Запах серпня в каньйоні разюче відрізняється від запаху Лондона. Я струшую свою нову коротку стрижку, навіть не намагаючись пригладити кучеряшки, поки я розпаковую коробки з речами в гуртожитку університету.
Моя сусідка по кімнаті, Лексі, з Італії . Як маленька фея, невисока та мила. Я клянуся, я ніколи не бачила її похмурою.
Луні, в Королівському не так пощастило із сусідкою Дарою. Це дівчисько розділило кімнату, і шафу на окремі частини і встає о 5.30 ранку щодня (навіть у вихідні), щоб займатися в їхній кімнаті. Луна нещасна, але, по суті, вона проводить більшу частину часу в кімнаті Гарі, тому не все так погано.
— Ти певна, що не хочеш піти з нами? - Запитує Лексі, її південний акцент струмує в кожному слові. Вона збирається з кількома першокурсницями на якусь вітальну вечірку.
— Мені треба закінчити тут, а потім поїхати до мами, я пообіцяла приїхати до неї, як тільки закінчу розбирати речі.
— Окей, — каже Лексі, дістаючи з шафи і приміряючи різні речі, намагаючись знайти ідеальне вбрання для сьогоднішнього вечора. Нарешті, одягнувшись, вона поправляє в дзеркалі зачіску та макіяж, змушуючи мене згадати себе нещодавно, коли я боялася не виправдати чиїхось очікувань.
Через півгодини, коли Лексі йде, я сідаю на ліжко і дістаю свій телефон . Відкривши його, я дивлюся на фотографію Драко та мене. Я ненавиджу себе за необхідність постійно на неї дивитися. Я намагалася змусити себе видалити фотографії, перекреслити минуле. Але не змогла.
Я простягаю руку, відчиняю ящик і дістаю чисту, акуратно складену бандану Драко. Я торкаюся м'якої тканини, згадуючи, коли Драко віддав мені її. Для мене вона не символізує ПС, для мене вона уособлює Драко.
Мій телефон дзвонить, повертаючи мене в сьогодення. Це хтось із Сонячної Землі. Коли я відповідаю, ввічливий жіночий голос каже мені.
- Це Герміона Грейнджер ?
- Так.
— Це Джорджія Джексон, із Сонячної Землі. З Джин все гаразд, але вона хотіла дізнатися, чи ви приїдете до або після вечері?
Я дивлюсь на годинник, чотири-тридцять.
— Скажіть, що я там буду через п'ятнадцять хвилин. Я вже вилітаю.
Після того, як я вимикаюсь, я засовую бандану назад у ящик, а телефон кидаю собі в сумку. Дорога до іншої частини міста не займає довго, і перш ніж я встигаю помітити, я вже крокую територією Сонячної Землі в той бік, де мені сказали повинна бути моя мама.
Спочатку я помічаю Джорджію Джексон. Саме вона була сполучною ланкою між мною та мамою, коли я дзвонила їм сюди, щоб упоратися про те, як справи у моєї мами. Вона по-дружньому вітає мене.
- Де мама? — питаю я, скануючи кімнату.
— Грає в шашки, як завжди, — Джорджія показує в куток.
Мама сидить до мене спиною, я впізнаю її голову та її інвалідне крісло. Вона верескує, що підказує мені, що вона щойно виграла гру.
Коли я підходжу ближче, я помічаю того, хто грає разом з нею. Платинове волосся, яке я мала дізнатися відразу, дає мені зрозуміти, що найближчим часом весь мій світ перевернеться. Я завмираю.
Не може бути. Напевно, моя уява просто скаженіє.
Але коли він повертається, і його такі знайомі сірі очі впиваються в мої, реальність вдаряє мене, як блискавка.
Драко тут. За десять кроків від мене. О, Мерлін. Усі почуття, які в мене колись були, набігають, як приливна хвиля. Я не знаю, що робити чи говорити. Я повертаюсь назад до Джорджії, замислюючись, чи вона знає, що Драко тут. Один погляд на її обличчя каже мені, що вона знає.
- Герміона тут, - чую, як вимовляє він, перш ніж підвестися і дбайливо розгорнути крісло мами, щоб вона змогла мене побачити.
Як робот, я підходжу до своєї мами і укладаю її в обійми. Коли я її відпускаю, Драко стає переді мною, одягнений у бавовняні штани кольору хакі та синю картату сорочку. Я просто дивлюся на нього, поки мій шлунок робить свої сальто, змушуючи мене відчувати нудоту. Світ розпливається з обох боків, і все, що я можу зараз бачити, це він.
Я нарешті знаходжу свій голос.
- Д-Драко? Що ти тут робиш? — питаю я заїкаючись.
Він знизує плечима.
- Я обіцяв Джин реванш, хіба ні?
Ми стоїмо там, просто витріщаючись один на одного, якась невидима сила не дозволяє мені відвести погляд.
- Ти пройшов увесь цей шлях у каньйон, щоб зіграти в шашки з моєю мамою?
— Це не єдина причина. Я вступив до коледжу. Місіс Мак та містер Дамблдор допомогли мені отримати атестат після того, як я пішов з Пожирачів. Я продав Драгона . Я працюю у студентському союзі та взяв кредит.
Драко? У коледжі? Його сорочка з довгим рукавом, застебнута на зап'ястях, приховуючи майже всі його татуювання смертежерів.
- Ти пішов? Я думала, ти казав, що це надто складно, щоб піти, Драко. Ти казав, що люди, які намагаються це зробити, вмирають.
- Я майже помер. Якби не Лі Джордан, я б, швидше за все, не вижив...
