Притягнути мене до галереї, була не найкраща її ідея. Коли Луна веде Герміону убік, щоб показати якусь картину, я почуваюся абсолютно не у своїй тарілці.
Я проходжу вперед і розглядаю стіл із закусками, радіючи , що ми вже поїли. Це взагалі важко назвати їжею. Суші, які мене так і тягне розігріти в мікрохвильовій печі, перш ніж їсти. Крихітні бутерброди, розміром з четвертак.
— У нас закінчився васабі.
Я все ще концентруюся на асортименті їжі, коли хтось трохи б'є мене по спині.
Я повертаюсь обличчям до невисокого блондина. Він страшенно нагадує мені Віслячу Морду, тому в мене відразу ж виникає бажання штовхнути його.
— У нас закінчився васабі, — повторює він.
Якби я знав, що за нахрен, васабі, я йому відповів би. А оскільки я не маю жодного поняття, я мовчу. І почуваюся при цьому цілковитим ідіотом.
— Ти хоч говориш англійською?
Мої руки самі стискаються у кулаки. Так, я кажу, англійською, ти, придурок. Але востаннє, коли я був на уроці англійської слово васабі не зустрічалося в жодному диктанті. Замість відповіді, я ігнорую блондина і просто відходжу до однієї з картин.
На картині до якої я підходжу зображена дівчина з собакою, що йдуть по чомусь Землі, що смутно нагадує.
- Ось ти де, - каже Герміона, підходячи до мене. Луна і Гарі слідом за нею.
— Гермі, це Джон Кампф, — каже Гарі, показуючи на близнюка Рона тільки з блогдинистим волоссям. - Художник.
— Боже, ваша робота дивовижна, — каже вона, бурхливо захоплюючись.
При цьому вимовляє 'О Боже', як якась пустишка. Вона що жартує?
Блондин озирається через плече і киває на картину.
— Що ти думаєш про це?
Герміона прочищає горло.
— Мені здається, вона показує всю глибину стосунків між людиною, твариною та Землею.
Ой, я тебе прошу... Що за хрінь.
Джон обвиває її руками. Я вже готовий врізати йому прямо тут посеред галереї.
— Я бачу, що ти дуже витончена.
Витончена моя дупа. Він просто хоче залізти до неї в штани... штани, до яких він і близько не підійде, якщо це залежатиме від мене.
— Драко , що ти думаєш? - Запитує Герміона, повертаючись до мене.
— Дай подумати... — відповідаю я, потираючи підборіддя і витріщаючись на картину. — Я думаю, вся ця колекція не коштує більше півтора доларів, ну два — стеля.
Очі Луни збільшуються вдвічі, і вона закриває рота рукою, відкритий від шоку. Гарі давиться своїм напоєм. А я спостерігаю за тим, що зробить моя дівчина.
— Драко, ти маєш вибачитися перед Джоном, — каже вона.
Ага, відразу після того, як він вибачиться переді мною за те васабі. Та ні в житті.
— Я йду звідси, — кажу я, повертаюся до всіх спиною і виходжу з галереї. Чао.
На протилежному боці вулиці я стріляю сигарету в офіціантки, що вийшла на перерву. Все про що я можу думати, це як виглядала Герміона, коли наказала мені вибачитися.
Я не дуже добре реагую на накази.
Чорт, мені абсолютно не сподобалося, як той придурок, художник поклав на мою дівчину руки. Я впевнений, що практично будь-який хлопець хоче покласти на неї руки, навіть просто для того, щоб сказати, що торкався до неї. Я й сам хочу до неї доторкнутися, але я також хочу, щоб вона хотіла тільки мене. Не наказувала мені, ніби я її цуценя і тримала мене за руку, тільки тоді, коли не прикидається.
Це точно не минає так, як хотілося б.
— Я бачила, ти вийшов із галереї. Туди заходять лише хойтейтс, — каже офіціантка, коли я повертаю їй запальничку.
Васабі. Тепер хойтейс. Серйозно, я починаю сумніватися у тому, що насправді знаю англійську.
- Хойтейс?
— Ну, хойтей-тойтей — тип людей, білі та багатенькі.
— Так, ну, я точно не один із них. Просто синій комірець, який пішов за групою хойтейс.
Я роблю сильну затяжку, вдячну нікотину. Вже почуваюся спокійніше. Окей, мої легені, напевно, не зовсім щасливі, але я сумніваюся, що взагалі доживу до того дня, коли вони раптом вирішать послати мене подалі.
— Я Менді — синій комірець, — каже офіціантка, простягаючи руку і посміхаючись. У неї каштанове волосся з фіолетовими пасмами, вона, звичайно, симпатична, але вона не Герміона.
Я тисну їй руку.
- Драко.
Вона оглядає мої татуювання.
— У мене теж є дві, хочеш подивитись.
Взагалі то ні. Мені здається, що вона просто одного разу напилася і зробила собі наколку на грудях або на дупі.
