12. Драко

30 1 0
                                    

— Ти вже закінчив із Німбусом? Час закриватися, — каже мені Сіріус . По вихідним я працюю в його майстерні , щоб допомогти моїй сім'ї , щоб сховатися від смертежерів  на кілька годин і тому, що я страшенно добре лагоджу мітли.
Весь покритий мазутом та олією, я встаю з мітли .
— Декілька хвилин.
- Добре. Чувак набридає мені вже три дні, бажаючи отримати свою справну мітлу .
Я закручую останній болт і підходжу до Сіріуса , поки він витирає свої руки об  якусь ганчірку.
— Можна я тебе спитаю дещо?
- Давай.
На наступних вихідних я не зможу працювати . У мене проект із транфігурації у школі. — Пояснюю я, думаючи про тему нашого проекту. — Так ось, нам треба зустрітись з нашими...
- А, клас Макгонегел. Я пам'ятаю. Вона міцний горішок, — пересмикується дядя.
- У тебе вона теж була? — питаю я здивовано. Цікаво, її батьки, не аврори  випадково. Ця жіночка  точно полюбляє дисципліну.
- Як я можу забути? Ви не успішні, поки не винайдете, ліки від якоїсь хвороби чи не врятуєте світ, — каже Блек , непогано наслідуючи місіс Мак. — Такий жах, як Макгонегел, не забувається. Хоча, якщо мати такого партнера, як Герміона Грейнджер...
- Звідки ти знаєш?
— Монтегю заходив нещодавно і розповів про неї, казав, що він із вами в одному класі. Він заздрить, що тобі дісталася гаряченька партнерка з довгими ногами і великими... — Сіріус проводить у повітрі, зображуючи дівочі груди. - Ну ти зрозумів.
Я зрозумів.
Я переношу свою вагу з однієї ноги на іншу.
— Як щодо вихідного?
- Без проблем , - каже Сіріус, прочищаючи горло. - Знаєш, Аарон шукав тебе вчора.
Аарон . Аарон Лам. Той, хто керує смертежерами за лаштунками.
— Іноді я ненавиджу... ну знаєш.
— Те, що ти застряг в банді. Так, як усі ми. Ніколи не дозволяй Аарону засумніватися в твоїй  вірності . Якщо він почне підозрювати, що ти зрадник, ти станеш ворогом у мить ока. Ти розумний хлопець,Драко . Не ризикуй.
Сіріус Блек- колишній смертежер, він виявив себе перед бандою давним-давно, тому тепер він може сидіти осторонь і спостерігати за молодим поколінням ПС на перших фронтах. Згідно з ним, я тільки ноги намочив. Мені та моїм друзям ще далеко до такого статусу .
- Розумний? Я уклав парі на свою мітлу , що пересплю з Герміоною Грейнджер , — кажу я йому.
- Ок, закресли те, що я сказав раніше, - відповідає Сіріус, вказуючи на мене. - Ти  ідіот. І скоро ти станеш ідіотом без мітли. Такі дівчата, як вона, не  дивляться на таких  хлопців, як ми.
Я починаю думати, що він має рацію. Якого біса я думав, що зможу привабити дуже гарну,  багату і світлу Герміону Грейнджер  своїм дуже бідним, небезпечним  і темним життям?
Знайомий голос на вулиці кричить,щоб ми підняли двері майстерні .Сіріус  натискає кнопку, щоб підняти величезні залізні двері гаража.Три мітли  залітають  усередину.
— Зачини двері, Сіріус, — кричить Гойл на одному подиху, — аврори женуться за нами.
Мій дядько  різко натискає кулаком на кнопку і вимикає в гаражі світло.
- Що ви зробили?
Асторія  сидить позаду Гойла , її очі налиті кров'ю, або від наркотиків, або від алкоголю, не можу сказати точно. І вона явно  затискалася з ним ,тому що я чудово знаю, як виглядає Асторія після того, як з кимось затискається.
— Креб  намагався підсмажити одного з Аверів , — каже Асторія , — але в нього фігово з прицілом.
Креб встає з мітли  і репетує:
— Дрянь, сама спробуй потрапити в мішень, що рухається.
Я закочую очі, Маркус і Гойл  злазять із своїх мітл.
Вони починають сперечатися , хто з них винуватий в тому ,що їх побачили аврори , переходячи все більше на мати.
Я встаю між ними.
- Чорт, хлопці. Аврори прямо за воротами.- каже Маркус
Усі одночасно присідають, коли вони починають світити своїми паличками у вікна майстерні. Я присідаю біля великої скриньки з інструментами та затримую дихання. Останнє, що мені потрібний це замах на вбивство . Я дивом уникав арешту до цього, але колись, моя вдача закінчиться . Учасники банди рідко уникають арештів чи навіть відсидки. У Сіріуса на обличчі все написано. Нарешті  він накопичив достатньо, щоб відкрити свою справу, і ось, чотири сопливі пси все зруйнують, якщо хоч хтось видасть якийсь звук. Аврори  візьмуть мого дядька, з його старими татуюваннями смертежерів на його руці  разом із нами.
І за тиждень він втратить весь свій бізнес.
Двері стрясаються. Я здригаюся і молюся, щоб вона була закрита.
Аврори залишають двері у спокої, але ще раз світять паличками у скло. Мені цікаво, хто їм стуканув. Ніхто в цьому районі не наважився б пікнути. Код мовчання та єдності, ось, що зберігає сім'ї у безпеці.
Через якийсь час, який здався мені вічністю, аврори апарують.
— Ух, майже попалися, — видихає Гойл
— Зачекайте десять хвилин і забирайтеся звідси, — каже Сіріус.
