36. Драко

20 1 0
                                    

-Чувак, вона цілувала тебе, ніби то був останній поцілунок у її житті. Якщо вона так цілується, яка вона тоді...
- Сіріусе, заткнися.
— Вона знищить тебе, Драко, — каже він, — Подивися на себе, вже проводиш ночі у в'язниці та пропускаєш школу, щоб отримати назад свою мітлу. У неї, звичайно, чудовий зад, але чи варта вона того?
— Мені час повертатися до роботи, — кажу я, перемовляючи слова Сіріуса. І протягом решти вечора, поки я працюю над Блейгом, все, що я хочу, це обіймати свою префекту, знову і знову.
Вона точно того варта.
— Драко, Аарон тут із Бо, — каже мені Сіріус близько шести, коли я вже планую йти додому.
Я витираю свої руки на робочі штани.
- Де вони?
- У моєму офісі.
Почуття страху переповнює мене, поки я йду до кабінету. Відчинивши двері, я бачу Аарона, що стоїть там, наче він господар усього цього. Бо із серйозним виглядом стоїть осторонь.
- Сіріус, це особиста розмова.
Я не помітив, як він йшов за мною, з виглядом мого союзника, якщо такий мені знадобиться. Я киваю . Ааронові нема чого чіплятися, я був вірним смертежером . Те, що Бо присутній тут все змінює, якби його не було, ситуація не була б такою напруженою.
— Драко, — каже Аарон, як тільки Сіріус йде. — Наскільки краще зустрітися тут, ніж у залі суду, чи не так?
Я вичавлюю з себе слабку посмішку, зачиняючи двері.
Аарон вказує на невеликий, розірваний диван у далекому кутку кімнати.
— Сідай, — каже він і чекає, поки я займу своє місце. — Мені треба, щоб ти зробив мені ласку, друже.
Нема чого відкладати неминуче.
- Яка послуга?
— Посилка має бути доставлена ​​31 жовтня. На Хелловін, це через півтора місяці.
— Я не проводжу угод із артефактами, ти знав це з першого дня. Я кидаю нервовий погляд у бік Бо.
Аарон підводиться і кладе мені руку на плече.
— Тобі треба забути про те, що трапилося з твоїм старим. Якщо ти коли-небудь хочеш керувати Смертежерами, тобі доведеться проводити угоди з артефактами.
— Тоді, вважайте, що я йду.
Рука Аарона на моєму плечі напружується, Бо робить крок уперед. Мовчазна загроза.
— Хотілося б мені, щоб усе було так просто, — каже Аарон. — Мені потрібно, щоб ти зробив це для мене, і, правду кажучи, ти винен мені.
Ось лайно. Якби мене не заарештували, я б нічого не був йому винен.
— Я знаю, що ти не розчаруєш мене. До речі, як твоя мама поживає, я давненько її не бачив.
— Вона гаразд, — відповідаю я, розмірковуючи про те, до чого тут мама.
— Скажи їй, що я передавав привіт, окей?
Що взагалі це все означає?
Аарон відчиняє двері, киває Бо слідувати за ним, залишаючи мене одного.
Я відкидаюся назад на дивані, думаючи про те, чи вистачить мені духу піти на цю брудну угоду.
Якщо я хочу зберегти безпеку своєї сім'ї, то вибір уже був зроблений за мене.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now