-Я не можу повірити, що ти порвала з Роном, — каже Луна, сидячи на ковдрі фарбуючи нігті. - Я дуже сподіваюся, що ти про це не пошкодуєш, Гермі. Ви були разом так довго. Я думала, що ти його любиш. Знаєш, ти розбила його серце. Коли він розмовляв з Гарі , він плакав.
- Я хочу бути щасливою. А він більше не робить мене такою. Він зрадив мені минулого літа з якоюсь дівчиною, він сам у цьому зізнався. У них був секс, Луна.
- Що? Я в це не вірю.
— Повір мені, наші стосунки з Роном закінчилися, коли він поїхав на літо. Просто зараз я зрозуміла, що не можу більше вдавати.
— Отже, ти перейшла на Драко . Рон вважає, що у вас щось там більше ніж просто трансфігурація.
— Ні, — брешу я. Навіть з огляду на те, що Луна моя найкраща подруга, вона вважає, що між людьми існує чітке класове розмежування. Я хочу сказати їй правду, та не зараз. Ще не час.
Луна закриває пляшку лаку і пирхає.
- Гермі, я твоя найкраща подруга, віриш ти в це чи ні. Ти брешеш мені. Зізнайся.
- Що ти хочеш щоб я сказала?
- Спробуй правду. Чорт, Герміона. Я розумію, чому ти не хочеш, щоб про твої справи знала Лаванда, вона сприймає все надто глибоко та емоційно. Я розумію, чому ти не хочеш, щоб знали ДПП. Але ж це я. Твоя найкраща подруга. Та сама, що знайома з твоєю мамою, і бачила, як твій тато зривається на тобі.
Луна дістає свою сумку і закидає її собі на плече.
Я не хочу, щоб вона ображалася на мене, але я також не хочу, щоб вона знала все, поки що.
— Що, коли ти захочеш розповісти щось Гарі? Я не хочу ставити тебе у позицію, коли тобі доведеться брехати йому.
Луна обдаровує мене зневажливою усмішкою, яка нагадує мені ту, яку я сама використовувала багато разів.
- Іди до біса, Герм. Дякую, що змусила мене відчути себе так, ніби моя найкраща подруга мені не довіряє. Перед тим як піти вона додає. - Знаєш, що у людей вибірковий слух? Так ось у тебе вибіркове розкриття інформації. Я бачила, як сьогодні ти вела дуже довгу розмову із Пенсі Паркінсон . Якби я не знала краще, я подумала б, що ти ділилася з нею секретами. — Вона піднімає руки у захисному жесті. - Окей. Визнаю, я ревнувала, що моя подруга ділиться секретами з іншою людиною, а не зі мною. Коли ти насправді зрозумієш, що я бажаю тобі тільки хорошого, напиши мені.
Вона має рацію, але те, що в мене з Драко, надто нове. Я почуваюся з цього приводу ще дуже вразливою.Пенсі єдина, хто знає обох, Драко та мене, ось чому я звернулася до неї.
— Луна ,ти моя найкраща подруга, ти знаєш це, — кажу я, сподіваючись, що вона знає, що це правда. Може у мене і є проблеми з довірою, але це не змінює того факту, що вона найближчий мій друг.
— Тоді почни поводитися так, — каже вона і йде.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...