася з моїми щоками, я така ж бліда, як моя тітка Офелія без макіяжу. Під моїми очима залягли величезні темні мішки, наче я запасаю воду на зиму.
Загалом і в цілому, жодного живого місця.
Я мочу трохи туалетного паперу і стираю туш з-під очей та зі своїх щік. Ок, щоб змити решту мені потрібний мій засіб для зняття макіяжу, і як казала Джині, що якщо терти занадто сильно, то я розтягну шкіру під очима, і матиму  постійні зморшки. Але відчайдушні ситуації вимагають відчайдушних заходів. Змивши всю туш, я прикладаю прохолодну воду до своїх мішків під очима, повністю усвідомлюючи, що це лише виправлення пошкоджень. Я можу лише приховати недоліки і сподіватися, що в такому стані мене більше ніхто не побачить. Я використовую свої пальці, як гребінець і збираю своє волосся в гульку, так хоч краще, ніж пташине гніздо.
Я обполіскую рот водою і розтираю трохи зубної пасти на зубах, сподіваючись, що я позбавлюся присмаку блювоти, алкоголю та сну до того моменту, як я потраплю додому.
Якби я мала хоча б бальзам для губ.
Але, на жаль, ні. Я випрямляю плечі, і піднімаю голову, коли виходжу з ванни назад у вітальню. Я бачу, як Пенс ховається у своїй спальні, а Драко піднімається побачивши мене.
- Де мій телефон? — питаю я. — І будь ласка, одягни футболку.
Він нахиляється і піднімає мій телефон із підлоги.
- Навіщо?
— Причина того, навіщо мені потрібний мій телефон, — відповідаю я. —хочу піти додому. А причина того, що я хочу, щоб ти одягнув футболку, ем...
- Ти ніколи не бачила хлопців без футболок?
- Ха-ха. Дуже смішно. Повір, у тебе немає нічого такого, що я раніше не бачила.
— Хочеш посперечатися? - Він опускає руку вниз і розстібає гудзик на джинсах.
У цей момент до кімнати заходить Пенс.
- Оу, Драко, залишся хоч у своїх штанях.
Коли вона дивиться на мене, я піднімаю руки.
- Не дивись на мене. Я лише намагаюся піти додому , коли він...
-Забудь, я тебе проведу , — каже вона.
- Я сам її проведу, - відрізає Драко.
Пенс виглядає змученою, перебуваючи з нами, так само виглядає місіс Макгонегел  на уроці трансфігурації .
— Ти б воліла, щоб тебе провела я чи Драко ? - Запитує вона.
У мене є хлопець. Ок, щоразу, коли я помічаю погляд Драко на собі, щось тепле розливається по всьому тілу. Але це нормально. Ми два тінейджери з яскраво вираженим сексуальним потягом між нами. І поки я не піддаватимуся йому, все буде гаразд.
Тому що якщо я колись піддамся цьому, наслідки будуть руйнівними. Я втрачу Рона. Я втрачу своїх друзів. Я втрачу контроль над своїм життям.
І я точно втрачу те, що залишилося від любові мого батька .
Те, як я виглядаю для решти світу, дорівнює тому, як мій батько до мене ставиться.
— Пенс , проведе  мене , — говорю я і повертаюся до Драко.
Він злегка киває головою,  одягає  футболку і виходить із кімнати , не сказавши ні слова.
Я мовчки йду з Пенс .
— Тобі подобається Драко більше, ніж просто друг? — питаю я.
- Я люблю його як брата. Ми з ним знайомі відколи були дітьми.
Я прямую її до своєї кімнати. Невже вона каже правду?
- Ти не вважаєш Драко сексуальним?
— Я пам'ятаю, як він плакав, як дитина, коли морозиво впало на асфальт, нам тоді було по чотири. Я була з ним тоді, коли... я маю на увазі, що ми пройшли через багато разом.
- Багато? Чи не хочеш поділитися?
- Не з тобою.
Я просто бачу безбарвну стіну, що виростає між нами. — То що наша дружба закінчується тут?
— Наша дружба тільки-но почалася, Гермі. Не підганяй.
Ми наближаємось до моєї кімнати.
Я дивлюсь на неї. Вона дивиться на мене. Вона чекає, щоб я запросила її усередину? Я навіть найкращих друзів туди не запрошую.
— Ну, дякую, що провела , — говорю я. — І дозволила переночувати у себе.
Пенс обдаровує мене слабкою усмішкою.
- Без проблем.
— Я не дозволю нічому статися між мною та Драко. Окей? навіть якщо там під поверхнею щось і відбувається.
- Добре. Тому що якщо щось і станеться, воно відгукнеться вам обом на повну,
Умпа Лумпас знову починають стукати у мене в голові, тому я не можу надто багато думати про її застереження.
Привівши себе в порядок, як я думаю, апарую додому на залишок вихідного .
У будинку мій  батько сидить у тиші за обіднім столом. Тут дуже тихо. Перед ним на столі лежать папери. Брошури чи щось на зразок. Він різко випрямляються, як дитина, спіймана за проказою.
— Я... я думав, що ти прийдеш на вечерю , — каже батько. Він ніколи не заїкається, і мовчить з приводу мого пом'ятого вигляду, щось мені нагадує тут щось нечисте.
- Я звільнилася раніше ніж планувала, — говорю я, підходячи ближче, намагаючись розглянути ці підозрілі папірці, в яких так зацікавлений мій  батько.
Сонячна земля для спеціальних людей.
- Що ти робиш?
— Обдумую наші можливості, — відказує батько.
- Можливості? Хіба ми вже не домовилися, що відправляти маму  кудись, це погана ідея?
Моя батько повертається до мене.
- Ні. Це ти вирішила, що відправляти її кудись погана ідея. Я все ще обдумую.
— Я збираюся до Нордвестерна наступного року. Я можу жити тут і допомагати вам.
— Наступного року тобі треба буде сконцентруватись на навчанні, а не на своїй мамі . Герміона , послухай, — каже батько. — Нам необхідно обговорити цю можливість після того, що вона зробила тобі вчора...
— Я не хочу про це говорити, — перериваю його. — Я  не дозволю тобі нікуди її відправити, — я згортаю брошури зі столу. Мамі  треба бути із сім'єю, а не з якимись незнайомцями. Я розриваю брошури навпіл, викидаю у відро і йду до себе в спальню.
— Відчини двері, — каже тато, смикаючи ручку дверей хвилиною пізніше.
Я сиджу на краю ліжка, мої думки заповнені ідеєю того, що маму відправлять кудись далеко. Ні, не може бути. Сама думка викликає огиду.
- Ти навіть не допоміг Марті . Начебто ти тільки й мрієш позбутися мами.
— Не будь дурною, — приглушений голос батька долинає з-за дверей. — Нове місце відкривається . Якщо ти відчиниш двері, ми зможемо обговорити все як цивілізовані люди.
Я ніколи цього не дозволю. Я зроблю все, щоб мама  залишилася вдома.
— Дай мені спокій, гаразд?
Щось стирчить із моєї кишені, це бандана Драко. Пенсі , не друг, але вона допомогла мені. І Драко, хлопець, який дбав про мене вчора більше, ніж мій власний бойфренд, він повівся як герой і попросив мене бути справжньою. Чи знаю я взагалі, що таке бути справжньою?
Я притискаю бандану до своїх грудей.
І дозволяю собі розплакатися.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now