18. Драко

30 0 0
                                    

Я стою біля чорного озера , наша банда віджала пристойний кусок пляжу , на який ніхто більше не сунеться . Щойно викурив мою другу чи третю сигарету — я перестав рахувати.
— Випий пива і перестань виглядати пригніченим, — каже Блейз, кидаючи мені банку. Я розповів про те, що Герміона Грейнджер опрокинула мене сьогодні вранці, і все, що він зробив, це похитав головою, ніби мені слід було знати краще, перш ніж йти до неї додому.
Я ловлю банку однією рукою та відправляю її назад.
- Ні дякую.
- Це недостатньо гарне пиво для тебе? — каже Гойл, мабуть, найтупіший серед смертежерів.
Я затикаю його, навіть не сказавши жодного слова.
— Я просто жартую, чуваку, — мова п'яного Грега заплітається.
Ніхто не хоче зв'язуватись зі мною. У перший рік у банді, я показав, на що здатний у суперництві.
Коли я був маленьким, я думав, що зможу врятувати світ... або принаймні врятувати свою сім'ю. Я ніколи не буду в банді, казав собі я, коли був уже в достатньому віці, щоб вступити до однієї з них. Я захищаю свою сім'ю  своїми руками. Тоді я  мав мрії, я сильно помилявся, думаючи, що, не перебуваючи в банді, я зможу захистити свою сім'ю. Але ті мрії померли тієї ночі, коли мого батька було застрелено за п'ять метрів від мого шестирічного обличчя.
Коли я стояв там, все, що я міг бачити, це червона пляма, що розповзається по сорочці. Наступне, що я пам'ятаю, було його зітхання, і все закінчилося.
Мій батько був мертвий.
Я навіть не доторкнувся до нього. Я надто боявся. Наступні кілька днів я не розмовляв. Навіть коли аврори опитували мене, я не міг вимовити жодного слова. Вони сказали, що я був шокований і мій мозок не знав, як переварити все те, що трапилося. Вони мали рацію. Я навіть не пам'ятав, як виглядала та людина, яка застрелила батька. Я ніколи не намагався помститися за його смерть, хоча щоночі я прокручую в голові момент пострілу, намагаючись скласти шматочки разом.
Якби я лише згадав. Цей виродок би заплатив.
Проте сьогоднішній день пам'ятається чудово. Мене продинамила Грейнджер , її батько сердито дивився на мене... речі, про які хочеться забути, причепилися до пам'яті, як приклеєні.
Блейз осушує півбанки пива одним ковтком, не помічаючи навіть, що невеликий струмок стікає від куточка його рота на сорочку. Коли Гойл відвертається до своїх друзів, Забіні мені каже:
- Асторія насправді тебе зламала.
- Це як?
— Ти не довіряєш дівчатам. Візьми хоч Герміону Грейнджер...
Я лаюся крізь зуби. — Блейз , з іншого боку, дай мені цю банку . Спіймавши її, я випиваю пиво і сминаю банку рукою об стіну.
- Може, ти не хочеш мене слухати, Драко. Але тобі доведеться, незалежно від того п'яний ти чи ні. Ти, говориш про свободу, роздаєш синці, але тебе вдарила в спину твоя гаряченька  екс-подружка Асторія. Тому зараз ти повністю змінився, намагаючись ударити у спину  Герміону.
Я неохоче слухаю Блейза, коли ще беру собі пива.
— Ти називаєш мою партнерку з трансфігурації  повною зміною?
- Так. Але цього разу, це відгукнеться тобі набагато сильніше. Вона ж тобі подобається. Визнай це.
Я не хочу це визнавати.
— Я хочу її тільки через парі.
Блейз сміється так сильно, що спотикається  і валяється на підлозі. Він вказує на мене рукою, яка все ще тримає пиво.
— Ти, мій друже, так добре собі брешеш, що навіть сам починаєш вірити в те лайно, яке вимовляєш. Ці дві дівчини повні протилежності, чувак.
Я беру ще одне пиво. Поки я його відкриваю, я думаю про різницю між Герміоною та Асторією. Асторія має сексуальні, зелені, таємничі очі. Очі Герміони здаються невинними, і такими  темними, ти просто можеш потонути в них. Чи залишаться вони такими ж, коли ми кохатимемося?
Ось, чорт. Займатися коханням? Що таке заволоділо мною, що змусило мене думати про Герміону та кохання в одному реченні? Я серйозно божеволію.
