27. Герміона

26 1 0
                                    

Я спізнилася на квідічний матч. Коли Драко пішов, я роздяглася, залишившись тільки в трусиках і бюстгальтері, і стрибнула в басейн, щоб дістати паличку. Завдяки Драко я отримала пониження. Лаванда, моя заступниця на посаді капітана групи підтримки, стала офіційним капітаном. Я затрималася на півгодини, поки сушила волосся і підправляла макіяж у роздягальні. Міс Еделстайн розлютилася, що я запізнилася. Вона сказала, що мені треба радіти, що я отримала пониження, хоч вона взагалі могла виключити мене з групи.
Після гри, я сиджу в вітальні грифіндору і читаю книжку біля каміну. Моє волосся досі пахне хлоркою, але я надто втомилася, щоб думати про це. Поки я читаю мої очі самі собою заплющуються.
— Герм, прокидайся, — каже Рон, розштовхуючи мене.
Я дивлюся на Рона, що стоїть біля мене. Він розводить руки та питає.
- Ти готова?
Блін, я забула про вечірку Діна Шеймуса, про яку було відомо кілька місяців до цього.
- Давай заб'ємо на вечірку і залишимося вдома.
- Ти що, жартуєш? Усі чекають на нас там. Ні за що у світі ти не пропустиш головну тусу року.
Він дивиться на мої спортивні штани та футболку з написом "ПЕРЕВІРСЯ", яку я отримала на благодійному вечорі на підтримку хворих на рак грудей.
— Я почекаю, поки ти переодягнешся. Поспішай. Чому б тобі не одягти ту чорну міні сукню, яка мені так подобається.
Я лізу до шафи, щоб знайти, у що переодягнутися. На полиці, поруч із моїм платтям лежить бандана Драко. Я випрала її минулого вечора, але я все одно підношу її до носа, щоб перевірити, чи не ввібрався його запах у тканину. Все, що я відчуваю, це запах прального порошку і розчарування. Я не хочу аналізувати свою таку поведінку, особливо з Роном, що чекає на мене внизу.
Одягнутися і нафарбуватися займає в мене якийсь час. Я сподіваюся, Рон не сердиться, що я так довго. Але мені потрібно це зробити ідеально. Сто відсотків Джині прокоментує мій вигляд.
Коли я повертаюся назад у вітальню, то я знаходжу Рона, що сидить на дивана .
Джині як інспектор підходить до мене і чіпає мене за волосся.
- Ти використовувала кондиціонер? - Запитує вона.
До чи після того, як я викупалася в басейні, діставаючи паличку ? Я відштовхую її руку.
— Джині, я тебе прошу.
— Ти виглядаєш чудово, — каже Рон, підводячись.
Слава богу, Джині відстає, задоволена компліментом Рона того, як я виглядаю, навіть якщо моє волосся не ідеальне.
Дорогою до виручай кімнати я розглядаю свого бойфренда. Перший раз, коли ми з Роном поцілувалися був на вечірці Діна, ми грали в пляшечку . Ми зробили це перед усіма, Рон обійняв мене, і ми цілувалися п'ять хвилин. Так, глядачі засікали час. З того часу ми були офіційною парою.
— Чому ти так дивишся на мене? - Запитує він, кидаючи на мене погляд.
— Я просто згадувала наш перший поцілунок.
- Так, у Діна. Ми точно влаштували шоу для всіх тоді. Навіть випускники тоді були під враженням.
- Тепер ми самі випускники.
— І ми й досі Золота пара, крихітко, — каже Рон, підходячи до виручай кімнати. — Вечірка починається, Золота пара тут! — репетує Рон, заходячи .
Рон залишається з хлопцями, а я вирушу на пошуки Луни. Я знаходжу її у вітальні, вона мене обіймає, і я сідаю поряд з нею на диван. Дівчата з групи підтримки також тут, включаючи Лаванду.
— Тепер, коли Гермі тут, ми можемо почати грати, — каже Луна.
Кого б ти поцілувала? - Запитує Парваті.
Луна відкидається на подушки.
— Давайте почнемо з легкого. Мопса чи пуделя?
Я сміюся.
- Це ти про собак?
- Угу.
— Окей, — говорю я. Пуделя всі милі і кучеряві, мопси мужніші і в них на морді завжди присутній цей вислів "не лізь до мене". Наскільки мені подобається все миле та пухнасте, пудель якось не котить. - Мопса.
Парваті кривиться.
— Фу, звичайно, пуделя. У Мопсів цей плескатий ніс і вони страшенно хропуть. Не підходящий матеріал для поцілунків.
— Дурненька, ми взагалі не збиралися це здійснювати, — каже Луна.
— Ок, я маю іншу ідею, — кажу я. — Як щодо Люпін або Снейп?
Усі дівчата хором відповідають.
- Люпін.
— Він такий милий, — каже Падма.
Луна хихикає.
— Не хочу вас засмучувати, але я чула, що він гей.
