Я бачу, що Ремус та Тонкс гаряче люблять один одного і це наводить мене на роздуми про те, чи я також любитиму свого майбутнього чоловіка.
Я думаю про маму . Вона ніколи не матиме більше теплих стосунків. Я знаю, що мої власні діти любитимуть її так само, як і я, в її житті ніколи не бракує уваги.
Дивлячись на Драко, я знаю, що не можу бути залучена до банди чи бозна-що. Це не я. Хоча цей хлопець прямо посередині всього, що я проти, але він пов'язаний зі мною, як ніхто інший. Мені потрібно зробити це своєю метою, змінити його життя так, що може бути, одного прекрасного дня, люди будуть дивитись на нас, як на ідеальну пару.
Музика заповнює все довкола, я обхоплюю Драко руками і кладу свою голову йому на груди. Він відкидає заблуканий локон з моєї шиї і обіймає мене, поки ми рухаємось під музику.
Хлопець підходить до нареченої із п'яти доларовою купюрою.
- Це традиція, - пояснює Драко. — Він платить за танець із нареченою. Ми називаємо це танцем процвітання.
Я зачаровано спостерігаю, як хлопець приколює купюру до подолу нареченої шпилькою.
Джині була б у жаху.
Хтось щось кричить хлопцеві, який танцює з нареченою і всі сміються.
- Що смішного?
— Вони кажуть, що він приколов купюру надто близько до дупи.
Я розглядаю, пари на танцполі та намагаюся скопіювати деякі їхні рухи під музику. Коли наречена припиняє танцювати, я питаю Драко, чи планував він також потанцювати з нею.
Коли він відповідає так, я підштовхую його вперед. - Іди, потанцюй з Тонкс. Я поки що піду, поговорю з твоєю мамою.
— Ти впевнена, що це хочеш зробити?
- Ага. Я бачила її, як ми увійшли, і я не хочу ігнорувати її. Не хвилюйся за мене. Мені потрібно це зробити.
Він виймає десяти доларову купюру зі свого гаманця. Я намагаюся не помічати цього, але тепер він порожній. Він збирається віддати всі гроші, що має з собою, нареченій. Чи може він взагалі собі це дозволити? Я знаю, що він працює в майстерні, але ті гроші, які він заробляє, напевно, йдуть прямо до його родини.
Я відходжу, доки наші руки не роз'єднуються. - Я скоро повернусь.
Біля довгих столів, де жінки розставляють їжу, я натикаюсь на маму Драко.
Вона одягнена у вільну червону сукню і виглядає молодшою за мою матір.
Місіс Мелфой має безмежну красу суперзірки. Її очі великі і виразні, темні вії дістають до брів, трохи бліда шкіра бездоганна.
Я торкаюся її плеча в той момент, коли вона розкладає серветки на столі.
— Доброго дня, місіс Мелфой.
— Герміона, так? - Запитує вона.
Я киваю. Вистава закінчена, Герміоно. Припини ухилятися.
— Ем, відколи я прийшла, я хотіла щось сказати. І це може бути кращою можливістю, а тепер я бурмочу щось нескладне і не приступаю до того, що хотіла сказати. Я роблю так завжди, коли нервую.
Жінка дивиться на мене, ніби я трохи не в собі.
— Продовжуй, — підганяє вона.
- Ем, так. Я знаю, що ми розпочали не зовсім вдало. І мені шкода, якщо ви відчули, що я поводилася неповажно в останню нашу зустріч. Я просто хотіла сказати, що не приходила до вас додому із наміром поцілувати Драко.
— Тоді дозволь поцікавитись про твої наміри?
— Вибачте?
— Які твої наміри щодо Драко ?
- Я .... Я не знаю, як вам відповісти. Ми самі намагаємось у цьому розібратися.
Місіс Мелфой кладе мені руку на плече.
— Бог знає, я не найкраща мати. Але я люблю свого сина більше за життя. І зроблю все, щоби захистити його. Я бачу, як він дивиться на тебе, і це лякає мене. Я не зможу бачити, як його знову поранить хтось, до кого він небайдужий.
Слухаючи маму Драко , мені відчайдушно хочеться мати таких же батьків, які любили б мене і дбали про мене.
Забути те, що тільки-но сказала місіс Мелфой неможливо, я намагаюся проковтнути це, але відчуваю, як її слова залишили ком, розміром з м'ячик для гольфу, в моєму горлі.
Щиро кажучи, я більше не відчуваю себе частиною моєї родини. Я хтось, від кого моя сім'я чекає повної покори та ідеальної поведінки. Я грала цю роль занадто довго, тому мій батько забув про маму, якій і потрібна вся його увага.
Іноді це дуже важко, ховатися за маскою "нормальної дитини". Ніхто не казав мені постійно, що я маю бути ідеальною. Просто моє життя сповнене нескінченною, безмірною кількістю провини.
Це ніколи не скінчиться. Як воно може скінчитися, якщо я народилася винною? Для місіс Мелфой сім'я означає любов і захист. Для мене сім'я асоціюється з виною та умовною любов'ю.
— Місіс Мелфой ,я не можу обіцяти не завдавати болю вашому синові. Але я не можу триматися від нього подалі, навіть якщо це саме те, чого ви хочете, я вже пробувала .