У наступні півгодини я вливаю у себе якнайбільше пива. І тепер я почуваюся чудово, щоб не думати про... ні про що.
Знайомий дівочий голос пробивається крізь моє заціпеніння.
- Хочеш відірватися на пляжі ? — каже вона.
Я дивлюсь у зелені очі. Хоча мій мозок затьмарений і мене каламутить, я знаю достатньо, щоб зрозуміти, що зелені це протилежність шоколадним. Я не хочу зелені . Карі  змушують мене почуватися не у своїй тарілці. Зелені прямі, з ними легко розібратися.
Тут щось не так, але я не можу зрозуміти, що конкретно. І коли губи, що належать зеленим очам, опиняються на моїх, мене не турбує нічого, крім, як стерти карі з моєї пам'яті. Навіть якщо пам'ятаю, що зелені вже робили мені боляче.
— Так, — говорю я, коли її губи відриваються від моїх. - Давайте влаштуємо вечірку!
Ще за годину я стою по груди у воді. Я уявляю себе піратом, що плаває одинокими морями. Я розумію залишками свого розуму, що дивлюся на озеро , а зовсім не на океан. Але зараз я не в собі, і бути піратом є чудовою можливістю. Жодної родини, жодних проблем, ніхто з шоколадними очима не дивиться на мене. Руки, як щупальця, обвиваються навколо мого торса.
- Про що ти думаєш, Драко?
— Про те, щоб стати піратом, — бурмочу я восьминозі, яка щойно назвала мене своїм хлопцем.
Восьминога цілує мене в спину і повільно пересувається до мого обличчя. Замість того, щоб налякати мене, я насолоджуюся відчуттями. Я знаю, що це восьминога по цих щупальцях.
- Ти будеш піратом. Я буду русалкою. Ти можеш мене врятувати.
Чомусь мені здається, що це мене треба рятувати, бо я відчуваю, як вона топить мене у своїх поцілунках.
— Асторія , — кажу я зеленоокій восьминіжці, яка перетворилася на сексуальну русалку; раптово усвідомлюючи, що я п'яний, голий і стою по груди у воді в озері.
— Шш, забудь і насолоджуйся.
Асторія дуже добре мене знає, щоб змусити забути про реальне життя та допомогти сфокусуватися на фантазії. Її руки і тіло обгорнуті навколо мене. Її тіло нічого не важить у воді. Мої руки рухаються туди, де вони вже були і моє тіло притискається до знайомих форм, але фантазія не повертається. І коли я дивлюся на берег, звуки моїх галасливих друзів говорять мені про те, що ми маємо компанію. Моя восьминіжка/русалка обожнює компанію, а я ні.
Схопивши русалку за руку, я починаю просуватися до берега. Ігноруючи коментарі своїх друзів, я наказую моїй русалці одягнутися, доки я сам натягую джинси. Коли ми повністю одягнені, я беру її за руку знову, і ми обходимо мимо наших друзів, перш ніж знаходимо місце для себе. Я притуляюсь спиною до великого каменю і витягаю ноги. Моя колишня дівчина сідає на мене згори, ніби ми ніколи не розлучалися, ніби вона ніколи мені не зраджувала. Я почуваюся загнаним, упійманим.
Вона робить затягування чогось сильніше, ніж сигарети і простягає мені. Я дивлюся на маленький, згорнутий недопалок.
— Що це ? — питаю я. Я вже набрався достатньо, але останнє, що мені потрібно це наркотики гірші за марихуану і пиво. Моя мета це бути заціпенілим, а не мертвим.
Вона підносить це до моїх губ. — Це лише Золотий Акапулько.
Може це спрацює, щоб зовсім стерти мою пам'ять і допоможе забути про стрілянину, колишніх подружок та парі, щоб зайнятися гарячим сексом з дівчиною, яка думає, що я бруд під її ногами.
Я беру недопалок і затягуюсь.
Руки моєї русалки рухаються по моїх грудях.
— Я можу зробити тебе щасливим, Драко, — шепоче вона, і я можу розрізнити алкоголь та марихуану у її диханні. Або, може, це від мого, я не впевнений.
- Дай мені ще один шанс.
Те, що я п'яний і під кайфом плутає думки. І коли картина Герміони та Рона в обіймах учора в школі формується в моїй голові, я спонукаю Асторію ближче до себе.
Мені не потрібна така дівчина, як Герміона.
Мені потрібна гаряча Асторія, моя брехлива маленька русалка.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now