Я штовхаю хлопця прямо на землю.
— Значить так, Дембрі, — кажу я. — Ти зараз платиш, або я зламаю щось твоє. Не твої меблі і навіть не твою довбану мітлу ... що-небудь життєво необхідне для тебе, ти зрозумів?
Дембрі , худіший за ліхтарного стовпа, і біліший за сніг, витріщається на мене, ніби я йому щойно виніс смертний вирок. Йому слід було думати раніше, коли він узяв темне дзеркало і звалив не заплативши.
Наче Аарон колись дозволив би такому статися.
Наче я дозволив би такому статися.
Коли Аарон відправляє мене 'збирати', я це роблю. Може мені це не подобається, але я це роблю. Він знає, що я не проводитиму угоди з артефактами , вламуватимусь у чиїсь будинки чи зв'язуватимусь із викраденням. Але я добре збираю ... борги, в основному. Іноді мене відправляють на пошуки людей, але зазвичай це перетворюється на брудну справу, особливо при тому, що я знаю, що станеться з цими людьми, коли я притягну їх на склад і їм доведеться зустрітися з Бо. Ніхто не хоче зустрічатися із Бо. Це набагато гірше, ніж зустрітись зі мною. Дембрі має бути щасливим, що це мене послали його шукати, а не Бо. Буде применшенням сказати, що я не живу бездоганно чистим життям. Я намагаюся багато не думати про це, брудну роботу я роблю тільки для банди. І я найкращий у цьому. Лякати людей, щоб вони платили нам, наше, ось у чому моя робота. Технічно мої руки чисті від артефактів. Хоча гроші за них часто потрапляють до мене в руки, але я просто віддаю їх Аарону. Я не живу на них, тільки збираю.
Це робить мене пішкою, я знаю. Але поки моя мама захищена, мені начхати. До того ж я небезпечний у бійці. Ви не уявляєте, скільки людей ламаються лише від загрози зламати їм пару кісток. Дембрі зовсім не відрізняється від тих, кому я загрожував раніше. Я бачу це по тому, як він весь тремтить, намагаючись зберегти маску байдужості.
Ви можете подумати, що Макгонагел теж мене боїться, але я впевнений, ця преподша не виявить страху, навіть якщо я кину справжню аваду у неї .
- Я не зібрав гроші,- випалює Дембрі. - Така відповідь не проконає, чувак, - вимовляє Блейз звідкись збоку. Йому подобається супроводжувати мене. Він думає, що ми граємо в поганий поліцейський - хороший поліцейський. За винятком того, що на насправді ми граємо в поганий бандит - огидний бандит.
— Яку кінцівку хочеш, щоб я зламав тобі першою? — питаю я. — Я буду добрим і дам тобі вибрати.
— Просто підсмаж його ліниву дупу, і покінчи з цим, — каже Блейз.
- НІ! - Кричить Дембрі. — Я їх знайду. Я обіцяю. Завтра.
Я притискаю його до стіни, мій лікоть трохи натискає йому на горло, достатньо, щоб злякати.
— Наче я повірю твоєму слову. Ти думаєш, ми тупі? Мені потрібна застава.
Дембрі не відповідає.
Я киваю на його мітлу.
- Ні, тільки не мітла. Мелфой, будь ласка.
Я дістаю паличку, але не збираюся її використовувати . Неважливо хто я такий або що зі мною буде, але я ніколи не кину аваду в людину. Хоча Дембрі про це знати необов'язково.
При першому ж погляді на мою паличку він простягає мені мітлу.
- О Мерлін. Будь-ласка не треба.
Я вихоплюю мітлу .
- Завтра, Дембрі . О сьомій вечора на околиці Хогсміду я сам тебе знайду. А тепер забирайся звідси, — кажу я, даючи йому зрозуміти, що настав час тікати.
— Я завжди хотів мати новенький німбус , — каже Блейз , коли Дембрі і слід пропав.
- Він твій... до завтра, - і я кидаю йому мітлу.
— Ти, правда, думаєш, що він наскребе чотири штуки за день?
— Так, — кажу я цілком впевнено. — Ця мітла коштує набагато більше, ніж чотири штуки.
Повернувшись на склад, ми прозвітували перед Аароном. Він не дуже задоволений, що ми не зібрали, але знає, що я це зроблю. Я завжди доводжу все до кінця.
Повернувшись в Хогвартс , в ліжку я довго не можу заснути, бо Тео страшенно хропе. Він так солодко спить, таке відчуття, що його більше нічого на цьому світі не турбує .
