З самого ранку плітки літають хогвартсом про те, що Драко був заарештований. Мені треба з'ясувати правду. Я знаходжу Пенсі на перерві між першим і другим уроком. Вона розмовляє з групою своїх друзів, але коли помічає мене, відходить убік. Вона каже мені, що Драко вчора заарештували, але його випустили під заставу. Вона не знає де він зараз, але спробує з'ясувати і зустрінеться зі мною на наступній перерві біля моєї шафки. Після наступного уроку я поспішаю до шафки, витягаючи шию від передчуття. Пенсі уже чекає на мене.
— Не кажи нікому, що я дала тобі це, — каже вона мені і простягає згорнутий удвічі аркуш паперу.
Вдаючи, що щось шукаю в шафці, я розгортаю лист. На ньому написано адресу.
Я ніколи не прогулювала школу, але й хлопця, якого я поцілувала, також ніколи раніше не заарештовували.
Це про те, щоб бути справжньою. Перед собою. І тепер я буду справжньою перед Драко, як він і хотів. Мені страшно. І я зовсім не впевнена, що роблю правильно. Але я більше не можу ігнорувати це магічне тяжіння між мною та Драко.
Я читаю адресу , це південний район, місця під назвою «Мітломайстерня Сіріуса». Біля входу до неї стоїть хлопець. Він розкриває рот від подиву побачивши мене.
- Я шукаю Драко Мелфоя.
Він не відповідає.
- Він тут? — питаю я, почуваючись не у своїй тарілці. Може він просто не розмовляє англійською.
— Що тобі потрібно від Драко? — питає нарешті хлопець.
Моє серце б'ється так сильно, я можу бачити його удари через блузку.
- Я хочу з ним поговорити.
— Йому буде краще, якщо ти даси йому спокій, — каже він мені.
- Сіріус , - вимовляє знайомий глибокий голос.
Я повертаюся до Драко, який стоїть, спершись на вхідні двері в майстерню, з рушником, що висить у нього з кишені і гайковим ключем у руках. Волосся, що виглядає з-під його бандани, сплутане, але він виглядає мужнішим, ніж я когось бачила.
Я хочу обійняти його. І почути від нього, що все гаразд, що він більше ніколи не потрапить до в'язниці.
Погляд Драко прикутий до мене.
— Ну, тоді я залишу вас наодинці, — промовляє Сіріус, але я надто сфокусована на Драко, щоб чути чітко.
Мої ноги приклеєні до того місця, де стою, тому я рада, коли він неквапливо підходить до мене.
- Ем, - починаю я. Мерлін, будь ласка, дай мені пройти це. — Я чула, що ти був заарештований. Мені треба було переконатись, що з тобою все окей.
— Ти пропустила школу, щоб переконатися, що я гаразд?
Я киваю, бо моя мова мене не слухається.
Драко робить крок назад.
— Ну, якщо тепер ти переконалася, повертайся до школи. Мені треба, як бачиш, працювати. Мою мітлу конфіскували минулої ночі і мені треба заробити трохи грошей, щоб повернути його назад.
— Стривай! — вигукую його я, роблячи глибокий вдих. — Я не знаю коли, або чому я почала закохуватися в тебе, Драко, але це сталося. Починаючи з того самого першого дня, коли я практично збила тебе на твоїй мітлі, я не переставала думати про те, як би це бути з тобою разом. І той поцілунок... Мерлін , я присягаюся, я ніколи не відчувала нічого подібного у своєму житті. Він щось означав. Якщо сонячна система не розвалилася тоді, я не думаю, що це колись станеться. Я знаю, що це божевілля, бо ми такі різні. І якщо щось і буде між нами, я не хочу, щоб у школі знали про це. Не те щоб ти погодився на таємні стосунки зі мною, просто хоча б спробувати, якщо це взагалі можливо. Я розлучилася з Роном, з яким у нас були досить публічні стосунки, зараз готова для чогось особистого. Особистого та сьогодення. Я знаю, що я мямлю тут, як ідіотка, але якщо ти скоро не скажеш щось або не даси мені знати, що думаєш, я...
— Повтори, — каже він.
— Що, весь монолог з початку? — я пам'ятаю щось про сонячну систему, але в мене такий туман у голові, що я не впевнена, що зможу відтворити все наново.
Він присувається ближче.
- Ні. Тільки ту частину, де ти закохуєшся в мене.
Мої очі впиваються в нього.
— Я думаю про тебе, Драко, постійно. І я дуже, дуже хочу знову поцілувати тебе.
Кути його рота піднімаються в посмішці.
Я опускаю погляд собі під ноги.
- Не смійся наді мною. Я зараз можу все терпіти, крім цього.
-Не відвертайся від мене, префекта. Я ніколи не сміятимусь над тобою.
— Я не хотіла закохуватися в тебе — зізнаюся я, зводячи на нього знову погляд.
- Я знаю.
— Швидше за все, це не спрацює між нами, — говорю я.
- Швидше за все.
— Моє життя вдома зовсім не ідеальне.
— Нас таких двоє, — відказує він.
— Але я хочу з'ясувати, що все-таки відбувається між нами. А ти?
— Якби ми не були на вулиці, — каже він. — Я б тобі показав...
Я обриваю його, вхопившись за це розкішне волосся на його потилиці, і нахиляю його голову вниз для поцілунку. Якщо ми не можемо бути одні зараз, мені достатньо того, що це справжнє. Крім того, всі від кого ми хочемо зберегти це в таємниці, зараз у школі.
Драко тримає свої руки по швах, але коли я відкриваю губи, він видає тихий стон і його гайковий ключ падає на землю з гучним звуком.
Його сильні руки обвиваються навколо мене, змушуючи почуватися захищеною. Його оксамитові губи поєднується з моїми, викликаючи якесь тануче почуття в моєму тілі. Це більше, ніж просто запалювати разом, це... ну це відчувається чимось набагато більше.
Його руки не перестають рухатися; одна гладить мене по спині, тоді як інша грає з моїм волоссям.
Не тільки Драко досліджує мене, мої власні руки рухаються його тілом, відчуваючи напружені м'язи, що підвищує мою поінформованість про нього. Я торкаюся його обличчя, і його одноденна щетина злегка поколює мою шкіру.
Сіріус голосно кашляє, чим змушує нас відірватися один від одного.
Драко дивиться на мене з яскраво вираженою пристрастю.
— Мені час повернутися до роботи, — каже він, його дихання збивається.
- Ой так. Звісно, раптово засоромлена нашою поведінкою, я відходжу назад.
— Чи можу я побачитися з тобою сьогодні ввечері? - Запитує він.
- Ми з Луною давно запланували пікнік біля озера .
— Та що багато дивиться у свою сумку?
- Ем, ага, - мені потрібно змінити тему, інакше мені доведеться запросити його теж.
— Моя двоюрідна сестра виходить заміж цієї неділі. