О п'ятій ранку мене будить дзвінок мого стільникового телефону. Це Пен, напевно, хоче пораду щодо Блейза.
— Ти знаєш, котра година? — говорю я, відповідаючи на дзвінок.
- Він помер, Герміоно. Його більше нема.
- Хто? — питаю я гарячково.
- Блейз. І... я не знаю, чи потрібно було тобі дзвонити, але ти дізнаєшся про це в будь-якому випадку, що Драко теж там був і...
Мої пальці стискають телефон.
- Де Драко? З ним усе гаразд? Будь ласка, скажи, що з ним усе гаразд. Я благаю тебе, Пен. Будь ласка.
- Його підстрелили.
На мить, я замовкаю, чекаючи почути найгірші новини. Він мертвий. Але вона це не каже.
— Його оперують у лікарні.
Перш, ніж вона закінчує пропозицію, я скидаю з себе піжаму і швидко натягую на себе одяг. Хапаючи ключі, я прямую до дверей, досі тримаючи телефон, поки Пен присвячує мене у подробиці.
Угода з артефактом пройшла погано, Блейз та Аарон мертві. Драко поранили, і зараз він на операції, це все, що вона знає.
— Боже мій, Боже мій, Боже мій, монотонно повторюю я дорогою до лікарні, коли Пен прощається зі мною. Після вчорашнього вечора, я була впевнена, що Драко вибере мене замість угоди з наркотиками. Може він і зрадив наше кохання, але я не можу це зробити.
Мене розривають глибокі ридання. Блейз запевнив мене вчора, що він намагатиметься зробити все, щоб Драко не потрапив на цю угоду, але... ох, Боже. Блейз зайняв місце Драко, і тепер він мертвий. Бідолашний, милий, Блейз.
Я намагаюся відігнати всі думки, що Драко може не перенести операцію. Частина мене помре разом із ним.
Я питаю на реєстрації у лікарні, де можу почекати новин про стан Драко.
Жінка просить мене вимовити буквами його ім'я, потім вбиває в комп'ютер. Цей звук виводить мене із себе. Чого вона там порається, мені прямо хочеться взяти її за плечі і струсити, щоб вона працювала швидше.
Жінка піднімає на мене запитальний погляд.
- Ви сім'я?
- Так.
— Поконкретніше.
- Сестра.
Вона недовірливо хитає головою, потім знизує плечима.
— Драко Мелфой надійшов до нас із кульовим пораненням.
— Але ж він буде гаразд? - Зриваюся я.
Жінка знову щось друкує на комп'ютері.
- Схоже, він був на операції весь ранок, Міс Мелфой. Кімната очікування прямо коридором, помаранчева двері праворуч. Лікар дасть вам знати, як тільки операція закінчиться.
Я стискаю реєстраційний стіл.
- Дякую.
У кімнаті очікування я завмираю побачивши маму Драко, що сидить у кутку на помаранчевих стільцях. Його мати перша піднімає погляд. Її очі набрякли і сльози стікають по її щоках.
Я закриваю рота рукою, але я не можу придушити схлип. Не можу стримуватися, сльози течуть по моїх щоках, і через їхню завісу, я бачу, як місіс Мелфой відкриває мені свої обійми.
Переповнена емоціями, я обіймаю її.
Його рука рухається.
Я піднімаю свою голову з лікарняного ліжка Драко. Я сиділа з ним усю ніч, чекаючи, як він отямиться. Його мама також не відходила від нього.
Лікар попередив нас, що можуть пройти годинни, перш ніж він прокинеться.
Я намочила паперовий рушник у раковині кімнати і прикладаю його до чола Драко. Я робила це всю ніч, поки він покривався потом і метався від неспокійного сну.
Його повіки піднімаються. Я бачу, як він бореться із заспокійливим, намагаючись розплющити очі.
- Де я? — його голос слабкий і хрипкий.
— У лікарні, — каже мама, підбігаючи до нього.
- Тебе поранили, - додає вона, повним муки голосом.
Брови Драко хмуряться від збентеження.
— Блейз... — каже він, зривається голосом.
— Не думай про це зараз, — відповідаю я, безуспішно намагаючись приховати свої емоції. Мені треба бути сильним зараз для нього, і я його не підведу.
