31. Герміона

26 1 0
                                    

Мені здається, що деякі з вас думають, що мій клас є неважливим для вас,— каже місіс Макгонегел і починає роздавати тести з учорашнього дня.
Коли вона підходить до столу, за яким сидимо ми з Драко, я зіщулююся на стільці. Останнє, що мені зараз потрібне, це гнів місіс Макгонегел .
«Чудова робота», — каже вона й кладе мій тест обличчям донизу на мій стіл. Вона повертається до Драко . — Для того, хто мріє стати учителем трансфігурації , ви починаєте дуже недбало, містере Мелфой. Наступного разу я двічі подумаю перед тим, як заступатися за вас, якщо ви так і приходитимете до мене на заняття непідготовленим.
Вона кидає тест Драко на стіл своїм вказівним і великим пальцем, ніби тест настільки огидний, що вона не хоче навіть до нього торкатися. — Затримайтеся після уроку, — додає вона, перш ніж слідувати далі класом.
Я не розумію, чому місіс Мак не сказала мені. Я повертаю свій тест нагору обличчям і бачу велику п'ятірку у верхньому кутку. Я проводжу долонями по очах і вдивляюсь у тест знову. Мабуть, сталася помилка. І наступної секунди я розумію, хто відповідальний за мою оцінку.
Правда, ударяє мене ліктем під дих. Я дивлюся на Драко, який заштовхує свій тест у книгу.
- Навіщо ти це зробив? — я чекаю, поки місіс Макгонегел закінчить розмову з Драко після уроку і підходжу до нього.
Я стою біля його шафки, тоді як він практично не звертає на мене уваги. Я ігнорую погляди, що відчуваю на своїй потилиці.
— Я не розумію, про що ти говориш.
Ух.
- Ти поміняв місцями наші тести.
Драко захлопує шафку.
- Слухай, це не має значення.
Звісно, ​​це важливо. Він йде, ніби закінчуючи розмову на цьому. Я пам'ятаю, як він старанно працював над своїм тестом. Але сьогодні, бачачи в його руках велику та жирну двійку, я дізналася про свою власну роботу.
Після школи, я поспішаю через вхідні двері, щоб встигнути спіймати його. Він уже на своїй мітлі , готується до польоту.
Відчуваючи неспокій, я заправляю своє волосся собі за вухо.
- Застрибуй, - наказує він.
- Що?
Застрибуй. Якщо хочеш віддячити мені за порятунок твоєї дупи в класі місіс Мак, поїхали до мене. Я не жартував учора. Ти показала мені своє життя, я покажу тобі своє, це чесно, чи не так?
Я оглядаю паркування. Декілька людей дивляться на нас, уже готові рознести плітку, що я розмовляю з Драко. Якщо я ще й полечу з ним, нас поховають під плітками.
Рокіт мітли Драко повертає мою увагу до нього.
— Не бійся, що вони подумають.
Я оглядаю його, від його порваних джинс та шкіряної куртки до чорно-червоної бандани, яку він щойно зав'язав на своїй голові, кольору його банди.
Мені треба бути зляканою. Але я згадую, як учора він поводився з мамою.
До біса все.
Я трансформую сумку з книгами і сідаю на мітлу.
— Тримайся міцніше, — каже він, охоплюючи моїми руками себе за талію. Просте відчуття його сильних рук на моїх відчувається надзвичайно інтимним. Мені цікаво, чи він також це відчуває, але я відганяю цю думку. Драко Мелфой сильний хлопець. Досвідчений. Легке торкання рук не змусить його шлунок стискатися.
Він навмисне проводить кінчиками своїх пальців по моїх перш, ніж взятися за мітлу . О Боже. Мій. У що це я вплуталася?
Як тільки ми вилітаємо зі шкільного паркування, я обіймаю Алекса за його талію ще міцніше, швидкість мітли лякає мене. Я відчуваю легке запаморочення, ніби катаюся на американських гірках без кріплень.
Коли ми долітаємо до передмістя Лондону я трохи відсторонююся.
Я відчуваю його стиснутий сміх, коли він знову газує . Я знову хапаю його за пояс і притискаюсь обличчям до його спини.
