Вона мені написала. Якби я зараз не тримав клаптик папірця з одним єдиним словом "вибач", я б ніколи не повірив, що Герміона насправді написала.
Це було вчора після обіду, ще до того, як вона вивернула свій шлунок мені на черевик і відключилася у мене на руках.
Коли я попросив її бути справжньою, я бачив страх у її очах. Цікаво, чого вона боїться? Тепер моєю метою стане подолання цієї стіни 'досконалості'. Я знаю, що там щось більше, ніж просто шоколадні кучеряшки та ідеальне тіло. Секрети, які вона готова забрати в могилу та секрети, якими вона просто вмирає від бажання поділитися. Що ж. Вона як загадка. І все, що я можу, це розгадати її.
Коли я сказав їй, що ми не такі вже й різні, я не брехав. Цей зв'язок, що є між нами, він нікуди не йде, він робиться тільки сильнішим. Тому що, чим більше часу я проводжу з нею, тим ближче мені хочеться бути.
У мене є просто непереборне бажання написати Герміоні, щоб просто побісити її .
Поки я кручу її листа і думаю , що саме написати .
— Кому пишеш? — питає Блейз без будь-якого стуку чи дзвінка. За ним залітає Пенс.
Я ховаю листа.
- Нікому.
- Тоді підіймай свою дупу з дивана, і пішли грати у квідіч.
Грати у квідіч це набагато краще, ніж сидіти тут і думати про Герміону з її секретами, навіть якщо я досі відчуваю відлуння вчорашньої вечірки. Ми прямуємо до поля, де група хлопців вже розігріваються.
— Драко, хочеш бути воротарем?
— Ні, — я так звана агресивна особистість. І в житті, і у квідічі.
- Блейз, а ти?
Забіні погоджується та займає свою позицію. Яка передбачає сидіння на дупі на лінії воріт. Як завжди, мій лінивий друг сидить там, поки м'яч не полетить у його бік.
Більшість граючих мої знайомі із банди.Перед тим як вступити, я пам'ятаю, як Монтегю казав нам про те, що бути в банді, це як мати другу сім'ю... сім'ю, яка буде тобі підтримкою, у моменти, коли твоя справжня сім'я не зможе це зробити. Вони пропонували захист та безпеку. Це звучало ідеально для хлопця, котрий втратив свого батька.
Через роки я навчився блокувати погані моменти. Побої, брудні угоди з артефактами, дуелі. І я не говорю тільки про тих, з ким ми суперничаємо. Я знаю хлопців, хто намагався піти, хлопців, яких знайшли потім мертвими чи побитими так , що вони хотіли померти. Говорячи правду, я блокую все це тому, що це лякає мене до чортиків.
Я повинен бути настільки сильним, щоб мені було все одно, але мені не все одно. Ми займаємо наші місця на полі. Я уявляю, що м'яч це джекпот. Якщо я проведу його через усіх і заб'ю гол, я чарівним чином перетворюсь на багатого і всесильного чоловіка, який зможе відвезти мою сім'ю (і Блейза) подалі від цієї діри.
У кожній команді досить багато добрих гравців. У команди суперників все ж таки є перевага, у нас на воротах Забіні, який чухає свої яйця на іншому кінці поля.
— Гей, Блейз, перестань грати з собою, — кричить йому Монтегю.
Забіні відповідає тим, що хапає себе за яйця ще раз і трясе цим у наш бік. Гойл, скориставшись цим, штовхає м'яч і забиває перший гол.
Монтегю забирає м'яч із воріт і кидає його Блейзу.
— Якби ти менше був зацікавлений у своїх яйцях, і більше в грі, вони б не забили.
— Я нічого не можу вдіяти, чувак, якщо вони сверблять. Твоя дівчина, мабуть, передало мені хламідій.
Монтегю сміється, ні краплі, не вірячи в те, що його дівчина йому змінила. пасує Креб, Пенс передає його Монтегю , Монтегю доводить м'яч до середини поля. Пасує мені і в мене відкривається можливість. Я лечу з м'ячем над полем, роблячи паузу тільки, щоб визначити, скільки мені ще треба пролетіти , перш ніж я зможу забити.
Вдаючи ліворуч, я пасую Пенс, яка повертає м'яч мені. І одним влучним ударом я забиваю нашим суперникам.
— Гггоооооллллл, — репетує наша команда, і Монтегю дає мені 'п'ять'.
На полі, коли гра відновлюється, я невгамовний. Несподівано, гравці в іншій команді не мої друзі, а мої вороги, які стоять на шляху всього, чого я хочу. Я веду м'яч.
- Фол! — вигукує двоюрідний брат одного з моїх друзів, коли я врізаюся в нього.
Я піднімаю руки вгору.
-Це не фол.
- Ти мене штовхнув.
- Не будь, як Філч, - кажу я, розуміючи, що мене заносить.
Я хочу зробити бійку, я напрошуюсь на це. Він це знає. Хлопець приблизно мого зросту та статури. Адреналін кипить у мене в крові.
- Хочеш шматок мене, мудак ? — каже він, розводячи руки убік, як птах у польоті.
Залякування на мене не працює. - Підійди та візьми.
Блейз встає між нами.
— Драко, заспокойся, чувак.
— Або деріться або грайте, — кричить хтось.
- Він сказав, що я зробив фол, - кажу я Блейзу, мої вени здіймаються.
Забіні буденно знизує плечима.
- Ти сам винен.
Тепер, коли навіть мій найкращий друг не підтримує мене, я розумію, що вибухаю. Я озираюсь. Всі дивляться на мене і чекають, що я зроблю. Мій адреналін переливається через край, разом із їхнім передчуттям. Чи хочу я битися? Так. Аби виплеснути цю чисту енергію зі свого тіла. І забути, що лист моєї партнерки з трансфігурації захований в кишені моїх джинс.
Мій найкращий друг пхає мене подалі від пацана, який хотів відірвати мені голову і підштовхує до краю поля. Потім він кличе запасних, щоб зайняли наші місця.
— Навіщо ти це зробив? — питаю я.
— Щоб урятувати твою шкуру. Драко, ти на взводі. Абсолютно.
— Я міг зробити того хлопця.
Блейз дивиться на мене.
— Це ти тут поводишься, як Філч.
Я скидаю його руку зі своєї футболки і йду, дивуючись як, за кілька тижнів, я примудрився так зіпсувати собі життя. Мені це потрібно виправити.. І Герміона...
Вона не хотіла, щоб я провів її до кімнати сьогодні, бо не хотіла, щоб нас бачили разом. У дупу все це. Я дістаю лист і ручку ."Зустрінься зі мною біля поля. Зараз"
" Я не можу." Приходить коротка відповідь
Це не шоу Герміони Грейнджер . Це шоу належить Драко Мелфою.
" Ось що ми зробимо, префекта, або ти за п'ятнадцять хвилин прилітаєш до поля . Або я беру п'ятьох своїх друзів, і ми ночуємо в тебе перед кімнатою ."
Сову з її відповідю , я відправляю назад навіть не читаючи .
Мені стає цікаво, чи буде шоу Драко Мелфоя комедією, чи трагедією.
У будь-якому випадку це буде реаліті шоу, яке не варто пропускати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...