- Хто такий Драко?
Це перше, що питає мене батько, коли я повертаюся із аеропорту.
— Це хлопець зі школи, з яким ми є партнерами з трансфігурації , — відповідаю я повільно. Зачекайте хвилинку. — Звідки знаєш про Драко?
- Він був тут, як тільки ти поїхала в аеропорт. Я вигнав його.
Начебто мій мозок прокидається, реальність збиває мене з ніг.
О ні.
Я забула зустрітись з Драко вранці.
Вина роз'їдає нутро, коли я думаю про нього, що чекає на мене в бібліотеці. Я ще сумнівалася, що він не з'явиться там, а виявилося, що саме я його підвела. Він має бути в сказі. Ухх. Мене зараз знудить.
— Я не хочу бачити його поряд із нашим будинком, — каже він. - Сусіди почнуть розмови про тебе. — Як вони розмовляють про твою маму.
Якось я мрію жити в такому місці, де не треба буде турбуватися про сусідські плітки.
- Добре.
- А ти не можеш змінити партнера?
- Ні.
- А ти пробувала?
— Так, тато, я пробувала. Але місіс Макгонегел відмовляється змінювати партнерів.
— Виходить, ти не доклала до цього максимум зусиль. Я напишу листа у понеділок до школи і примушу їх...
Я перемикаю свою увагу , ігноруючи палаючий і колючий біль на потилиці, там звідки мама вирвала шматок мого волосся.
- Я сама з цим розберуся. Я не хочу, щоб ти писав до школи та виставляв мене дворічною дитиною.
— Це той хлопець Драко навчив тебе, як розмовляти з батьком без жодної поваги? Ні з того ні з цього ти відкриваєш на мене рота одразу після того, як обзавелася цим партнером.
- Тато ...
Хотілося б, щоб моя мама була тут, щоби перервати це. Але вона у своєму світі . Мені б хотілося, щоб вона виступила у ролі судді, замість сидіти на лавці для глядачів.
— Тому що якщо ти почнеш ошиватися з таким сміттям, люди також вважатимуть тебе за сміття. Це зовсім не те, для чого ми виховували тебе.
Тільки не це. А ось і лекція. Я б зараз навіть рибу їла сирою, разом із кишками та рештою, аби не слухати. Я знаю підтекст його слів, якщо мама не ідеальна, то маю бути я.
Я роблю глибоке зітхання, щоб заспокоїтися.
- Тато, я зрозуміла. Вибач.
— Я просто намагаюся захистити тебе, а ти дорікаєш мені цим.
- Я знаю. Вибач. Що доктор Мейр сказав про маму?
— Він хоче, щоб ми привозили її двічі на тиждень на обстеження. Мені потрібно, щоб ти допомогла мені з цим.
Я не згадую перед ним політику міс Еделстайн про пропуски тренувань, нема чого доводити себе та його ще більше. Крім того, мені самій хочеться знати, чому мама бунтує.
На щастя, телефон дзвонить і мій батько відвертається, щоб відповісти. Я поспішаю в кімнату мами , поки тато не зупинить мене для будь-якої чергової дискусії. Мама сидить за своїм спеціалізованим комп'ютером та щось друкує.
— Привіт, — говорю я.
Мама піднімає на мене голову. Вона не посміхається.
Я хочу дати їй знати, що не образилася на неї, знаю, що вона не хотіла зробити мені боляче. Мама цілком можливо сама не усвідомлює мотивів своєї такої поведінки.
— Хочеш зіграти у шашки?
Вона хитає головою.
- Подивитись телевізор?
Теж ні.
— Я хочу, щоб ти знала, що я не гніваюсь на тебе, — я підходжу ближче, але не настільки близько, щоб вона дотяглася до мого волосся і гладжу її по спині. — Ти знаєш, я люблю тебе.
Жодної відповіді. Ні кивка, ні звуку. Нічого.
Я сідаю на край її ліжка і спостерігаю за тим, як вона щось робить у своєму комп'ютері. Іноді я коментую. Вона не потребує мене зараз, але мені дуже хотілося б, щоб усе було навпаки. Тому що настане час, і я буду їй потрібна, а мене не виявиться поряд. Це лякає.
Через деякий час я залишаю маму і прямую до себе в кімнату. Я хочу написати Драко листа , але не знаю як почати , для початку треба вибачитись
Відкривши свою шафу дістаю аркуш і пишу тільки одне слово "вибач".
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...