- Драко! — вигукує Герміона, стоячи біля входу до галереї з іншого боку дороги.
Я все ще курю і намагаюся не думати, що вона привезла мене сюди тому, що я її маленький темний секрет. Я більше не хочу бути довбаним секретом.
Моя псевдо-дівчина переходить дорогу. Її дизайнерські туфлі стукають підборами по асфальту, нагадуючи мені, що вона на клас вища.
Вона оглядає Менді і мене, два сині комірці, що палять разом.
— Менді щойно хотіла показати мені свої тату, — кажу я, намагаючись роздратувати Герміону.
— Звісно, хотіла. Ти теж збирався показати їй свої? - Відповідає вона, осудливо дивлячись на мене.
— Не люблю драми, — каже Менді, кидаючи цигарку, загасивши її носком свого кросівки. — Успіхів вам обом. Бачить бог, вона вам знадобиться.
Я роблю ще одну затяжку, бажаючи, позбавиться того почуття, як Герміона мене притягує.
— Повертайся до галереї, будь ласка. Я повернуся додому .
— Я думала, що ми зможемо провести чудовий день разом, Драко, у містечку, де нас ніхто не знає. Невже тобі ніколи цього не хотілося?
— Ти думаєш, це нормально, що цей придурок, художник думає, що я якийсь помічник офіціанта? Нехай краще думають, що я член банди, ніж іммігрант офіціант.
- Ти навіть не дав цьому шансу. Якби ти вийняв із свого плеча цей чіп і розслабився на хвилину, ти міг би стати одним із них.
— Там усі пластикові. Навіть ти. Прокинься, міс 'О Боже'! Я не хочу бути одним із них, зрозуміла?!?
- Чітко і ясно. І до твого відома, я не пластикова. Це називається бути тактовною та ввічливою.
— У твоєму колі спілкування не в моєму. У моєму колі ми говоримо все як є. І ніколи більше не наказуй мені вибачатися, наче ти моя мати. Клянуся Мерліном, Герміоно, ще раз ти так зробиш, і між нами все буде скінчено.
О чорт. Її очі наливаються сльозами, і вона відвертається від мене. Мені зараз просто хочеться штовхнути себе за те, що образив її.
Я викидаю свою цигарку.
— Пробач мені, я не хотів бути дурнем з тобою. Ну, взагалі хотів. Але тільки тому, що почував себе там не у своїй тарілці.
Вона не дивиться на мене. Я простягаю руку і торкаюся її спини, вдячний за те, що вона не відсахнулася від мого дотику.
- Герміоно, я люблю бути з тобою, - продовжую я. — Чорт, коли ми в школі, я сканую коридори, шукаючи тебе. І як тільки я помічаю твоє ангельське обличчя , я знаю, що зможу протягнути цей день.
- Я не ангел.
- Для мене ти ангел. Якщо ти пробачиш мені, я піду і перепрошую перед тим художником.
Вона розплющує очі.
- Правда?
- Так. Я не хочу цього робити. Але я зроблю... для тебе.
Її рот викривляється у невелику посмішку.
- Не треба. Я ціную, що ти б зробив це для мене, але ти мав рацію. Його мистецтво огидне.
— Ось ви де, — каже Луна. — Ми всюди шукаємо, пташки. Давайте долетимо вже до озера нарешті.
У будинку біля озера Гарі плескає в долоні.
- Ну, джакузі чи фільм? - Запитує він.
Луна підходить до вікна та оглядає пейзаж.
— Я засну, якщо ми ввімкнемо фільм.
Я сиджу з Герміоною на дивані у вітальні, перетравлюючи той факт, що цей величезний дім — другий будинок Луни. І він набагато більший за мій власний. І це джакузі. У багатеньких є все.
— Я не брав із собою плавки, — говорю я.
- Не хвилюйся, - відповідає Луна. — Я впевнена тут знайдеться щось тобі позичити.
У будиночку біля басейну Гарі перевіряє шафки у пошуках плавок.
— Тут тільки дві пари, каже Гарі, простягаючи мені вузенькі Speedo. — Ці підійдуть?
— Та ці навіть моє праве яєчко не поміститься. Чому б тобі самому їх не одягнути, а я одягну ці, говорю я і вихоплюю з-під носа Гарі другі плавки у формі шортів. Повертаючись, я розумію, що дівчат із нами немає. — Куди вони поділися?
— Пішли перевдягатися. І пліткувати про нас, я впевнений.
У невеликій роздягальні, поки я роздягаюся і натягую плавки, я думаю про моє життя вдома. Тут, на озері , так легко забути ненадовго про своє звичайне життя. Не треба хвилюватися, хто мене прикриє.
Коли я виходжу з роздягальні, Гарі каже.
— Знаєш, вона сьорбне ще лайно через те, що зустрічається з тобою. Люди вже починають шепотіти.