Бо коли я з Драко, моя власна темрява відступає. Я відчуваю, як сльози біжать на моєму обличчі. Я розштовхую натовп, намагаючись пробратися до ванної кімнати.
Блейз виходить звідти, коли я пролітаю повз нього.
— Я б тобі радив почекати... — голос Блейза глухне, як тільки я зачиняю за собою двері і замикаю їх.
Витираючи очі, я дивлюся на своє відображення у дзеркалі. Я виглядаю жахливо, моя туш потекла і ... ах, до біса! я сповзаю вниз і сідаю на холодну кахельну підлогу. Тепер я розумію, що Блейз намагався мені сказати. Тут смердить і запах такий сильний, що майже змушує тебе нудити. Я закриваю ніс рукою, намагаючись ігнорувати цей сморід, поки я думаю про слова місіс Мелфой.
Я сиджу у ванні, витираю сльози туалетним папером і намагаюся заткнути собі ніс. Гучний стукіт у двері перериває мій слізний порив.
- Герміона, ти там? — Голос Драко долинає з-за дверей.
- Ні.
— Будь ласка, виходь.
- Ні.
— Тоді впусти мене.
- Ні.
— Я хочу навчити тебе дечому .
- Чому?
- No es gran cosa.
- Що це означає? — питаю я, витираю очі.
- Впусти мене і я скажу.
Я повертаю ручку доки не лунає клацання.
Драко заходить усередину.
- Це означає "це не так вже й важливо". Після того, як він зачиняє двері, Він нахиляється і обіймає мене, притягуючи до себе. Потім він принюхується. — Чорт забирай, тут був Блейз?
Я киваю.
Він пригладжує моє волосся і шепоче щось .
— Що тобі моя мати сказала?
Я ховаю своє обличчя на грудях.
— Вона була просто чесна зі мною, — говорю я йому в сорочку.
Гучний стукіт у двері перериває нас.
- Хто це?
- Наречена.
— Впустіть мене, — наказує Тонкс.
Драко відчиняє двері. Тонкс в білих мереживах з десятками доларових купюр пристебнутих шпильками до її подолу, вривається всередину і зачиняє двері.
- Окей, що відбувається? — Вона вдихає сморід. - Тут що, був Блейз?
Драко і я киваємо.
— Що ж таке цей хлопець є, що воно виходить таким смердючим, чорт! - каже вона, намочуючи серветку і прикладаючи до свого носа.
— Це була дуже гарна церемонія, — говорю я через власну руку. Це сама нереальна ситуація, в якій мені колись доводилося бути.
Тонкс хапає мене за руку.
— Виходь і насолоджуйся вечіркою. Моя тітка буває схильна до конфронтацій, але вона не бажає нікому зла. До того ж, глибоко всередині, мені здається, ти їй подобаєшся .
- Я відвезу її додому, - каже Драко, граючи мого героя. Цікаво, коли ж він утомиться від цього?
— Ні, ти не відвезеш її додому, інакше я замкну вас у цьому смердючому місці тільки щоб ви залишилися.
Тонкс викарбовує кожне слово, вона не жартує.
Ще один стукіт у двері
- Тонкс ?
- Ремус.
Я знизую плечима і повертаюся до Драко .
Ремус заходить усередину. Він не невіглас, як ми, він просто ігнорує те, що в кімнаті пахне, наче хтось помер. Але через деякий час його очі починають сльозитись.
— Ходімо Тонкс, — каже він, намагаючись потихеньку закрити носа, але йому це не дуже вдається. — Твої гості цікавляться тим, куди ти зникла.
— Ти, що не бачиш, я розмовляю зі своїм кузеном та його дівчиною?
— Так, але...
Тонкс піднімає одну руку, щоб змусити його замовкнути, поки інша все ще тримає серветку біля носа. — Я сказала, що розмовляю кузеном і його дівчиною, — повторює вона з характером, — і я ще не закінчила.
— Ти... — каже вона, вказуючи на мене. - Ідеш зі мною. Драко, я хочу, щоб ти з Блейзом заспівали для нас.
Драко хитає головою.
— Тонкс, я не думаю, що...
Тонкс піднімає руку на нього, також змушуючи замовкнути.
— Я не прошу тебе думати, я попросила тебе знайти свого друга і заспівати для мене та мого чоловіка.
Тонкс відчиняє двері і тягне мене за собою, поки ми не опиняємось у дворі. Вона відпускає мене, щоб відібрати мікрофон у співака на сцені.
- Блейз! — каже вона голосно. — Так, я розмовляю з тобою, — вказує вона на нього, який розмовляє з кількома дівчатами. — Наступного разу, коли захочеш посрати, роби це в іншому будинку. Дівчата відразу відходять від Блейза і сміються.
Ремус підходить до сцени, намагаючись вгамувати свою дружину, поки всі сміються і ляскають.
Коли Тонкс, нарешті, йде зі сцени, а Драко розмовляє з музичним гуртом, гості вітають його оплесками.
Блейз підходить до мене .
- Вибач за ванну, я намагався тебе попередити, - каже він ніяково.
- Нічого. Я думаю, Тонкс досить присоромила тебе. — Я нахиляюсь до нього. — Серйозно, що ти думаєш про наші стосунки з Драко ?
— Якщо серйозно. Ти, найкраще, що колись траплялося з хлопцем.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...