Коли він нарешті зупиняється і ставить мітлу на підніжку, оглядаюся .Я ніколи не була в цій частині міста на вулиці. Усі будинки такі... маленькі. Більшість із них одноповерхові. Кішка не зможе проникнути між ними.
Скільки б я не намагалася подолати , смуток все ж таки застряє у мене в шлунку.
Мій будинок, принаймні, у сім, вісім або навіть дев'ять разів більше за будинок Драко.
Я знала, що ця частина міста бідна, але...
— Це була погана ідея, — каже Драко. - Давай, я відвезу тебе назад.
- Чому?
— Окрім усього іншого, вираз відрази на твоєму обличчі.
- Це не огида, я просто відчуваю жаль...
— Ніколи не треба мене шкодувати, — застерігає він. — Я бідний, але не бездомний.
— Тоді запросиш мене всередину? Хлопці на тій стороні вже витріщаються на багату дівчину.
-Просто йди за мною і не дивися на сусідів, навіть якщо вони будуть вирячитися на тебе.
Я відчуваю його обережність, поки він проводить мене всередину.
— Ну, ось, — каже він, показуючи жестом довкола.
Їхня вітальня, напевно, менша за будь-яку кімнату в моєму будинку, виглядає мило і затишно. На дивані лежать два вовняні пледи, якими мені дуже хотілося б сховатися однієї з холодних ночей. У нас немає вдома пледів. У нас є ковдри... спеціально підібрані під інтер'єр.
Я проходжу по будинку Драко, проводячи пальцями по меблях. На полиці із напівспаленими свічками стоїть фотографія симпатичного чоловіка. Я відчуваю тепло Драко, коли він підходить до мене ззаду.
- Твій батько?
Він киває.
— Я навіть не уявляю, як це втратити свого батька. Навіть якщо його часто немає поруч, я знаю, що він є невід'ємною частиною мого життя. Мені завжди хочеться чогось більшого від своїх батьків. Може, мені потрібно просто бути вдячною, що вони взагалі в мене є?
Драко роздивляється фотографію свого батька.
— Згодом ти перестаєш відчувати біль і просто блокуєш його. Я маю на увазі, я знаю, що він помер, але я все ще в якомусь тумані. І життя продовжується, засмоктуючи у свою рутину. — Він знизує плечима. — У результаті ти просто перестаєш про це думати і продовжуєш жити. Іншого вибору не лишається.
— Це, як тест, — я ловлю своє віддзеркалення в дзеркалі на стіні й неуважно проводжу рукою по волоссю.
- Ти постійно робиш це.
- Роблю що?
— Поправляєш своє волосся або свій макіяж.
— Що не так у спробі добре виглядати?
- Нічого. Поки це не стає одержимістю.
Я опускаю руки, бажаючи приклеїти їх до швів.
— Я не одержима.
Він знову знизує плечима.
— Це так важливо, щоб люди вважали тебе за красуню?
— Мені не важливо, що думають люди, — брешу я.
— Тому що ти така.... красуня, я маю на увазі. Але це не має багато означати.
Я знаю це. Але сподівання багато значать там, звідки я родом. До речі, про очікування...
— Що тобі сказала місіс Мак після заняття?
— Ох, як завжди. Якщо я не почну сприймати її уроки серйозно, вона зробить моє життя нестерпним.
Я ковтаю, чи невпевнена чи потрібно повідомляти йому мій план.
- Я збираюся сказати їй, що ти підмінив тест.
— Не роби цього, — каже він, відходячи від мене.
- Чому ні?
— Тому що це не має значення.
— Звісно, ​​це важливо. Тобі потрібні хороші оцінки, щоб...
- Щоб що? Вступити до хорошого коледжу? Я тебе прошу. Я не збираюся до коледжу, і ти це знаєш. Ви, багаті хвилюєтеся за ваші оцінки, начебто це показник того, чого ви варті. Не треба мені робити жодних послуг. Мені вистачить і трійки з цього предмета. Просто хочу переконатися, що цей артефакт для зігрівання буде офігенським.
Якщо це залежатиме лише від мене, я зроблю все, щоб ми отримали п'ять із плюсом за цей проект.
- Де твоя кімната? - Запитую я, змінюючи тему. Я кидаю свою сумку на підлогу у вітальні. — Кімната може багато розповісти про людину.
