Ох, добре. Макгонегел і Дамблдор по один бік його кабінету, Маленька Міс Префекта і її тупоголовий бойфренд по інший, я ж стою в центрі зовсім один і нікого не буде на моїй стороні, це точно.
— Драко, це вже вдруге, як ти потрапляєш до мене в кабінет за останні два тижні, — каже Дамблдор, прочистивши горло.
Молодець, що підрахував, ти просто геній.
— Сер, — відповідаю я, починаючи першим, бо я втомився, що Маленька Міс Префекта та її дружок контролюють усю школу. — Під час обіду стався нещасний випадок, що включає трохи жирної їжі та мої джинси, замість того, щоб пропустити урок, я попросив одного з моїх друзів принести мені ці чисті штани. — Вказую я на свої джинси, які Блейз приніс. — Місіс Макгонегел, — кажу я, повертаючись до своєї вчительки, — жодна пляма не завадить мені бути на вашому занятті.
— Не задобрюй мене, Драко, — відповідає вона, хмикнувши, — у мене вже ось, де сидять твої витівки, — вона махає рукою поверх своєї голови, потім дивиться на Герміону та Рона. Я думаю, що вона дозволить їм полити мене брудом, але я чую, як вона вимовляє. — А ви не думайте, що ви чимось краще за нього.
Герміона виглядає враженою через догану.
— Я не можу бути його партнером, — випалює Грейнджер.
- Вона може працювати зі мною і Лавандою, - встряє Візлі.
Я спостерігаю, як брови місіс Макгонегел злітають угору.
— І хто це дав вам двом право переробляти структуру мого класу?
Так тримати!
— Мінерво, дозволь мені продовжити, — каже Дамблдор ,місіс Мак. Він вказує на колдо нашої школи, що висить у рамці на стіні, і, не давши двом снобам відповісти на запитання місіс Мак, продовжує. — Хлопці, гаслом Хогвартсу , є: Відмінності породжують знання. Якщо ви забули про це, він вигравіюваний на камені при вході до школи, так що наступного разу, проходячи повз, подумайте, що це все-таки означає. Я запевняю вас, як директор, моєю метою є викорінення всіх перешкод у культурному середовищі цієї школи, які йдуть у розріз з цим гаслом.
Ок, відмінності породжують знання. А ще я бачив, як вони породжують ненависть та невігластво. Я зовсім не збираюся псувати рожеву картинку Дамблдора про наше гасло, тому що щось мені підказує, наш директор насправді вірить у ту нісенітницю, яку він несе.
— Я й директор , сходимося на думці, що... — Макгонегел кидає мені строгий погляд, який, я впевнений, вона практикує вдома перед дзеркалом. — Тобі, Драко, варто припинити підбурювати Герміону. — Вона кидає той самий погляд у бік їхніх двох. — Герміоно , перестань поводитися як королева. І Рон, я навіть не знаю, що ти взагалі тут робиш.
- Я її хлопець.
— Я б воліла, щоб ви тримали свої стосунки поза межами мого класу.
- Але ... - Починає Рон.
Макгонегел зупиняє його взмахом руки.
-Достатньо. Ми закінчили, ви можете бути вільними.
Рон хапає руку королеви, і вони обидва вилітають із класу.
Я також прямую до виходу, але місіс Макгонегел кладе мені руку на плече.
- Драко? — Я повертаюся до неї, дивлюся їй у вічі і бачу, що вони сповнені симпатії, мені зовсім не подобаються почуття, які вони викликають у мене.
- Так?
— Ти знаєш, я ж бачу тебе наскрізь.
Мені треба стерти цю симпатію з її обличчя. Востаннє, коли викладач на мене так дивився, це було коли мені було шість років і мого батька вбили.
— Це лише другий тиждень школи. Може вам слід почекати кілька місяців і потім робити таку заяву.
Вона посміхається і каже.
— Я викладаю надто довго, я вже бачила стільки таких як ти , аніж деякі викладачі можуть побачити за все своє життя.
— А я думав, що є унікальним, — кажу я, складаючи руки на серце. — Ви мене поранили, Мінерво.
- Ти хочеш бути унікальним, Драко? Закінчи школу, не кидай усе на півдорозі.
— Це і є мій план, — зізнаюся я, хоч я раніше нікому про це не розповідав. Я знаю, моя мама хоче, щоб я випустився, але ми ніколи цього не обговорювали. І, правду кажучи, я не впевнений, чи вірить вона в це насправді.
— Мені казали, що ви всі так кажете спочатку, — вона відкриває сумку і дістає мій підручник . — Не дозволяй своєму життю поза школою відбиватися на твоєму майбутньому, — каже вона вже цілком серйозно.
Я заштовхую книгу в задню кишеню рюкзака. Вона не має поняття, наскільки моє життя поза школою вже проникло до самої школи. Червоно-цегляна будівля не може захистити мене від зовнішнього світу. Чорт, я не зміг би сховатися тут, навіть якби захотів.
— Я знаю, що ви скажете далі... якщо тобі потрібний друг, Драко, я тут.
— Помиляєшся. Я тобі не друг. Якби ми були друзями, ти не був би у смертежерах. Але я бачила результати тестів. Ти розумний хлопець і можеш досягти успіху, якщо почнеш сприймати школу серйозно.
Досягти успіху. Успіх. Це все відносно, чи не так?
- Я можу йти на урок? — питаю я. Я вже зрозумів, що мій директор та викладач трансфігурації не на моїй стороні, але вони також не на протилежній. Просто розбиває усі мої теорії.
- Так, йди до класу, Драко .
Я все ще думаю про те, що сказала Макгонегел, коли чую :
- І якщо ти назвеш мене Мінервою ще раз, отримаєш синій квиток і завдання додому, написати есе про "пошану". Не забувай, я тобі не друг.
Я виходжу в коридор і посміхаюся. Ця дамочка поводиться з синіми квитками та загрозою есе, як зі зброєю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...