Мені здається, що він намагається дотягнутися до моєї руки, але гримаса болю з'являється у нього на обличчі і він усувається. Мені треба так йому сказати. Як би мені хотілося мати День Зроби це наново і змінити минуле. Мені так хочеться врятувати Блейза та Драко від того, що з ними сталося.
Його очі ще й досі скляні від довгого сну, коли він дивиться на мене і питає
- Чому ти тут?
Я спостерігаю, як його мати гладить його по руці, намагаючись заспокоїти його.
— Герміона була тут усю ніч, Драко. Вона хвилювалася за тебе.
— Дозволь нам поговорити, — каже він тихо.
Його мама виходить з палати, даючи нам можливість усамітнитися.
Коли ми залишаємося одні, він кривиться від болю, намагаючись зайняти зручніше положення на ліжку.
— Я хочу, щоби ти пішла.
- Ти це не серйозно, - кажу я, простягаючись до його руки. Він не може говорити серйозно.
Він вириває від мене свою руку, ніби мій дотик обпік його.
- Так, я серйозно.
— Драко, ми впораємося з цим. Я тебе люблю.
Він відвертається і дивиться в підлогу, голосно ковтаючи слину, прочищає горло.
— Я переспав із тобою через парі, Герміоно, — каже він м'яко, але його слова чіткі й зрозумілі. — Це нічого не означало для мене. Ти нічого не означає для мене.
Я роблю крок назад, поки до мене доходить весь зміст його слів.
— Ні, говорю я пошепки.
— Ти і я... то була просто гра. Я сперечався з Монтегю на його мітлу, що я зможу трахнути тебе до Різдва.
Коли Драко називає те, що з нами було трахом, це змушує мене відсахнутися. Назвати це сексом, залишає неприємний осад у мене в роті. Але обізвати це трахом, змушує мій шлунок перевернутися. Я тримаю руки по швах. Я хочу, щоб він забрав свої слова назад.
— Ти брешеш.
Він повертає голову і дивиться мені просто у вічі. О, Боже, у них немає жодних емоцій. Його очі ріжуть так само, як і його слова.
— Мені шкода тебе, якщо ти гадала, що це було по-справжньому між нами.
Я різко трусю головою.
- Не роби мені боляче, Драко. Чи не ти. Чи не зараз. Мої губи тремтять, я не можу нічого вимовити, крім беззвучного «будь ласка». Коли він не відповідає, я роблю ще один крок назад, майже запинаюся, коли думаю про себе, про справжню себе, яку знає тільки Драко. Жалюгідним пошепком я вимовляю. - Я довіряла тобі.
— Це була твоя помилка, не моя.
Він торкається лівого плеча і кривиться від болю, коли група його друзів впадає в палату. Вони висловлюють йому симпатію та співчуття, поки я стою в кутку, непомічена ніким.
— Це все було через парі? — говорю я голосно, перекрикуючи гомін.
Шість чи близько того чоловік дивляться на мене. Навіть Драко. Пен робить крок до мене, але я зупиняю її рукою.
- Це правда? Драко сперечався на те, що переспить зі мною? — кажу я, бо мій розум досі не може прийняти всі ті образливі слова Драко. Це не може бути правдою.
Всі погляди переміщаються на Драко, але його погляд сфокусовано на мені.
— Скажіть їй, — наказує він.
Хлопець на ім'я Тео піднімає голову.
- Ем, ну, так. Він виграв у Монтегю.
Я крокую до дверей у палату, намагаючись високо тримати голову. Обличчя Драко набуває холодного, жорсткого виразу.
Коли я говорю, моє горло загрозливо стискається.
- Що ж, вітаю, Драко. Ти виграв. Сподіваюся, тобі сподобається твоя нова мітла.
Коли я хапаюся за ручку дверей, холодне обличчя Драко змінюється полегшенням. Я спокійно виходжу із палати. Я чую, як Пен виходить за мною, але я тікаю від неї, від лікарні, від Драко. На жаль, я не можу втекти від свого серця. Воно болить глибоко всередині мого тіла, і я знаю, що я більше ніколи не буду такою самою, як раніше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...