Коли Герміона в п'ятницю заходить до класу місіс Мак, я все ще думаю про те, як помститися їй за паличку, яку вона закинула в ліс на минулих вихідних. Це зайняло мені сорок п'ять хвилин, щоб знайти її . Увесь час, що я там нишпорився, я проклинав Грейнджер. Ок, я, звичайно, їй завдячую за те, що вона допомогла мені заговорити про ніч, коли помер мій тато. Це підштовхнуло мене написати старим ПС і питати їх про те, чи знали вони когось, хто точив зуб на мого батька.
Герміона була якась дивна весь цей тиждень. Вона чекає, що я відповім їй на її маленький жарт із паличкою . Після школи я стою біля своєї шафки і перебираю книги, вона підлітає до мене, одягнена в одну з її сексуальних уніформ.
— Зустрінься зі мною в бальному залі, — наказує вона.
Тепер я можу зробити дві речі: зустрітися з нею, як вона сказала, чи просто взяти книжки та піти в кімнату. Я закриваю свою шафку, і йду до зали. Герміона стоїть там, тримаючи в простягнутій руці свій брелок, без палички на ньому.
— Куди це зникла моя паличка? - Запитує вона. — Я спізнюся на гру, якщо ти не скажеш. А міс Еделстайн викине мене з групи підтримки, якщо я запізнюся.
— Я її викинув кудись. Знаєш, тобі непогано завести б сумку, на якій є замок. Ніколи не знаєш, хто туди може залізти і вкрасти щось.
— Рада дізнатися, що ти ще й клептоман. Не хочеш мені підказати, куди ти її дів?
Я притуляюсь до стіни в залі і думаю, що подумали б люди, якщо застали нас разом.
— Вони там де дуже мокро, — підказую я їй.
- Ванна префектів ?
Я киваю.
— Винахідливо, чи не так?
Вона намагається штовхнути мене до стіни.
- Ох, я тебе вб'ю. Тобі краще піти та дістати їх.
Якби я не знав краще, я подумав би, що вона фліртує зі мною. Я думаю, їй подобається ця гра, яку ми ведемо.
- Префекта, ти повинна знати мене краще. Ти сама по собі, так само як був я, коли ти залишила мене біля лісу.
Вона скидає голову, кидає мені сумний погляд .Мені не слід було концентруватися на її губах, це небезпечно. Але я нічого не можу з собою вдіяти.
— Покажи мені, Драко, де вона. Будь ласка.
Я даю їй хвилину похвилюватися і здаюся. Нині школа практично порожня. Половина студентів поспішає на гру. Друга половина студентів щаслива, що вони не поспішають на гру.
Ми підходимо до ванної , світло вже вимкнене, але сонце все ще світить у вікнах. Паличка саме там, куди я закинув її — посередині найглибшої частини. Я вказую на срібні відблиски у воді.
— Он вона. Забирай.
Герміона стоїть з руками на її коротенькій спідничці, вирішуючи як її дістати звідти. Вона бере довгу палицю з гаком на кінці, і каже мені.
- Простіше простого.
Але як тільки вона опускає ціпок у воду, вона розуміє, що це зовсім не простіше простого. Я намагаюся приховати посмішку, поки я стою на краю басейну і спостерігаю, як вона намагається досягти неможливого.
— Ти завжди можеш роздягтися і спробувати голою, я простежу, щоб ніхто не зайшов.
Вона йде до мене з цією палицею в руках.
— Тобі б це сподобалося, чи не так?
— О, так, — погоджуюсь я з очевидним. — Тільки попереджаю, якщо на тобі бабусині панталони, це зіпсує всю мою фантазію.
— Нехай буде тобі відомо, вони з рожевого сатину. І якщо ми тут ділимося персональною інформацією, ти носиш шорти чи плавки?
- Ні те ні інше. Моїм хлопчикам подобається свобода, якщо ти розумієш, що я маю на увазі, - ок, їм не подобається свобода, але їй доведеться з'ясувати це самій.