- Лі Джордан? - Найдобріший ботанік школи? Придивляючись до обличчя Драко уважніше, я помічаю на ньому нові шрами, один над його оком, і кілька серйозних на шиї та біля вуха. О, Мерлін . — Що вони з тобою зробили?
Він бере мою руку і кладе собі на груди. Його очі глибокі та сірі, як тоді біля будинку Хагріда, коли я вперше побачила його на початку випускного року.
— Мені знадобилося чимало часу, щоб зрозуміти і виправити всі ухвалені мною раніше рішення. Банда. І те, що мене побили до напівсмерті і затаврували, як худобу, це все ніщо порівняно з тим, що я міг тебе втратити. Якби я міг узяти назад кожне слово, сказане тобі у лікарні, я б це зробив. Я думав, що відштовхнувши тебе, я врятую тебе від долі, яка спіткала Блейза і мого батька. - Він піднімає очі і впивається ними в мої. - Я більше не відштовхну тебе, Герміоно. Ніколи. Я присягаюся.
Побитий? Заклеймований? Мені стає погано, і сльози біжать по щоках.
- Шшш. Він притискає мене до себе, погладжуючи рукою по спині. - Все нормально. Я гаразд, повторює він знову і знову, м'яким голосом.
Я почуваюся так добре.
Він торкається своїм чолом до мого.
— Ти маєш дещо знати. Я погодився на це безглузде парі, тому що глибоко всередині я знав, що якщо я вплутаю сюди свої почуття, це вб'є мене. Так майже сталося. Ти була єдиною дівчиною, яка могла змусити мене ризикнути всім заради майбутнього. — Він випростується і робить крок назад, щоб дивитися мені у вічі. — Мені так шкода. Префекта, скажи мені, що ти хочеш, і я дам тобі це. Якщо це зробить тебе щасливою, я зникну і ти не побачиш мене більше до кінця твоїх днів, скажи тільки слово. Але якщо ти все ще хочеш мене, я зроблю все, щоб бути цим... — Він вказує на власний одяг. — Як тобі довести, що я змінився?
- Я теж змінилася, - відповідаю я. — Я вже не те дівчина, якою була раніше. І, ти, звичайно, вибач, але цей одяг... це не ти.
- Це те, що ти хочеш.
- Ти помиляєшся, Драко. Я хочу тебе. А не цей безглуздий образ. Я точно віддаю перевагу тобі в джинсах і футболці, тому що це той, хто ти є.
Він дивиться на свою сорочку та штани.
— Ти маєш рацію. - Він повертає погляд до мене. — Якось ти сказала, що любиш мене. Чи так це й досі?
Моя мама з цікавістю спостерігає за нашою розмовою. Вона тепло посміхається мені, даючи мені сили сказати йому правду.
— Я ніколи не припиняла тебе кохати. Навіть коли я страшенно намагалася тебе забути, я не змогла.
Він робить повільний, глибокий вдих і потирає лоба від полегшення. Його очі блищать від переповнюючих емоцій. Я відчуваю, як мої власні очі знову наливаються сльозами, я згортаю перед сорочки в кулак.
- Я не хочу постійно сваритися, Драко. Те, що ми зустрічаємося, має бути весело. Кохання має радувати. Я підсовую його ближче до себе, я так хочу відчути його губи на моїх. — Колись це буде радісним для нас?
Наші губи майже зустрічаються, перед тим, як він відсувається і...
О. Мій. Бог.
Він стає на одне коліно, бере мою руку в свої, і моє серце пропускає більше одного удару.
- Герміона Грейнджер , я доведу тобі, що я той самий хлопець, у якого ти повірила десять місяців тому. Я стану успішним чоловіком, таким, яким ти мрієш, я можу стати. І мій план у тому, щоб просити тебе вийти за мене заміж через чотири роки в день нашого випуску. — Він схиляє голову набік і продовжує в грайливішому тоні. — І я гарантую тобі ціле життя веселощів, не без сварок, звичайно, через тебе, моя вперта, префекта... але я точно чекатиму наших сцен примирення. Може, одного разу ми зможемо повернутися до Хогвартсу і допомогти зробити це місце таким, про яке мріяв мій батько. Ти, я та мама. І будь-хто з родини Грейнджерів або Мелфой, які бажають приєднатися до нашого життя. Ми житимемо однією величезною, божевільною сім'єю. Що ти гадаєш? Префекто, тобі належить моя душа.
Я не можу приховати посмішку, коли скидаюся на самотню сльозинку, що скочується по щоці. Як я можу не бути по вуха закоханою у цього хлопця? Весь час, далеко від нього, нічого не змінилося. Я не можу відмовити йому ще в одному шансі. Це буде відмова від себе.
Час ризикнути та довіритися знову.
- Джин, ти думаєш, вона візьме мене назад? - Запитує Драко у неї, його волосся в небезпечній близькості від її рук. Але вона не впивається йому у волосся... а просто ніжно плескає його по голові. Я відчуваю, як сльози бігають по щоках.
- Так! - вигукує мама з дурною усмішкою. Вона виглядає більш щасливою та впевненою, ніж будь-коли раніше. Обидві найулюбленіші мої людини в усьому світі тут зараз зі мною, чого ще я можу побажати?
- Що в тебе за спеціальність? — питаю я.
Драко обдаровує мене своєю ти-не-можеш-встояти усмішкою.
- Трансфігурація . А в тебе?
- Трансфігурація. Я обіймаю його за шию. — Поцілуй мене, перевіримо, якщо в нас це є. Тому що моє серце, моя душа, і все, що між ними належить тобі.
Нарешті, його губи накривають мої, несучи нас у більш пристрасний поцілунок, ніж будь-коли.
Вау. Сонячна система тепер буде в порядку, а я отримала свій Зроби це знову День, навіть не просячи про це.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...