Я вже декілька годин готуюсь до свого першого дня в школі . Це мій останній курс і я хочу , щоб все було бездоганно. Моє життя ідеальне , моя сім'я ідеальна . І хоча це найбільша брехня ,я працювала дуже багато, щоб всі так вважали .
Я стою у ванній вже декілька годин , намагаючись приборкати свої локони , маглівський випрямляч для волосся згорів , зілля краси пахне не дуже , тому я його не використовую .
Намагаюсь підвести очі , але й це в мене в мене виходить з третього разу .
Починати останній рік і нарешті побачити Рона після канікул не повинно бути таким нервовим , але сьогоднішній ранок починається катастрофічно .
Як би я могла , то залишилась би в своїй кімнаті й нікуди не виходила .
- Герміоно, виходь, я ледь чую Джинні.
Першим поривом було її проігнорувати , але це не приводило ні до чого доброго , окрім сварок і ще більшому крику. Колись ми були гарними подругами . Але тепер ми спілкуємося тільки із-за Рона .
-Зараз буду - кажу я , в надію, що все ж приборкаю підводку для очей . Тричі перевіряю себе в дзеркалі і вже біжу до низу .
Джинні стоїть внизу і очікує мене , оцінюючи мій зовнішній вигляд . Я випрямляюся . Знаю мені повинно бути все одно, що вона думає . Але вона параноїк , коли вона взвинчена , то всі повинні мучитися разом з нею .
-Штани жах , але пасок гарний, - каже Джинні , вказуючи на кожну річ по черзі .
-І тобі доброго ранку , Джинні , - відповідаю я , спускаючись і цілую її в щоку . Як тільки я підходжу до неї в ніс мені вдаряє стійкий запах парфумів . Вона вже виглядає на мільйон . Ніхто не посміє критикувати її аутфіт , це уж точно .
- Як твої батьки? - питає Джинні , підсовуючі мені мафін .
Такі розмови для мене болюча тема і тому я принципо намагаюся їх уникати . Минулого року вони потрапили в ДТП . Батько одразу поправився . А ось мама дуже постраждала . Вона не може розмовляти , ходити і почалися провали в пам'яті . Лікар сказав , що рівень її розвитку як у п'ятирічної дитини .
В останню нашу зустріч вона дала зрозуміти , що її дратує волосся на шкірі . Чіплятися за волосся- тепер її нова фішка .
-Герміоно ти не можеш йти в такому вигляді на заняття .
- В якому ?
Вона крутить головою і розчаровано видихає .
- Подивись на свою блузку.
І тут я бачу шоколадну пляму від мафіну на своїй білосніжній сорочці .Упс . І тут я прекрасно розумію , що зіпсувала свій ідеальний образ .
- Йди на гору та переодягнись .
Я намагаюся чарами висушити пляму , але не виходить .
- Ти ж не хочеш , щоб люди на заняттях подумали , що тобі начхати , як ти виглядаєш ?
-Добре .
Заходячи в кімнату я розумію , що запізнююсь . Луна вже напевно чекає мене на полі для квідічу . Вихоплюю свій зелений шифоновий шарф і молюся , щоб це допомогло . Може ніхто й не помітить цю дурну пляму .
Коли я спускаюся, Джинні знов мене сканує .
-Чудовий шарф .
Слава Мерліну.
Я йду довгими коридорами до залу трансфігурації . І думаю про себе - ідеальну ззовні , але з такою жахливою кашою всередині .
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...