Асторія  випадає з мітли.
— Привіт, Драко, я сумувала за тобою сьогодні.
Я кидаю погляд на Гойла.
— Так, я бачу, ти дуже сумувала за мною.
- Грегорі? Ой, він мені насправді навіть не подобається, — веде далі вона, підходячи ближче. Я відчуваю, як від неї несе марихуаною. — Я все ще чекаю, що ти повернешся до мене.
— Не чекай, цього не станеться.
— Це все через твою ідіотську партнерку з трансфігурації ? - Вона хапає мене за підборіддя, намагаючись змусити дивитися на неї. Її довгі нігті впиваються мені у шкіру.
Я хапаю її за зап'ястя і відводжу її руки, думаючи, коли моя колишня дівчина встигла стати першокласним стервом?
— Герміона не має жодного відношення до тебе та до мене. Я чув, що ти наїжджала на неї.
— То тобі Пен наплела? — питає вона, примружуючись.
— Просто відвали, — говорю я, ігноруючи її запитання. — Інакше тобі доведеться мати справу з чимось більшим, ніж озлоблений колишній хлопець.
- Ти озлоблений, Драко? Тому що ти не поводишся  озлоблено, ти поводишся так, ніби тобі начхати.
Вона має рацію. Як тільки я дізнався про те, що вона спить з усіма навколо, потрібен був час, щоб я забув про це, забув про неї. Але мені все ще було цікаво, що хлопці давали їй, чого я не зміг.
— Мені було не однаково, — відповів я, — але тепер так і є.
Асторія  дає мені ляпас.
- Пішов ти, Мелфой.
— Любовна драма, — вимовляє Креб .
Асторія розвертається і йде назад до мітли . Сівши на заднє сидіння вона притягує голову Гойла до себе, звуки поцілунків та обтискань наповнюють гараж .
Креб каже:- Сіріус , відчиняй двері, ми звалюємо.
Маркус , виходячи з туалету, вимовляє:
— Драко, ти з нами? Ти нам потрібний, чувак. Блейз один буде битися з групою Авера  сьогодні в парку . А Авери  ніколи не б'ються чесно.
Забіні нічого про це мені не сказав. Мабуть, знаючи, що я спробую його відмовити. Іноді мій найкращий друг потрапляє у ситуації, з яких не може вибратися. І іноді він провокує мене брати участь у чомусь, чого я спробував би уникнути.
— Я з вами, — говорю я і застрибую на мітлу .
Ми зменшуємо швидкість на останньому кварталі перед парком. Напруга у повітрі наростає, я це відчуваю. Де Блейз? Вже отримує по шиї десь на задвірках алеї?
Темно. Тіні рухаються навколо нас, змушуючи моє волосся вставати на потилиці. Все виглядає загрозливо, навіть дерева, що гойдаються на вітрі. Вдень, парк виглядає як звичайнісінько ... окрім графіті смертежерів на всіх будинках навколо парку. Це наша територія, ми помітили її.
Ми в передмісті Лондону, наша банда керує всіма вулицями, що ведуть сюди. Це вулична війна, де інші банди борються з нами за панування над цією землею. Через три квартали починаються особняки та багатомільйонні будинки. Але тут у реальному світі вулична війна триває. Люди в особняках навіть не підозрюють, що битва почнеться за півтора кілометра від їхніх задніх дворів.
— Он вони, — вказую я на дві темні постаті неподалік паркових гойдалок. Ліхтарі, які зазвичай висвітлюють парк вирубані, але я можу розрізнити Блейза в темряві за його низьким зростом і напруженою позою, ніби реслер готовий кинутися в бій.
Як тільки один силует штовхає іншого, я стрибаю з мітли , хоч вона ще рухається. Тому що доріжкою йдуть ще п'ятеро Аверів, готових битися з моїм найкращим другом. Я відганяю думки про те, що ця бійка може закінчитися для всіх нас у морзі. Якщо я йду на бійку з упевненістю і не думаючи про наслідки, я перемагаю. Якщо я надто багато про це думатиму, це буде моєю загибеллю.
Я наближаюся до Забіні швидше за друзів Авера.Блейз  б'ється впевнено, але його опонент, як черв'як, постійно уникає його ударів. Я грубо хапаю Авера за його сорочку і піднімаю його, поки мій кулак робить все інше.
— Я сам можу впоратися з ним, Драко, — каже Забіні, витираючи кров із розбитої губи.
— А як щодо них? — відповідаю я, киваючи на п'ять фігур за ним.
Тепер, коли я придивляюся до них краще, я помічаю, що всі ці хлопці сопливі новачки. Я можу розібратися з новачками, але вони небезпечніші, коли вони підігріті стадним інстинктом.
Гойл, Асторія , Креб та Маркус підходять до мене. Потрібно зауважити, що ми небезпечна група, навіть Асторія . Наша подруга може постояти за себе в бійці, лише її нігті смертельна зброя.
Перень, якого я зняв з Блейза, підводиться і каже мені:
— Ти труп.
— Послухай, коротун, — говорю я. Низькі люди ненавидять, коли хтось сміється з їхнього зросту, але я не можу втриматися. — Повертайтесь на свою землю і залиште те, що наше нам.
Коротун вказує на Блейза.
— Він спер мою паличку, чувак.
Я дивлюсь на Забіні. Це в його дусі, спровокувати Аверів, вкравши таку фігню.
Коли я знову повертаюся до коротуна, я помічаю в його руці паличку з якої виривається зелений промінь він цілиться просто в мене. Ох, як тільки ми впораємося з цими Аверами. Я прикінчу свого найкращого друга.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now