— Не може бути, — відказує Парваті. — Але навіть якщо так, я все одно вибрала б його замість Снейпа.
— Моя черга, — каже Лаванда. — Рон Візлі чи Драко Мелфой?
Усі повертаються до мене. Потім Луна дає ліктем мені в бік, даючи зрозуміти, що у нас компанія — Рон. Навіщо Лаванда так мене підставила?
Тепер усі дивляться на Рона , що стоїть позаду мене.
— Упс, — каже Лаванда.
— Усі знають, що Гермі вибере Рона ,— каже Луна і закидає печиво собі в рот.
Парваті пирхає.
- Лав, що на тебе знайшло?
- А що? Це лише гра, Парваті.
- Ну так. Тільки ми граємо не в ту гру, яку ти граєш.
- І що це значить? Просто тому, що ти не маєш хлопця...
Рон проходить повз нас і прямує до патіо. Кинувши Лаванді спопеляючий погляд, і безмовно подякувавши Парваті за те, що заступилася за мене, я йду за ним.
Я знаходжу Рона, який сидить в одному з шезлонгів біля басейну.
— І треба було тобі, блін, зам'ятися, коли Лаванда задала те тупе запитання? - каже він мені. - Ти виставила мене повним ідіотом.
- Знаєш, я зовсім незадоволена Лавандою зараз.
Він видає криву усмішку.
— Ти не зрозуміла, що це не вина Лаванди?
— Ти думаєш, це моя? Начебто я просила Драко стати моїм партнером.
— Ти сильно не протестувала.
- Ти хочеш посваритися, Рон?
— Може, я й хочу. Ти навіть не знаєш, як бути чиєюсь дівчиною.
— Як ти можеш таке казати? Хто відвіз тебе до лікарні, коли ти потягнув свою руку? Хто біг квідічним полем, щоб поцілувати тебе після твого першого гола? Хто приїжджав щодня відвідати тебе, коли ти мав вітрянку минулого року?
Я здобула урок водіння проти своєї волі. Я відключилася п'яна на руках у Драко, але ж я не зробила це навмисне. З Драко нічого не було. Я невинна, хоча мої думки про нього зовсім не такі вже й безневинні.
- Це було минулого року. — Рон бере мене за руку і веде до хати. — Я хочу, щоб ти показала мені зараз, наскільки я небайдужий до тебе.
Ми заходимо до спальні і Рон укладає мене з собою на ліжко.
Я відштовхую його, коли він треться носом про мою шию.
— Перестань поводитися, ніби я тебе примушую, Гермі, — вимовляє Рон. Ліжко прогинається під його вагою.
— З самого початку року ти поводишся як чортова недотрога.
Я сідаю.
— Я не хочу ґрунтувати наші стосунки на сексі. Останнім часом ми взагалі не розмовляємо.
- Так кажи, - відповідає він, поки його руки гладять мене по грудях.
- Починай ти. Ти скажеш щось, я тобі відповім.
— Це найтупіше, що я чув у своєму житті, Герм. Мені нема чого сказати. Якщо ти маєш щось, давай, викладай.
Я глибоко зітхаю, корячи себе за те, що відчуваю з Драко себе набагато комфортніше, ніж зараз тут у ліжку з Роном. Я не можу дозволити нашим стосункам закінчитись. Мій батько засмутиться, мої друзі засмутяться... сонячна система перестане існувати.
Рон рухає мене ближче. Я не можу розлучитися з ним тільки тому, що я боюся зайнятися сексом. Крім того, він теж незайманий. Він чекає на мене, щоб ми зробили це разом. Більшість наших друзів вже зробили це, може, я просто туплю. Може мій інтерес до Драко, це лише відмовка зробити це з Роном.
Руки Рона тремтять у мене на грудях. Ми були разом уже два роки, навіщо руйнувати все це заради якогось безглуздого захоплення кимось, із ким мені взагалі не слід розмовляти?
Коли губи Рона знаходяться за сантиметр від моїх. Я помічаю колдо на столі . На ній Дін і Рон цього літа. Крім них ще дві дівчини і Рон інтимно обіймає ту, що симпатичніше, з короткою стрижкою та темним волоссям.
Вони широко посміхаються, ніби мають секрет, яким вони не хочуть ділитися.
Я вказую на колдо.
- Хто це? — питаю я, намагаючись забрати занепокоєння зі свого голосу.
— Просто пара дівчат із якими ми познайомилися на пляжі, — каже він, відсторонюючись, щоб подивитися на колдо.
— Як звати дівчину, яку ти обіймаєш?
- Я не знаю. Думаю Мія чи щось на зразок.
— Ви маєте вигляд парочки.
— Це безглуздо, Гермі, — каже він і спонукає мене ближче до себе. - Ти та, яку я хочу зараз.
Що він має на увазі 'зараз'? Що влітку він хотів Мію, а тепер хоче мене? Чи я просто перевертаю його слова?
Перш, ніж я встигаю пікнути, він задирає мою сукню і мій ліфчик мені до підборіддя.
