Я довірилася Драко вчора, і небо не впало. Насправді я навіть відчула себе краще, розповівши йому про маму. Якщо я змогла це зробити з Драко, напевно, можу це зробити з Луною і Джині.
Я прокидаюся дуже рано і вирішую попрактикуватися з мітлою . Після вчорашніх уроків я вожу вже набагато впевненіше . Що ж , треба буде сказати дякую моєму вчителі .
О сьомій ранку я вирішую полетіти до вікна Луни , добре що вона знаходиться на другому поверсі , та я залишаюся майже не помітною .
Поки я лечу до Луни, я думаю про своє життя.
Все йде зовсім не так. Випускний рік мав бути швидкоплинним — легким та веселим. Досі він був усім, крім цього. Рон пресує мене, хлопець із банди більше, ніж мій партнер з трансфігурації , мій батько збирається відправити мою маму подалі . Що ще може йти не так?
Я бачу якийсь рух у вікні другого поверху, у спальні Луни. Спочатку з'являються ноги, потім дупа. О Боже. Це Гарі Потер намагається вибратися з вікна та злізти по квітковій решітці.
Гарі, мабуть, помітив мене. Тому що слідом за ним висовується голова Луни, вона махає мені, сигналячи почекати.
Ноги Гарі все ще не дістають до ґрат, тому Луна підтримує його однією рукою. Квіти відволікають його, і він падає, розставляючи руки в сторони, як зірка. З ним усе гаразд, розумію я, коли він показує Луні два великі пальці і ховається з поля зору.
Цікаво, поліз би Рон на квіткові ґрати для мене.
Три хвилини по тому, відчиняється вікно , і вона сідає на підвіконня в одній нижній білизні і топіку.
- Герм, що ти тут робиш? Зараз сьома ранку і в нас сьогодні немає занять у школі.
— Я знаю, але моє життя виходить із-під контролю.
— Залітай у кімнату, і ми поговоримо, — каже вона, відчиняючи ширше вікно . — Я тут собі незабаром дупу відморожу. Ох, чому літо в Лондоні таке коротке?
- Як скоро будуть твої сусідки ?
— Не хвилюйся, вони будуть пізно ввечері.
— Навіщо тоді Гарі вилазив з вікна?
Луна підморгує.
— Щоб зберегти романтику стосунків. Хлопці люблять пригоди.
Я йду за Луною до її ліжка, доки вона пише листа Лаванді .
" Лаванда , приходь, у Гермі криза"
Лаванда приходить за кілька хвилин у піжамі .
— Ок, розповідай — допитується Луна, коли ми всі в зборі.
Тепер, з увагою, зверненою до мене, я вже не вважаю ділитися з кимось, такою вже відмінною ідеєю.
— Нічого, загалом, такого.
Лаванда випрямляється.
— Герм, ти витягла мене з ліжка о сьомій ранку. Давай викладай.
— Так, — каже Луна. - Гермі, ми твої друзі, якщо ти не можеш розповісти нам, кому взагалі ти можеш розповісти?
Драко Мелфою. Але я ніколи не скажу їм такого.
— Чому б нам не подивитись старі фільми, — пропонує Луна. — Як щодо "Вірно, глибоко шалено", якщо він не змусить тебе виговоритись, ніщо це не зробить.
Лаванда важко зітхає.
— Я не можу повірити, що ви витягли мене в таку рань заради некризи та старих фільмів. Вам слід завести собі життя. Мінімум, що зараз ви можете зробити, це викласти мені якусь плітку. Є що-небудь?
Ми влаштовуємося на ліжку Луни.
— Я чула, Саманту цілувалась з кимось у шафі для мітел у вівторок.
— Вааааааау, — каже Лаванда, абсолютно не здивувавшись.
— Я згадувала, що то був Чак, один із аврорів.
— Тепер це гарна плітка, Луна.
Ось як це буде, якщо я поділюся чимось? Просто перетвориться на плітку з якої всі сміятимуться?
Чотири години, два фільми, попкорн і величезну упаковку морозива, я почуваюся краще. Це змушує мене думати про...
— Що ви думаєте про Драко Мелфоя? — питаю я дівчат.
Луна закидає попкорн собі до рота.
- Що ти маєш на увазі "що ми про нього думаємо"?
— Ну, я не знаю, — кажу я, не перестаючи думати про сильний, безперечний потяг, що завжди є між нами. — Він мій партнер із трансфігурації .
— І...? — Луна трясе рукою в повітрі, підганяючи мене. - Що ти хочеш цим сказати?
Я беру пульт та зупиняю фільм.
- Він красень, визнайте це.
- Фу, Герм, - каже Лаванда і імітує блювоту, засовуючи два пальці собі в рот.
Луна каже.
- Ок, я згодна, він милий .Але він не один із тих, з ким я б могла колись зустрічатися. Він, ну ж ти знаєш, у банді.
— Він постійно приходить до школи під кайфом, — каже Лаванда.
— Я сиджу поруч із ним, Лав. І я жодного разу не бачила його під кайфом у школі.
- Ти що жартуєш, Гермі. Він курить перед заняттям в чоловічому туалеті. І я не говорю тільки про траву. Він сидить на чомусь набагато серйозніше, — каже вона наче це факт.
— Ти колись бачила його з наркотиками? - Заперечую я.
— Гермі, мені не треба перебувати з ним у кімнаті, щоб знати, що він нюхає і колеться. Драко небезпечний. Крім того, дівчата, як ми, не зустрічаються з хлопцями із банди.
Я відкидаюсь на подушки.
- Так я знаю.
— Рон любить тебе, — каже Луна, змінюючи тему.
Кохання, це останнє, що відчув Рон до мене на пляжі, але я навіть не хочу починати розмову на цю тему.
Тричі мій батько намагався зв'язатися зі мною. Один раз він мені написав , але те, що я не прийняла його листа , тільки взбісило його. І тепер він мені надзвонює.
— Твій батько явиться до школи, якщо ти не поговориш з ним, — каже Луна.
- Я і Лаванда вийдемо, щоб ти змогла поговорити. Я не знаю, що трапилося, але тобі краще поговорити з ним.
Я підношу телефон до вуха.
- Привіт тато.
— Послухай, Герміоно, я знаю, тобі це не подобається, але я прийняв рішення щодо мами минулого вечора. Я знаю, це важко для тебе, але вона все більше роздратована останнім часом.
— Пап, їй сорок , звісно, вона дратується, коли люди її не розуміють. Ти не вважаєш, що це нормально?
— Ти їдеш до коледжу наступного року. Це не чесно, продовжувати й надалі тримати її вдома. Перестань поводитися як егоїстка.
Якщо маму відправляють кудись через те, що я їду до коледжу, це моя вина.
— Ти збираєшся це зробити незалежно від того, що я про це думаю? — питаю я.
— Так, уже все вирішено.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...