52. Драко

18 1 0
                                    

- Так, відповідає вона. — А ти колись думав про те, щоб зайнятися коханням зі мною?
Майже щоночі я лежу в ліжку і фантазую про те, як це було б спати поряд з нею... кохати її. — Зараз, префекта, зайнятися з тобою коханням, це все, про що я можу думати. Я перевіряю годинник. Мені скоро треба буде йти. Ааронові начхати на твоє особисте життя. Я не можу запізнюватися, але я до запаморочення хочу Герміону. — Твій наступний плащ, ти впевнена, що хочеш продовжувати?
Я знімаю другу шкарпетку. Єдине, що на мені залишається, це джинси та плавки.
- Так, я хочу продовжувати. Вона широко посміхається, її красиві, рожеві губки блищать на світлі. — Вимкни світло, перш ніж я... зніму свій плащ.
Я вимикаю світло в майстерні, спостерігаючи за тим, як вона встає на ковдрі і розстібає плащ тремтячими руками. Я в трансі, особливо коли вона з такою пристрастю дивиться на мене своїми очима, що горять.
Поки вона повільно розстібає свій плащ, я намагаюся сфокусувати погляд на тому, що під ним. Вона робить крок у мій бік і спотикається об мій черевик.
Я підхоплюю її, кладу на м'яку ковдру і лягаю поряд.
— Дякую, що не дав мені впасти, — каже вона, задихаючись.
Я відкидаю локон волосся з її обличчя. Коли вона обіймає мене за шию, все, чого хочу, це захищати цю дівчину до кінця своїх днів. Я відкриваю її плащ і злегка відсторонююся. Я бачу рожевий мереживний ліфчик ... І більше нічого.
— Ти ангел, — тихо говорю я.
- Наша гра закінчена? — питає вона невпевнено.
— Вона точно скінчена, префекта. Тому що те, що ми робитимемо далі, зовсім не гра.
Її витончені пальчики на моїх грудях, чи відчуває вона, як б'ється моє серце?
— Я принесла засіб захисту, — каже вона.
Якби я знав... якби тільки знав, що сьогодні буде 'та ніч'... я приготувався б. Я думаю, що я ніколи не вірив, що це може виявитися реальністю з Герміоною. Вона запускає руку в кишеню плаща та упаковка із десяти презервативів падає на ковдру.
— Ти плануєш займатися цим усю ніч?
Зніяковівши, вона закриває обличчя руками.
— Я просто схопила, скільки схопила.
Я прибираю її руки і торкаюся лобом до її чола. - Я ж жартую, не соромся коли ти поруч зі мною.
Акуратно звільняючи її від плаща, я знаю, що мені ненависно залишатиме її сьогодні. Я хотів би залишитись з нею на всю ніч. Але бажання виконуються лише у казках.
— Хіба хіба ти не збираєшся зняти свої джинси? - Запитує вона.
- Скоро. Як би мені хотілося не поспішати і змусити цю ніч тривати вічно. Це як бути в раю, знаючи, що наступною зупинкою буде пекло. Я повільно покриваю поцілунками її шию та плечі.
- Це в мене вперше, Драко. Що, якщо я зроблю все неправильно?
- Тут не може бути нічого неправильного. Це не тест у класі Макгонегел. Це ти і я. А решти світу зараз не існує, окей?
— Окей, — каже вона м'яко. Її очі блищать. Вона що, плаче?
— Я не заслуговую на тебе, ти знаєш ангел, чи не так?
— Коли ж ти зрозумієш, що ти один із добрих хлопців? — Коли я не відповідаю, вона схиляє мою голову до своєї. - Моє тіло належить сьогодні тобі, Драко, - шепоче вона прямо мені в губи. — Ти його хочеш?
- Мерлін, так. — У перервах між жаркими поцілунками я звільняю себе від залишків одягу і міцно до неї притискаюся, вбираючи м'якість і тепло її тіла навпроти мого. - Ти боїшся? — шепочу я їй у вухо, коли вона готова, і я готовий, і я просто не можу більше чекати.
— Небагато, але я довіряю тобі.
— Розслабся, мила.
- Я намагаюся.
— Нічого не вийде, доки ти не розслабишся. — Я усуваюсь і дотягуюсь до презервативу, мої руки тремтять. - Ти впевнена? — питаю я.
- Так Так. Я впевнена. Я люблю тебе, Драко, відповідає вона. — Я тебе люблю, повторює вона майже відчайдушно.
Я дозволяю її словам проникнути в моє тіло і зволікаю, не бажаючи зробити їй боляче. Але кого я обманюю? Вперше дівчатам боляче, неважливо, наскільки обережний хлопець.
Я хочу сказати, що відчуваю, сказати їй про те, що вона стала для мене центром всесвіту. Але не можу знайти слів.
— Просто зроби це, — каже вона, відчуваючи мій сумнів.