Сподіваюсь він ніколи не вступить до смертежерів . Нас с Блейзом туди завели особисті рахунки , та можливість захистити наших рідних. В Тео ж є можливість обійтися без цієї фігні.
Наскільки мені по барабану на те, що відбувається навколо.
Я настільки втомився від такого життя. Я постійно борюся за життя , за маму . Мені хотілося б перестати боротися , та нарешті знайти щось , за що варто самому жити . Але це порочне коло зі служінням банді ні до чого доброго не доведе . За щастя буде якщо я просто доживу до двадцяти років .
Через тиждень, я сиджу на траві у дворі школи і доїдаю свій обід під деревом. Більшість учнів Хогвартсу їдять зовні до кінця жовтня, поки погода не змушує нас сидіти в їдальні під час обіду.
Тому зараз ми насолоджуємося кожною хвилиною свіжого повітря та сонця, поки на вулиці ще терпимо.
Мій знайомий Монтегю плескає мене по спині і сідає поряд на траву .
- Ти готовий до наступного уроку, Драко ? Я присягаюся, Герміона Грейнджер ненавидить тебе як чуму, чувак. Смішно спостерігати, як вона відсувається на стільці так далеко, від тебе, наскільки це можливо.
— Грех, — кажу я, вона може й префекта, але в неї нічого нема для цього містера. — І я вказую на себе.
— Скажи це Візлі , — каже Монтегю , сміючись.
Я обпираюсь спиною об дерево і складаю руки на грудях.
— У мене були уроки льоту минулого року разом із Візлі. Повір мені, йому нема чим хвалитися.
— Ти все ще бісишся, що він випатрав твою шафку три роки тому за те, що ти надер йому дупу перед усією школою на тій естафеті.
Ха, звичайно я визвірився . Цей маленький інцидент коштував мені пристойно бабла, коли довелося купувати нові книги.
— Вчорашні новини, — кажу я Монтегю , зберігаючи звичайну маску холоднокровності.
— 'Вчорашні новини' сидять там зі своєю гарячою подружкою.
Один погляд на Маленьку Міс Префекта і у мене включається захисний механізм. Вона вважає мене мудаком . Щодня я повинен терпіти її в класі з трансфігурації .
— У цієї дівки вітер у голові, чувак, — відказую я.
— Я чув, як вона поливала тебе брудом перед своїми друзями, — каже Тео, який разом з іншими хлопцями приєднуються до нас, несучи підноси зі їдальні.
Я хитаю головою, мені цікаво, що говорила Грейнджер і наскільки це нашкодить мені.
— Може, вона мене хоче і не знає іншого способу, як завоювати мою увагу.
Монтегю сміється так голосно, що всі в районі кількох метрів витріщаються на нас.
-Герміона Грейнджер ніколи не підійде до тебе ближче ніж на п'ять метрів за власною волею, не те, що зустрічатися з тобою, — каже він.
— Вона така багата, шарф, який вона одягала минулого тижня, напевно, коштує більше, ніж увесь твій одяг.
-Той шарф. Начебто дизайнерські джинси та блузка були недостатньо модними, вона, швидше за все, додала його, щоб показати всім, наскільки вона багата і недоторканна. Знаючи її, впевнений, що вона зробила його на замовлення.
- Чорт, ставлю свій грім, що ти не зможеш залізти до неї в трусики до Різдва , - кидає мені виклик Монтегю, перериваючи мої думки, що збилися.
- Кому потрібні її трусики? — кажу я. — Вони, мабуть, теж від кутюр, з вишитими на них ініціалами.
— Кожному чуваку у цій школі.
Невже мені доведеться визнати очевидне?
— Вона не з банди , мене такі не приваблюють, або розпещені дівчата, або дівчата, для яких ідея важкої праці — це фарбувати нігті щодня під колір своїх дизайнерських шмоток.
Я дістаю з кишені цигарку і підпалюю її, ігноруючи правило про заборону куріння. Останнім часом я багато курю. Блейз також звернув на це увагу вчора ввечері, коли ми зависали разом.
— І що , що вона не з банди . Драко, ти тільки подивися на неї.
Я піднімаю погляд. Так, вона що треба. Довге волосся, що переливається, аристократичний ніс, злегка засмаглі руки, на біцепсах виступають незначні м'язи, що змушує тебе гадати чи тренується вона, повні губи, а коли вона посміхається, ти думаєш, що життя на землі було б можливим, якби у всіх була її посмішка.
Я викидаю ці думки зі своєї голови. Ну, вона приваблива, і що? Вона першокласне стерво.
— Надто худа, — випалюю я.