— Ти огидний, Драко.
— Не відмовляй, поки не спробуєш, — говорю я і йду до виходу.
- Ти йдеш?
— Ем... так.
— Хіба ти не допоможеш мені дістати паличку?
- Ем ні.
Якщо я залишусь, я наполягатиму на тому, щоб вона пропустила гру і залишилася зі мною. І я точно не хочу чути її відповіді на це. Грати з нею ще можу. Показати ж їй себе справжнього, як минулого разу, виявилося нелегко. Я не збираюся повторювати це знов. Я кидаю останній погляд на Грейнджер , думаючи про те, що залишаючи її, зараз тут робить мене ідіотом, придурком, боягузом чи всім переліченим вище?
Вже в вітальні , коли я далеко від Герміони та її палички, я шукаю Тео. Я обіцяв собі, що поговорю з ним цього тижня, і я вже досить відкладав це. Перш, ніж я встигну моргнути, він буде завербований смертежерами і отримає порцію побоїв при ініціації, як і я колись.
Я знаходжу його в нашій спальні, він намагається сховати щось під своїм матрацом.
- Що там у тебе? — питаю я.
Він сідає на своє ліжко зі схрещеними на грудях руками.
- Ніц.
- Не заливай мені це ніц лайно, Тео.
Я відштовхую його убік і заглядаю під ліжко. Звідти на мене дивиться Беретта 25 калібрів.
- Де ти це взяв?
- Не твоя справа.
Вперше в житті мені захотілося до смерті налякати Тео. Мені до чортиків захотілося приставити гармату до його лоба і показати йому, як почувається учасник банди, заляканий і невпевнений у тому, що, можливо, цей день буде останнім у твоєму житті.
- Я твій найкращий друг, Тео, це мій обов'язок вбити в тебе трохи розуму. — Я дивлюся на гармату, за її вагою я визначаю, що вона заряджена. Чорт. Якби вона ненароком вистрілила,чорт, це погано.
Тео намагається підвестися, але я штовхаю його назад на ліжко
— Ти ходиш скрізь озброєним, — каже він. - Чому я не можу?
- Ти знаєш чому. Я в банді,а ти можеш жити нормальним життям, без цієї херні.
— Ти гадаєш, ти все за нас розпланував? - вигукує Тео. — Щоб ти знав, я теж маю план.
— Я сподіваюся, він не включає вступ до ПС.
Тео мовчить.
У мене таке почуття, що я запізнився. Моє тіло напружується, як струна. Я зможу запобігти його вступу, тільки якщо Тео дозволить мені втрутитися. Я дивлюся на фотографію Олівії над ліжком Тео.
Він зустрів її минулого літа біля морського порту, і з тих пір як вони зустрілися, він божеволіє. Вони переписуються щовечора. Вона розумна, і коли вона помітила мої татуювання того дня, коли Тео намагався нас познайомити, вона так злякалася, її очі бігали навколо, ніби її могли застрелити лише тому, що вона була в радіусі кількох метрів від мене.
- Ти думаєш Олівія зустрічатиметься з тобою, коли ти будеш членом банди? — питаю я.
Нема відповіді, це добре. Він замислився.
- Вона кине твою дупу швидше, ніж ти зможеш сказати "двадцять п'ятий калібр". Погляд Тео падає на її фотографію на стіні.
— Тео, спитай її в який універ вона збирається. Якщо ти захочеш наслідувати її план, ти зможеш це зробити. Мій друг дивиться на мене. Всередині нього йде війна, він вибере між тим, що прийде до нього легко — життя бандита і тим, над чим треба буде працювати, як Олівія.
- Перестань ошиватися з Монтегю. Вступи у квідічну команду в школі або кудись ще. Почни себе поводити як нормальна людина і дай мені подбати про інше.
Я вставляю Беретту собі за пояс і прямую до Хогсміду.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...