І я роблю. Коли вона затримує подих, мені дуже хочеться звільнити її від болю.
Вона робить вдих і скидається сльозинку, що біжить по її щоці. Бачачи її такою емоційною з моєї вини, вперше, відколи на моїх руках помер мій батько, самотня сльоза скочується з куточка мого ока.
Вона охоплює мою голову своїми руками та поцілунком знімає сльозу.
- Все гаразд, Драко .
Але це не так. Мені потрібно зробити це ідеальним. Тому що, можливо, у мене не буде іншого шансу і їй необхідно знати, наскільки добре це може бути.
Я повністю фокусуюсь на ній, відчайдушно намагаючись зробити цю ніч незабутньою.
Після, я притискаю її міцніше. Вона затишно влаштовується поруч, поки я граю з її локоном, ми обидва намагаємося затриматися якомога довше у нашому приватному світі.
Я не можу повірити, що вона віддалася мені. Мені треба почуватися переможцем. Але натомість, я відчуваю себе лайном.
Неможливим буде захищати Герміону до кінця її днів від усіх інших хлопців, які хотітимуть бути поряд з нею, бачити її, як бачив її я. Торкатися її, як торкався її я. Чорт, я ніколи не хочу її відпускати.
Але вже надто пізно. Я не можу витрачати більше часу. Зрештою, вона не належить мені навіки, і я не можу більше вдавати, що так і є.
- Ти в порядку? — питаю я.
- Так. Я більше, ніж гаразд.
— Мені час іти, — кажу я, дивлячись на електронний годинник, що стоїть на одній із коробок з інструментами.
Голова Герміони лежить у мене на грудях.
— Тепер ти підеш із ПС, так?
Моє тіло завмирає.
— Ні, — говорю я голосом, повним муки. Навіщо вона взагалі спитала мене про це?
- Тепер все по-іншому, Драко. Ми кохалися.
— Те, що ми зробили, було чудовим, але це нічого не змінює.
Вона встає, збирає свій одяг і починає вдягатися у кутку.
— Отже, я лише одна з тих дівчат , яких ти можеш додати до списку своїх перемог?
- Не говори так.
- Чому? Це правда, хіба ні?
- Ні.
- Тоді доведи мені це, Драко.
- Я не можу. — Як би я хотів сказати їй щось інше. Їй треба знати, що так буде завжди, мені доведеться йти від неї у справах ПС знову і знову. Це багате дівчисько, яке любить мене всім серцем і душею, воно як мій наркотик. Але вона заслуговує на більше. — Мені дуже шкода, говорю я, одягаючи свої джинси. Що ще можу сказати?
Вона відводить очі і прямує до виходу з гаража, як робот.
Коли я чую вереск мітли, вмикається мій захисний механізм. В наш бік летить мітла Монтегю.
Це дуже недобре.
- Апаруй, - наказую я.
Але вже надто пізно; Монтегю з групою хлопців із ПС зупиняється прямо перед нами.
- Не можу в це повірити, ти виграв парі! - вигукує Монтегю з мітли.
Я намагаюся загородити Герміону своїм тілом, але це не допомагає. Також ясно як вдень, вони можуть бачити її сексуальні, голі ноги, що виглядають з-під її плаща.
- Що він говорить? - Запитує вона.
Мені хочеться зняти свої штани та віддати їх їй. Якщо вона дізнається про парі, вона подумає, що саме тому я переспав із нею. Мені треба прибрати її звідси і швидше.
— Нічого, несе всяку нісенітницю, відповідаю я. —Апаруй. Бо якщо ти цього не зробиш, я сам тебе туди посаджу.
— Не гнівайся на Блейза, — каже вона і розвертається .
Що вона має на увазі?
— Апаруй, — кажу я, зовсім немає часу з'ясовувати ще щось. - Ми поговоримо пізніше.
Чується тріск.
- Чорт, чувак, - каже Грег, проводжаючи оцінювальним поглядом її ноги. — Мені треба було переконатись, що Сіріус мені не заливав. Ти, правда, переспав із Герміоною Грейнджер, чи не так? Ти хоч зняв це?
Як відповідь я даю йому кулаком у живіт, він згинається навпіл і падає навколішки. Я сідаю на свою мітлу і заводжу двигун. Коли я помічаю Камрі Сіріуса, я зупиняюся біля неї.
— Послухай, Драко, каже мені Сіріус через відчинене вікно. - Мені дуже шкода.
— Я звільняюся, перериваю його, кидаю йому ключі від майстерні і лечу.
Поки я лечу додому, всі мої думки займає Герміона і те, скільки вона для мене означає.
І реальність приголомшує мене.
Я не збираюся проводити цю угоду з артефактом.
Тепер я розумію всі ці телячі ніжності, з яких я раніше сміявся. Тому що я сам, як сопливий дурень, ризикну всім заради дівчини.... Я закоханий.