— Ти хочеш її, — каже Монтегю, лягаючи на траву. — Просто ти знаєш, що такий ,як ти не може нею володіти .
Щось клацає всередині мене. Називайте це захисним механізмом або самовпевненістю, але перш ніж я встигаю це вимкнути, я говорю.
— Через два місяці ця префекта буде моєю, якщо ти все ще хочеш поставити свій грім ,я згоден.
- Ти женеш, - і коли я не відповідаю, - Драко , ти, що серйозно?
Хлопець піде на відступ, він любить свою мітлу більше, ніж рідну матір.
- Звичайно.
— Якщо ти програєш, я отримаю твого драгона, — каже Грех і розпливається у насмішкуватій посмішці.
Драгон, це моє найцінніше володіння. Я купив його на барахолці і перетворив на цукерку.
Полагодити мітлу зайняло в мене вічність. Це єдина річ у моєму житті, яку я зробив краще замість того, щоб знищити.
Монтегю не відступає. Час це зробити мені або прийняти парі. Проблема в тому, що я не відступав... жодного разу у своєму житті.
Найпопулярніша дівчина в школі дізнається багато нового, зустрічаючись зі мною. Маленька Міс Префекта сказала, що вона ніколи не зустрічатиметься з бандитом, але я впевнений, що ніхто з смертежерів раніше не намагався залізти в ці дизайнерські штани.
Так само легко, як бійка в суботню ніч між ворогуючими бандами.
Точно знаю , все, що потрібно, щоб змусити Герміону прийти до мене, це трохи флірту. Знаєте, тієї гри в «дай і відбери», яка підвищує інтерес до протилежної статі. Я можу вбити двох зайців одним ударом: розквитатися з Віслючою Мордою, відібравши в нього дівчину і помститися Герміоні Грейнджер за те, що це з її вини мене викликали в кабінет директора і за те, що вона поливала брудом перед своїми друзями.
Може, це буде навіть весело.
Я представив, як вся школа спостерігатиме за тим, як це кучеряве стерво пускатиме слини по бандиту, якого вона поклялася ненавидіти. Вона дуже боляче впаде на свій точений зад, коли я закінчу з нею.
Я простягаю руку.
- Згоден .
— Тобі доведеться надати докази.
Я дістаю ще одну цигарку.
- Грех , що ти хочеш, щоб я зробив? Вирвав пару волосин з її лобка?
— Звідки ми дізнаємось, що вони її? - Відповідає він. — Може, вона не справжня брюнетка. Та й взагалі вона, напевно, робить собі одну з цих дипіляцій ну коли там все...
- Зроби фото, - каже Монтегю. - Або відео. Я впевнений, що ми зможемо продати велику суму на це видовище. Ми назвемо його Герміона йде до небезпечних кордонів.
Саме такого роду балаканина і створює нам погану репутацію. Не те щоб багатенькі пацани не тріпалися на ці теми. Я знаю, що вони це роблять. Просто коли це починається у моїх друзів, тут уже без гальм. Якщо бути чесним, я думаю, вони можуть бути досить кумедними, насміхаючись з когось ще. Але коли їх центром глузування стаю я, це стає зовсім не смішним.
- Що нового? - Запитує ,Блейз приєднуючись до нас з підносом у руках.
— Я посперечався на мітлу Драко, що він не зможе залізти Герміоні Грейнджер у штани.
- Ти що ідіот, Драко ? — каже Блейз. — Вплутуватися в таку суперечку просто самогубство.
— Розслабся, Забіні, — відповів я. Це не самогубство. — Це безглуздо, я згоден. Але не смертельно. Якщо я міг впоратися з гарячою Асторією, то зможу впоратися з ванільною Герміоною Грейнджер .
— Вона поза твоєю лігою, друже. Ти може і красень, але ти в банді , а вона чиста .
Дівчина, молодше нас на рік , Трейсі Девіс , проходить повз і посміхається.
- Привіт, Драко, - вітається вона і підсідає до своїх друзів. Інші хлопці пересуваються ближче до Трейсі та її компанії, і ми з Блейзом залишаємось під деревом одні. Він штовхає мене ліктем. - Ось ,і вона точно у твоїй лізі.
Мій погляд прикутий не до Трейсі,а до Герміони . Тепер коли гра почалася, мені краще сфокусуватися на призі. Час почати фліртувати, але ніякі фрази кліше не спрацюють з нею. Я думаю, вона чула їх достатньо від свого друга та інших, які намагаються затягнути її в ліжко.
