У понеділок на трансфігурації намагаюся не показувати своє хвилювання. Звичайно, це не місіс Мак, хто викликає ці почуття. Це Герміона.
Вона заходить у клас із запізненням.
— Привіт, — говорю я їй.
— Привіт, — бубонить вона у відповідь.
Ні усмішки, ні вогників в очах. Щось однозначно докучає їй.
— Окей, клас,— каже місіс Мак:— Діставайте свої олівці, побачимо, як добре ви займалися.
Поки я подумки проклинаю місіс Мак за те, що сьогодні немає жодної лабораторної, щоб ми могли поговорити, я спостерігаю за своєю партнеркою. Вона виглядає абсолютно не готовою. Мені хочеться захистити її, хоч не маю на це жодного права, я піднімаю руку.
— Я боюся викликати тебе, Драко, — каже місіс Пі.
- Це невелике питання.
- Продовжуй.
— Ми зможемо користуватися книгою під час тесту?
Вчителька дивиться на мене поверх своїх окулярів.
- Ні, Драко ви не можете користуватися вашими книгами. І якщо ти не готувався вдома, ти отримаєш велику та жирну двійку. Зрозумів?
У відповідь я кидаю свої книги на підлогу з гучним стукотом.
Отримавши свій тест, читаю перше завдання. Вписуючи відповіді дивлюся на свою сусідку. Вона байдуже дивиться на тест. Помічаючи мій погляд, вона питає.
- Що?
- Нічого.
— Тоді перестань на мене вирячитися.
Місіс Мак дивиться прямо на нас, я роблю глибоке зітхання, щоб заспокоїти себе і повертаюся до роботи над тестом.
Герміоні обов'язково це робити, перетворюватися, то на вогонь, то на лід без попередження? Що так її завело?
Краєм ока я бачу, як моя партнерка з трансфігурації взяла перепустку в туалет біля вхідних дверей у клас. Проблема в тому, що перепустка в туалет не допоможе тобі уникнути життя. Вона все ще буде там, коли ти повернешся, повір мені, я вже робив це. Проблеми нікуди не випаровуються, хоч би як ти ховався від них.
Коли Герміона повертається до класу, вона кладе голову на стіл, поки вписує свої відповіді до тесту, і я бачу, що вона їх майже не читає. І коли місіс Мак закликає нас повернути їй тести, на обличчі моєї партнерки нічого не відбивається.
— Якщо це змусить тебе відчути себе краще, — говорю я їй пошепки. - Я зірвав зілля на третьому році навчання ,насипавши боліголова в казан Потера . Був офігезний вибух
Вона відповідає, навіть не подивившись на мене.
-Рада за тебе.
Дзвін сповіщає всіх про закінчення уроку. Я помічаю, що навіть її каштанові локони не блищать, як завжди, коли вона виходить із класу, напрочуд, без супроводу свого хлопця. Невже вона думає, що все має просто падати їй у руки, навіть добрі оцінки.
Мені доводиться заробляти на все, що маю. Ніщо не падає до мене до рук.
— Привіт, Драко, — каже Асторія, стоячи біля моєї шафки. Окей, дещо насправді падає до мене в руки.
- Що тобі потрібно?
Моя колишня нахиляється до мене, у її V подібному вирізі на її грудях видно надто багато.
— Ми збираємось на пляж після школи, хочеш піти з нами?
— Зайнятий, — говорю я. — Може, я зустрінусь з вами пізніше.
На думку спадає спогад двотижневої давнини, коли в Герміони вдома її батько виставив мене за поріг і щось ламається в мене всередині.
Напитися, щоб утопити у пляшці своє ущемлене самолюбство, було тупою ідеєю. Я хотів провести час із Герміоною не тільки, щоб займатися трансфігурацією, я хотів дізнатися більше про те, що ховається за її каштановими локонами. Моя партнерка продинамила мене, Асторія ні. Згадка каламутна, але я все ж таки пам'ятаю Асторію в озері і її тіло навколо свого і потім вона сиділа на мені біля вогнища, поки ми курили щось міцніше Мальборро. У тому моєму п'яному і защемленому стані, мені підійшло б будь-яке дівчисько.
Асторія була там, з власної волі, і я маю вибачитися тому, що навіть якщо вона і пропонувала себе, мені не потрібно було вестися на гачок. Мені треба пояснити свою дурну поведінку.
На парковці біля школи я помічаю юрбу поряд зі своєю мітлою. Блін, якщо щось трапиться з драгоном, я надеру комусь дупу. Мені не доводиться пробиватись через натовп, бо люди розступаються, даючи мені дорогу.