До біса ПС. Я можу захистити свою сім'ю та вперше бути самим собою. Герміона мала рацію. Моє життя надто важливе, щоб знищувати його незаконними угодами. Правду кажучи, я хочу вступити до коледжу і домогтися чогось у своєму житті.
Я не такий, як був мій батько. Мій батько був слабаком, який вибрав легкий шлях. Я пройду через те, що ПС мені влаштують, коли скажу їм, що я йду. І якщо я виживу після цього, я повернуся до Герміони як вільний чоловік !
Я не торговець артефактами. Я підставляю Аарона, але причини, через які я спочатку вступив у банду, були, щоб захистити мою родину та мій район, а не торгувати артефактами. З якого часу торгівля стала частиною цього?
З того часу, як мене зупинили копи, все це закручувалося як снігова куля. Мене заарештували, потім Аарон витягнув мене з в'язниці. Як тільки я почав ставити запитання про смерть батька, я побачив мою матір та Аарона за гарячою дискусією. Від якої в неї залишились синці. І після цього Аарон просто сидів на мені з приводу цієї угоди.
Блейз намагався попередити мене, він був певен, що тут щось не так.
Ламаючи мізки, я поступово складаю шматочки разом. Чорт, невже правда весь цей час лежала в мене під носом? Одна людина точно може сказати мені всю правду тієї ночі, коли помер мій батько.
Я залітаю у свій будинок і знаходжу маму у її кімнаті.
- Ти знаєш, хто вбив папу.
- Драко, не треба.
— Це був хтось із пожирачів, чи не так? Того вечора, на весіллі, ти і Аарон розмовляли про це. Він знає, хто це був, як і ти.
Сльози біжать її щоками.
— Я попереджаю тебе, Драко. Не роби цього.
- Хто це був? — питаю я, ігноруючи її благання.
Вона відводить погляд.
- Скажи мені! — вигукую я з усієї сили. Мої слова змушують її здригнутися.
Весь цей час мені просто хотілося звільнити її від цього болю. Мені ніколи не спадало на думку спитати в неї, що вона знає про вбивство мого батька. Або мені просто не хотілося це знати, бо я боявся правди. Я більше не можу це ігнорувати.
Її подих переривається, коли вона підносить руку до свого рота.
- Аарон... це був Аарон.
Поки я намагаюся осмислити почуте, страх, шок та біль розтікаються по всьому тілу, як вогонь. Моя мати дивиться на мене сповненими смутку очима.
— Я просто хотіла захистити тебе і твоїх братів, тільки й усього. Твій батько хотів піти з ПС, ​​тож вони його й убили. Аарон хотів, щоб ти його замінив. Він погрожував мені, Драко, говорив, якщо ти не приєднаєшся до них, вся наша сім'я закінчить як твій батько.
Я більше не можу це слухати. Аарон підставив мене, щоб мене заарештували, і я виявився винен йому. І він підлаштував цю угоду, змушуючи мене думати, що це крок уперед, коли насправді це була пастка. Він, мабуть, підозрював, що хтось скоро виговорить правду. Я поспішаю до своєї шафи, думаючи над тим, що мені необхідно зробити — зустрітися віч-на-віч із вбивцею мого батька.
Але пістолета немає на місці.
— Ти лазила у мене на полиці? - кричу я на маму, поки вона сидить на дивані у вітальні.
- Ні, Драко, - відповідає мама. - Блейз заходив сьогодні, і він був у нашій кімнаті, сказав, що хоче позичити одну з твоїх курток.
Блейз взяв пушку. Мені слід здогадатися. Але звідки Блейз міг знати, що мене не буде вдома, щоб упіймати його?
Герміона.
Герміона спеціально відволікала мене сьогодні. Вона просила не злитися на Блейза . Вони обоє намагалися захистити мене, тому що я був надто дурний і боягузливий, щоб боротися за себе і прийняти правду, яка весь цей час лежала прямо перед моїм носом.
Слова Герміон дзвеніть у мене у вухах. Не гнівайся на Блейза.
Я поспішаю до мами.
— Якщо я сьогодні не повернуся, ти повернешся до Франції , — говорю їй я.
- Але, Драко ...
Я сідаю на край дивана.
- Мама, ми у небезпеці. Будь ласка.
— Драко, не кажи так. Так казав твій батько.
Я такий же, як він, хочу я сказати, і роблю ті самі помилки. Я не дозволю цьому статися.
- Обіцяй мені. Мені це треба почути. Я цілком серйозно.
Сльози течуть її щоками. Вона цілує мене в щоку і міцно обіймає.
— Я обіцяю... я обіцяю.
Я застрибую на драгона і дзвоню тому, кому я ніколи не думав дзвонити за порадою — Лі Джордану. Він наполягає, щоб я зробив щось, що я ніколи не зробив би сам — зателефонувати в поліцію і повідомити про те, що відбувається.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now