Я ж думаю використовувати іншу тактику, ту, на яку вона не чекатиме. Я продовжуватиму сіпати її пір'їни, поки я не стану всім, про що вона думає. І я почну прямо на наступному уроці, коли вона буде зобов'язана сидіти поряд зі мною. Нічого немає краще за маленьку прелюдію на уроці трансфігурації , щоб розпалити відчуття.
— Друже, — каже Блейз, відкидаючи убік свій ланч. — Вони думають, що можуть купити хліб формою U, набити її й назвати тако, але ці працівники їдальні не відрізнили б м'ясо тако від шматка лайна. Ось, яке їх тако на смак, Драко.
—Мене від тебе нудить,—відповідаю я.
Я ніяково дивлюся на залишки свого обіду, який я приніс . Завдяки Блейзу тепер все схоже на лайно. Пересмикнувшись від огиди, я запихаю залишки у пластиковий пакет.
— Хочеш трохи цього? - Запитує Забіні, тримаючи свій відстійний тако перед моїм обличчям.
— Піднеси ще на сантиметр ближче до мого обличчя, і ти пошкодуєш, — погрожую я.
— Я просто вмираю від страху.
Блейз трясе цим нещасним тако переді мною. Йому слід було б знати мене краще.
— Якщо хоч крапля цієї фігні потрапить на мене...
— І що ти зробиш, надереш мені дупу? - Запитує Блейз з сарказмом, продовжуючи трясти тако. Може, мені варто дати йому в пику, і вирубити його.
Щойно я про це думаю, я відчуваю, як щось падає мені на штани. Я дивлюся вниз, хоч я вже знаю, що побачу. Прямо в промежині моїх білих джинс лежить шматок цієї мокрої, жирної фігні, яка була всередині злощасного тако.
- Чорт, - вимовляє Блейз і вираз на його обличчі швидко змінюється від подиву до жаху. — Хочеш, я їх почищу?
— Якщо ти хоча б пальцем торкнешся мого члена, я власноруч зламаю тобі пальці , — вимовляю я крізь зуби.
Я струшую це містичне м'ясо, але під ним залишається огидна жирна пляма.
Я починаю очищати пляму за допомогою палички , але я дуже слабкий в цьому розділі чар .
— Ти маєш десять хвилин, щоб дістати мені нові штани.
— Звідки я їх тобі візьму?
— Будь креативним.
— Візьми мої, — каже Блейз , встаючи і починаючи розстібати верхній гудзик просто посеред двору.
— Може я висловився недостатньо ясно, — як я намагатимуся закадрити дівчину н , коли я виглядаю, начебто нагадив собі штани. — Дістань мені штани, в які я влізу. Ти ж коротун, можеш навіть пробуватися на роль одного з ельфів Санта Клауса.
— Я терплю твої глузування лише тому, що ми майже як брати.
— Дев'ять хвилин та тридцять секунд.
Це змушує Блейза бігти у бік підземель.
Мені насправді по барабану, звідки він візьме штани, головне, щоб я одержав їх до початку наступного уроку. Мокрі джинси не допоможуть мені показати Герміоні, що я офігенний хлопець.
Я чекаю під деревом, поки решта хлопців викидає залишки своїх обідів і поспішає всередину. І перш, ніж я встигаю схаменутися, починається урок , а Блейза все ще ніде не видно. Стиснувши зуби, я підводжусь і йду до класу, стратегічно несучи книги попереду мене, щоб вони приховували роботу Забіні . Сівши, я присовую стілець якомога ближче до парти, ховаючи пляму.
Герміона заходить у клас, її блискуче волосся, злегка завите на кінцях в ідеальні кучерики, підстрибують у такт її ході. І замість того, щоб завести мене, я хочу просто їх розпатлати.
Я підморгую їй, коли вона кидає на мене погляд. Вона пирхає і відсуває свій стілець подалі.
Потім я повертаюся до королеви помпонів, що сидить поруч зі мною.
— Знаєш, колись тобі доведеться заговорити зі мною.
— Щоб твоя подружка подряпала мені очі? Ні, дякую, Драко. Мені подобається моє обличчя таким, яке воно є.
— Я не маю подружки. Чи хочеш нею стати? — кажу я, розглядаючи її.
Вона кривить свої рожеві губки і видає.
— Та не в життя.
— Префекта, ти не знала б, що робити з усім цим тестостероном, якби отримала його.
Ось так, Драко, грайся з нею, поки вона тебе не захоче. Вона проковтне наживку.
Вона відвертається від мене.
— Ти огидний.
— Що, якщо я скажу, що ми будемо ідеальною парою?
- Я відповім, що ти ідіот.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...