50. Драко

16 1 0
                                    

Наступного ранку після візиту Герміон  на склад, я їм свій сніданок, коли чиясь голена голова миготить у дверях.
— Блейз, якщо це ти, тримайся від мене подалі, — вигукую я.
Мама  дає мені ляпаса.
— Хто навчив тебе так розмовляти зі своїми друзями, Драко?
Я фокусуюсь на сніданку, коли вона відчиняє двері цьому... зраднику.
- Ти більше не сердишся на мене, Драко? - Запитує Блейз. - Адже так?
— Звичайно, він більше не гнівається на тебе, Блейз. Сідай, поснідаєш із нами, я щойно приготувала омлет.
Блейзу вистачає нахабства потріпати мене по плечу.
— Я прощаю тебе, старий.
Я піднімаю свою голову і перевіряю,чи мама слухає нас, потім повертаюся до Блейза.
- Ти прощаєш мене?
— Ти заробив чудову набряклу губу, Блейзе, — каже вона, розглядаючи шкоду, завдану мною.
Забіні злегка торкається губи.
- Так, я впав на кулак. Ви знаєте як це буває.
- Ні не знаю. Наступного разу ти можеш опинитися в лікарні, якщо впадеш на кілька кулаків, — попереджає вона, погрожуючи йому пальцем. — Гаразд, мені час за покупками. І Блейз, тримайся подалі від кулаків, так? Зачини двері, коли йтимеш, Драко.
Я кидаю Блейзу нищівний погляд.
- Що?
- Ти знаєш що. Як ти міг привезти Герміону на склад?
- Я шкодую, - каже Блейз, з ротом, повним їжі.
— Ні, ти не шкодуєш.
— Окей, ти маєш рацію, я не шкодую.
Я з огидою спостерігаю, як він, допомагаючи собі руками, закидає їжу до рота.
— Я не знаю, навіщо я взагалі з тобою зв'язався, — говорю я.
— То що сталося між тобою та Герміоною минулої ночі? - Запитує Блейз, виходячи за мною назовні.
Мій сніданок підступає до горла, але не через те, що я спостерігав, як Блейз їсть. Я хапаю його за комір.
— Між мною і Герміоною все скінчено. І я більше не хочу чути це ім'я.
— Згадуючи диявола, — каже Блейз і витягає шию. Я відпускаю Забіні і розвертаюсь, очікуючи побачити Герміону, але її там немає, і перш ніж я встигаю отямитися, Блейз дає мені кулаком у щелепу.
- Тепер ми квити. Чорт, забирай, ти страшенно запав на цю міс Грейнджер , раз погрожуєш мені, щоб я не згадував більше її імені. Я знаю, що ти можеш просто придушити мене голими руками, — каже Блейз, — але, правду кажучи, я не думаю, що ти це зробиш.
Я торкаюся щелепи, відчуваючи у роті присмак крові.
— На твоєму місці, я не був би так впевнений. Ось що я тобі скажу. Я не надиратиму тобі дупу, якщо ти перестанеш лізти в мої справи, особливо стосовно Аарона і міс Грейнджер.
— Маю зізнатися, те, що я лізу в твої справи, є сенсом мого життя. Чорт, навіть вчорашня прочухана, що я отримав від свого старого, не розважає мене настільки, наскільки це робить твоє життя.
Я опускаю голову.
— Вибач, Блейз. Мені не слід було бити тебе. Ти й так отримуєш достатньо від свого відчима.
Блейз бурмоче:
- Не турбуйся.
Минулої ночі я вперше розкаявся в тому, що підняв на когось руку. Блейз отримує стільки побоїв від свого відчима, що, швидше за все, у нього на тілі вже є постійні шрами. І я вчинив, як останній придурок, вдаривши його. У якомусь сенсі я навіть радий, що все закінчилося між мною та Герміоною. Я повністю втрачав контроль над своїми емоціями та почуттями, коли вона була поруч.
Моєю єдиною надією є те, що поза класом з трансфігурації  я можу її уникати. Ну так звичайно. Навіть коли її немає поряд, думки про неї завжди заповнюють мою голову.
Одна позитивна річ вийшла з нашого розриву з Герміоною — за останні два тижні я почав думати про вбивство мого батька. Та ніч почала уривками відновлюватись у моїй голові. Щось все ж таки було не так, і я не міг зрозуміти, що конкретно. Мій батько посміхався, розмовляв і був абсолютно шокований тим, коли на нього наставили паличку. Чи не мав він побоюватися цього з самого початку?
Сьогодні Хелловін, ніч, яку Аарон вибрав для угоди. Цілий день я не знаходив собі спокою. Я працював на семи мітлах, починаючи від зміни масла, до заміни зношених прокладок, що протікають.
Я залишив пушку Аарона у себе в шафі, не бажаючи підливати олії у вогонь, поки це не буде абсолютно необхідно. Що, по суті, безглуздо, тому, що це лише перша з численних брудних угод, в яких мені ще належить брати участь у моєму житті.
Ти такий самий, як і твій старий. Я намагаюся відігнати неприємний голос у себе в голові, що дістає мене весь день.
Але нічого не можу з цим вдіяти. Я пам'ятаю весь час, коли він казав мені —Ми друзі, Драко. Ти і я дуже близькі. Він завжди розмовляв французькою, ніби він досі був у Франції . Коли ти будеш таким же сильним, як твій батько? Запитував він французькою. Я завжди дивився на батька, ніби він був божеством. Я хочу бути, як ти.
Мій батько ніколи не казав мені, що я можу стати кимось, займатися чимось кращим, ніж він. Але сьогодні я доведу всім, що я точна копія. Я намагався бути іншим, кажучи Тео ,що він може вибрати іншу дорогу в житті. Але було б ідіотизмом з мого боку, думати, що я був для нього прикладом.
Мої думки переміщуються до Герміони. Я намагався забути, що вона піде на сьогоднішню вечірку з кимось іншим. Я навіть чув, що вона збиралася це зробити зі своїм колишнім. Я намагаюся викинути з голови той факт, що якийсь інший хлопець до неї торкатиметься.
Її партнер поцілує її сьогодні, я в цьому певен. Кому б не захотілося поцілувати ці солодкі, м'які і такі привабливі губи?
Я планую працювати сьогодні доти, поки не прийде час їхати на угоду. Тому що якщо я буду зараз вдома один, я просто збожеволію від цих думок у моїй голові.
Моя хватка на клепательному молотку слабшає, і він дає мені прямо по лобі. Я не злюся на себе, я звинувачую Герміону. І до восьмої години я страшенно злився на свою маленьку партнерку з трансфігурації , заслужено це з її боку чи ні.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now