Всі дивляться на мене, коли я нарешті досить близько, щоб бачити вандалізм на моїй мітлі. Вони чекають від мене вибуху. Ніхто не може уникнути відповіді переді мною за те, що приклеїв гумовий рожевий дзвіночок від триколісного велосипеда до керма і вставили трубочки з помпончиками в обидві ручки.
Ніхто, окрім Герміони.
Я озираюсь навколо, але її тут немає.
— Я цього не робив, — швидко вигукує Блейз.
Решта бурчать те саме.
Потім люди починають припускати, хто міг це зробити, і я чую.
— Рон Візлі , Дін Томас ... — Я перестаю слухати, бо мені й так добре відомо, хто в цьому винен. Моя партнерка з трансфігурації , яка ігнорувала мене сьогодні.
Я видираю трубочки з ручок одним різким рухом і відкручую дзвіночок. Рожевий. Цікаво, чи це колись було від її велосипеда?
— Валіть звідси, — говорю я натовпу. Усі розсмоктуються досить швидко, думаючи, що я на межі зриву і не хочуть потрапити мені під руку. Іноді прикидатися поганим хлопцем має свої переваги. Правда? Я використовую рожевий дзвіночок і палички як привід поговорити знову з Герміоною.
Після того, як всі розійшлися, я йду до футбольного поля, група підтримки тренується там як завжди.
— Шукаєш когось?
Я повертаюся до Лаванди Браун, однієї з подруг Герміони.
- Грейнджер тут? — питаю я.
- Нєа.
— Знаєш, де вона?
Драко Мелфой запитує про Герміону Грейнджер . Я чекаю, що вона скаже щось на зразок, це не твоя справа. Або не лізь більше до неї.
Натомість, її подруга говорить.
- Вона апарувала в Лондон додому.
Пробурчавши:
— Дякую, — я прямую до драгона і пишу листа Блеку , що спізнюся сьогодні на роботу.
Дзвонячи в двері Грейнджерів, десятьма хвилинами пізніше, тримаючи в руках рожевий дзвіночок і кольорові палички, я приймаю одну зі своїх я крутих поз.
Коли Герміона відчиняє двері, одягнена в мішкувату футболку і шорти, я вражений.
Її шоколадні очі широко розкриваються.
— Драко, що ти тут робиш?
Я простягаю їй рожеві штучки.
Вона вириває їх із моєї руки.
— Я не можу повірити, що ти приїхав сюди через якийсь прикол.
— Нам є що обговорити, окрім приколів.
Вона зітхає.
— Я зараз не дуже добре почуваюся. Давай поговоримо у школі. І вона намагається зачинити переді мною двері.
Чорт. Я не вірю, що веду себе зараз як якийсь сталкер із фільмів. Я штовхаю двері назад!
— Драко, не треба.
- Дай мені увійти. На хвилину. Будь ласка.
Вона хитає головою, її ангельські кучері відстрибують від обличчя.
— Моєму батькові не подобається, коли я привожу людей до будинку.
— Він зараз удома?
- Ні, - вона зітхає і невпевнено відчиняє двері.
Я заходжу всередину. Будинок виявляється ще більшим, ніж він виглядає зовні.
Стіни пофарбовані в яскраво-білий колір, що нагадує мені про лікарню. Я клянуся, пилу просто не вистачило б нервів сісти до них на підлогу або на меблі. Двоповерховий передпокій поділяє величезні сходи, які я бачив тільки у фільмі 'Звуки музики', який нас змусили дивитися на уроці в школі; та їх підлога начищена до блиску.
— Ну і про що ти хотів поговорити? - Запитує вона.
Як би я хотів, щоб її ноги не стирчали зараз із цих коротеньких шортів. Вони відволікають мене. Я відвертаюся від них, відчайдушно намагаючись зберегти ясність розуму. Ну і що, що вона має сексуальні ноги? І що, що її очі такі такі темні ,як вода в чорному озері? І що, що вона може прийняти прикол, як чоловік і відповісти тим самим?
Кого я обманюю? Я не маю інших причин бути тут, крім тієї, що я хочу бути поруч з нею. До біса парі.
Я хочу знати, як змусити цю дівчину сміятися. Я хочу знати, що змушує її плакати. Я хочу дізнатися, як це відчувати, що вона дивиться на тебе ніби ти її лицар у сяючих обладунках.
- Ермна! — віддалений голос лунає через будинок, перериваючи мовчання.
— Чекай тут, — наказує Герміона і поспішає кудись коридором праворуч. - Я зараз повернусь.
Не стоятиму я тут, як придурок, серед передпокою. Я йду за нею, знаючи, що зараз я зможу зазирнути в її особисте життя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...