Я намагаюся заспокоїтись і думаю, що мої сумніви все через нервозність.
— Ти замкнув двері? — питаю я, намагаючись загнати свою незручність у найдальший куточок розуму.
- Ага, - відповідає він, повністю сконцентрувавшись на моїх грудях.
Знаючи, що мені теж треба в цьому брати участь, і, переборов себе, я простягаю руку і відчуваю його через його штани.
Рон усміхаєтся, знімає мою руку, і розстібає штани. Він спускає їх до колін і каже.
- Давай же, Гермі. Спробуємо щось новеньке.
Я почуваюся неправильно, начебто це все режисовано. Я рухаюся ближче до нього, хоч мій розум дуже далеко.
Двері зі скрипом відчиняються і в щілину просувається голова Діна.
- Ось, чорт. Де ж камера,коли вона потрібна?
— Ти сказав, що замкнув двері! — вибухаю я на Рона, намагаючись швидко натягнути ліфчик і плаття. — Ти збрехав мені.
Рон закриває себе простирадлом.
- Дін, придурок, дай нам усамітнитися. Гермі, перестань кричати , ти поводишся як психічка.
— Якщо ви не помітили, це моя спальня, — каже Дін. Він спирається на одвірок і злегка нахиляється до мене. - Гермі, скажи мені правду, вони справжні?
- Дін, ти свиня, - кажу я йому, відсуваючись від Рона.
Рон тягнеться до мене, коли я встаю з ліжка.
— Гермі, повернися. Вибач, я забув замкнути її, я був надто захоплений моментом.
Щиро кажучи, незачинені двері не найголовніша причина, чому я так зла. Він назвав мене - психічкою, і навіть не моргнув. Він навіть не заступився за мене перед Діном. Я повертаюсь до свого хлопця.
- Так? Ну, а тепер я захоплена тим, що йду.
О першій годині дня я дивлюся на стопку листів, Рон написав тридцять шість разів. Після того, як Луна провела мене до кімнати, я його ігнорувала. Здебільшого тому, що мені треба було заспокоїтись. Я пригнічена тому, що Дін бачив мене напіводягненою. За той час, поки я шукала Луну, щоб вона провела мене додому, принаймні п'ятеро шепотілися про моє шоу в спальні Діна. Я не хочу вибухати, як це робить мій батько ,але я була дуже близька до того, щоб висловити все Діну та Рону у спальні.
На сороковому листі Рона моє серце б'ється вже досить стабільно.
Я нарешті відповідаю.
" Припини мені писати".
"Я перестану, коли ти вислухаєш те, що я хочу сказати. Вибач, Гермі. За те, що я не замкнув безглузді двері сьогодні. Вибач, за те, що хотів зайнятися сексом. Вибач за те, що один із моїх друзів думає, що він смішний, коли це не так. Вибач, але я не можу дивитися на тебе та Мелфоя у класі Макгонегел. Вибач за те, що я змінився цього літа."
Я не знаю, що сказати. Він справді змінився. А я? Чи залишилася я тою ж дівчиною, яка попрощалася з ним минулого літа перед тим, як він поїхав? Я не знаю. Але одну річ знаю точно.
"Рон. Я не хочу більше сваритись"
"Я теж. Чи можеш ти взагалі забути те, що сталося сьогодні? Я заглажу свою провину перед тобою. Пам'ятаєш, як минулого року на нашу річницю мій дядько відвіз нас до озера на своєму літаку ?"
Так, ми опинилися в готелі. Коли ми спустилися до вечері того дня, величезний букет троянд чекав мене на столі разом із вельветовою коробочкою, в якій лежав браслет із білого золота від Тіффані.
"Я пам'ятаю"
" Я куплю тобі сережки, які підходять до того браслета, Гермі."
Я не можу йому зараз сказати, що мені потрібні зовсім не сережки. Я обожнюю, той браслет і ношу його завжди. Але, що мене вразило тоді, був не браслет, це було те, що Рон присвятив себе плануванню цього вечора, щоб зробити його особливим для нас. Ось що я пам'ятаю, коли дивлюся на браслет. Не подарунок, а значення, що він несе. І відколи почалася школа, я бачу тільки відлуння того Рона.
Дорогі сережки будуть символом вибачення Рона і також нагадуватимуть мені цей вечір. Вони можуть також спровокувати мене дати йому щось у відповідь... наприклад, мою цноту. Може він і не думає про це зараз, але те, що ця думка спала на думку — це знак. Мені не потрібна ця напруга.
"Рон, мені не потрібні сережки."
"Тоді що ти хочеш? Скажи мені"
Я думаю деякий час, перш ніж відповісти. Шість місяців тому я написала б твір на кілька сторінок про те, що б я хотіла. З того часу, як почалася школа, все змінилося.
" Я не знаю, що я хочу. Як не сумно, але це правда"
"Тоді, як з'ясуєш, дай мені знати."
Так, якщо я взагалі колись це з'ясую.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now