Я апарувала до вокзалу, де мене ніхто не впізнає, перевдягнулась у джинси та світло-рожевий светр і апарувала додому.
Я налякана, бо з Драко все надто загострюється. Мої почуття, мої емоції, мої бажання. Я ніколи не була так прив'язана до Рона, мені не хотілося бути з ним разом 24/7. Але я пристрасно бажаю Драко. Мерлін. Мені здається, я закохаюсь у нього по-справжньому.
Я знаю, що любити когось, це втрачати частину себе. І сьогодні в машині, коли Драко поліз мені під сукню, я боялася втратити контроль. Все моє життя ґрунтується на тому, як зберегти контроль. Це лякає мене.
Я заходжу через головні двері, готова просочитися до себе в кімнату і засунути сукню до шафи. На жаль, мій батько стоїть у фойє, чекаючи на мене.
- Де ти була? - Запитує він суворо, тримаючи в руках мій підручник з трансфігурації і зошит. - Ти сказала, що підеш у спортзал , а потім позаймаєшся з цим невдахою .
Підловила. Час для брехні чи покаяння.
- Його прізвище Мелфой і він не невдаха. Так, я була з ним.
Мовчання.
Губи моєго батька стискаються в одну тоненьку лінію.
— Ви однозначно не займалися домашньою роботою. Що в тебе там у спортивній сумці? - Допитується він. - Наркотики? Ти тепер зберігаєш наркотики?
— Я не зв'язуюсь із наркотиками, — відповідаю я різко.
Він зводить брови та вказує на сумку.
- Відкривай.
Я зітхаю і сідаю на підлогу, відкриваючи сумку. Я почуваюся як тюремний ув'язнений. Дістаю з сумки сукню і простягаю йому.
- Плаття, Сукня? - Запитує він.
- Ми були на весіллі. Кузина Драко вийшла заміж.
— Цей хлопець змусив тебе збрехати мені. Він маніпулює тобою, Герміоно.
— Він не змушував мене тобі брехати, тато. - Кажу я роздратовано. — Повір мені, я це зробила сама.
Його гнів переливається через край, я бачу це по тому, як темніють його очі і як тремтять руки.
— Якщо я ще КОЛИ-НЕБУДЬ дізнаюся про те, що ти була з цим хлопцем, я відправлю тебе в якусь школу-інтернат до кінця навчального року. Ти що думаєш, мені мало турбот з мамою? Обіцяй мені, що ти не проводитимеш з ним час поза школою.
Я обіцяю, потім біжу до своєї спальні і дзвоню Луні.
- Що трапилося? - Запитує вона.
- Луно, мені потрібна зараз моя найкраща подруга.
- І ти обрала мене? Вау, я просто щаслива, — каже вона сухо.
— Ок, я збрехала тобі. Мені подобається Драко. Дуже.
Мовчання.
- Луно, ти там? Чи ти ігноруєш мене?
— Я не ігнорую тебе, Гермі. Просто міркую, чому ти вирішила сказати мені про це зараз?
— Бо мені треба поговорити про це. З тобою. Ти мене ненавидиш?
- Ти моя найкраща подруга, - відповідає вона.
- А ти моя.
— Найкращі подруги все ще найкращі подруги навіть коли одна з них зомліла і почала зустрічатися з членом банди, так?
- Я сподіваюся.
— Гермі, ніколи не бреши мені більше.
- Не буду. І ти можеш поділитися інфою з Гарі, за умови, що він триматиме рота на замку.
- Дякую, що довіряєш мені, Герміоно. Може ти так не думаєш, але це багато значить.
Після того, як я розповіла все і попрощалася з Луною, почуваюся відмінно від того, що з нею все тепер гаразд. Мій телефон дзвонить знову, це Пенсі.
— Мені треба поговорити з тобою, — каже вона, коли я відповідаю.
- Що трапилося?
- Ти бачила Блейза сьогодні?
Ммммм. . Ось тобі секрети.
- Ага
— Ви згадували про мене?
- Ні. А що? Ти б цього хотіла?
- Ні. Так. О, я не знаю. Я так заплуталася.
- Пенс, просто скажи йому, що ти відчуваєш. Це спрацювало між мною та Драко.
- Так, але ти Герміона Грейнджер.
- Ти хочеш знати, що таке бути Герміоною Грейнджер ? Я тобі скажу. Я невпевнена, як і будь-яка інша. І я постійно під тиском того, що мені потрібно підтримувати свій образ, інакше люди помітять, що я така ж, як і всі інші. І це все робить мене більш вразливою, більш схильною до уваги і більш чутливою до пліток.
— Напевно, ти не будеш дуже щасливою, дізнатися про чутки, які ходять, про вас із Драко серед мого кола друзів. Хочеш почути парочку?
- Ні.
- Ти впевнена?
- Так. Якщо ти вважаєш себе моєю подругою, не кажи мені.
Тому що якщо я знатиму про чутки, я почуватимуся так, ніби я маю протистояти їм. І в цю секунду мені хочеться жити в необізнаному блаженстві.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...