— Слухай, Гарі, мені подобається ця дівчина більше, ніж мені колись щось подобалося в моєму житті. Я не збираюся розлучатися з нею. І я почну думати, хто, що там говорить про нас, коли мене закопають на кілька метрів під землю.
Гарі посміхається і розставляє руки.
— Ах, Мелфой, здається, ми з тобою щойно пережили братерський момент. Хочеш, обійму?
- Навіть не думай.
Дорогою до джакузі Гарі плескає мене по плечу. Не дивлячись ні на що, він має рацію, може у нас, і не було якогось там братського моменту, але ми точно зрозуміли один одного. У жодному разі я не збираюся його за це обіймати.
— Дуже сексуально, милий, — каже Луна , оглядаючи його плавки.
Гарі йде як пінгвін, перевалюючись з ноги на ногу від незручності.
— Клянусь богом, як тільки я опинюся в джакузі , я їх зніму, вони душать мої яйця.
— Занадто багато інформації, — каже Герміона, закриваючи вуха долоньками.
Вона одягнена у жовте бікіні, що залишає зовсім мало місця для уяви. Цікаво, вона розуміє, що виглядає як соняшник, який готовий пролити сонячне світло на всіх, хто подивиться на неї?
Гарі і Луна забираються до джакузі.
Я йду за ними і сідаю поруч із Герміоною. Ніколи не був у джакузі раніше, тому не знаю, що треба робити. Ми просто сидітимемо тут, і розмовлятимемо або розіб'ємося на парочки і затискаємося? Другий варіант мені подобається більше, але я помічаю, що Герміона трохи нервує.
Особливо коли Гарі викидає свої Speedo з води.
- Фу, чувак, - я заплющую очі.
- Що? Я хотів би колись мати дітей, Мелфой. Ця штука перекривала мені весь кровообіг.
- Герміона вискакує з води і обертає навколо себе рушник.
- Ходімо всередину, Драко.
— Хлопці, ви можете залишитися тут, каже Луна. — Я примушу його одягнути їх назад.
- Не переживай. Насолоджуйтесь. А ми будемо всередині, – відповідає Герміона.
Коли я встаю, Герміона простягає мені другий рушник.
Я обіймаю її однією рукою, поки ми йдемо додому.
- Ти в порядку?
- Так. Я просто думала, що ти був засмучений.
- Все добре. Просто ... - я піднімаю одну зі скляних фігурок зі столу у вітальні і розглядаю її. — Бачачи цей будинок, це життя... я хочу бути з тобою, але коли я дивлюсь на всі боки, я розумію, що такого життя в мене ніколи не буде.
— Ти дуже багато думаєш. Вона сідає на килим і поплескує поряд із собою. — Іди сюди і лягай на живіт. Я знаю, як робити шведський масаж. Він тебе розслабить.
- Ти не шведка.
— Ну як і ти. Тож ти ніколи не дізнаєшся різниці.
Я лягаю поруч із нею.
— Я думав, ми збиралися просувати наші стосунки повільніше.
— Небагато масажу досить нешкідливо.
Я оглядаю її офігенне тіло, прикрите скромним бікіні. — Знаєш, я був в інтимних стосунках із дівчатами, одягненими набагато більше.
Вона дає мені по дупі.
- Поводься пристойно.
Коли її руки починають рухатись у мене по спині, я видаю тихий стогін. Мерлін, це просто тортури. Я намагаюся, поводитися пристойно, але дотики її рук настільки гарні, що моє тіло насилу мене слухається.
— Ти якийсь напружений, — каже вона мені у вухо.
Звичайно, я напружений, її руки всюди на моєму тілі. Я відповідаю їй ще одним стонанням.
Через кілька хвилин дурманного масажу Герміони, з боку джакузі долинають гучні стогін, гарчання і плескіт, Луна з Гарі однозначно пропустили порцію масажу.
— Ти думаєш, вони це роблять? - Запитує Герміона.
— Ну, чи це, чи Гарі дуже релігійний, — відповідаю я, маючи на увазі те, що він вигукує 'о, боже' кожні дві секунди.
- Це заводить тебе? — питає вона тихенько мене у вухо.
- Ні. Але ти продовжуй мене ось так масажувати і можеш забути про те, щоб усе йшло повільніше між нами. — Я підводжусь і дивлюся на неї. — Чого я зовсім не можу зрозуміти, або ти знаєш, що ти дражниш мене і просто виносиш мені мозок, або ти насправді невинна.
— Я не дражню тебе.
Я вигинаю брову, потім нахиляю голову і вказую на її руку, що спокійно лежить у мене на внутрішній частині стегна. Вона відразу ж її смикає.
- Окей. Я не хотіла класти туди руку. Ммм, ну, не те щоб не хотіла. Що я х-х-хочу сказати... це...
— Мені подобається, коли ти заїкаєшся, говорю я, кладу її поруч із собою і показую свою версію шведського масажу, поки Гарі і Луна не переривають нас.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...