Він вказує на двері з однієї із сторін.
Маленьке ліжко біля вікна займає більшу частину маленької кімнати. Залишаючи місце для невеликої шафи. Я проходжу всередину.
Над ліжком нічого не приклеєно, начебто людина, що спить тут, лише гість.
Я сідаю на ліжко Драко , самотнє і порожнє, наші погляди зустрічаються.
- Твоє ліжко багато говорить про тебе.
- Так? І що воно каже?
— Цікаво, чому ти думаєш, що ти не залишишся тут надовго, — говорю я. — Якщо ти не хочеш дуже сильно піти до коледжу.
Він облягається об дверний одвірок.
— Я нікуди не поїду з Лондону. Ніколи.
— Невже ти не хочеш здобути вищу освіту?
— Ти кажеш зараз як кар'єрний радник у школі.
— Ти не хочеш поїхати подалі і розпочати нове життя? Далі від твого минулого?
— Ти сприймаєш поїздку до коледжу як втечу.
- Втеча? Драко , ти навіть не уявляєш. Я йду до коледжу, який знаходиться ближче до моєї мами, спочатку це був Бірмінгем,тепер це ...неважливо . Моє життя диктується забаганками мого батька і тим, куди він планує відправити мою матір. Ти хочеш легкий вихід – залишайся тут.
- Чорт, ти думаєш це канікули, бути чоловіком у домі? Стежити, щоб мама не сплуталася з якимось невдахою, або курити якусь гидоту, цього достатньо, щоб тримати мене тут.
- Вибач.
— Я попереджав тебе не жаліти мене.
— Ні, — я піднімаю на нього знову погляд, — ти відчуваєш такий зв'язок зі своєю сім'єю, але ти не залишаєш нічого постійного біля свого ліжка, ніби ти готовий піти будь-якої миті. Мені жаль тебе тому.
Він відступає назад, обриваючи мене.
- Ти закінчила з психоаналізом?
Я прямую з ним у вітальню, все ще думаючи про те, що Драко хоче в своєму майбутньому. Виглядає так, ніби хлопець готовий будь-якої миті піти з дому... або з цього світу. Може бути так, що Драко готується до своєї смерті, не маючи нічого постійного поряд із собою? Може, він думає, що він закінчить як його батько?
Чи не цих демонів він мав на увазі раніше?
Наступні дві години ми сидимо на дивані у вітальні і складаємо план нашого артефакту для зігрівання.Драко дуже розумний, більше, ніж я передбачала; п'ятірка на його тесті була не випадковість. У нього є купа ідей, як ми можемо зробити дослідження і взяти інформацію з бібліотеки про те, як створити артефакт , а також різні види його використання, щоб урізноманітнити нашу роботу. Нам знадобиться багато настойок , які надасть Снейп , казан, і треба придумати , що ми трансфігуруємо ,
Я спеціально підтримую розмову на тему трансфігурації , щоб не торкатися жодних особистих тем.
Коли я закриваю, нарешті, свою книгу , я спостерігаю краєм ока, як Драко запускає руку собі у волосся.
- Слухай, я не хотів грубити тобі раніше.
- Все нормально. Я надто розійшлася.
- Це правда.
Я встаю, почуваючись не у своїй тарілці. Він бере мене за руку, просячи повернутися на диван.
— Ні, — каже він, — я маю на увазі, що ти мала рацію щодо мене. Я не лишаю тут нічого постійного.
- Чому?
- Через батька, - відповідає він, дивлячись на фотографію на іншому кінці кімнати. Він заплющує очі. - Боже, там було стільки крові. — Він розплющує очі і дивиться на мене. — Якщо я чогось і навчився, то це те, що ми тут не назавжди. Ти маєш жити моментом, кожен день... тут і зараз.
— І що ти зараз хочеш? — я зараз хочу вилікувати його рани та забути про свої.
Він торкається моєї щоки кінчиками пальців.
Моє дихання зупиняється.
- Ти хочеш поцілувати мене,Драко ? - шепочу я.
— Префекта, я так хочу тебе поцілувати... відчути твої губи, твою мову. Він ніжно проводить пальцем по моїх губах. — Ти хочеш, щоб я тебе поцілував? Ніхто не дізнається , окрім нас двох.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now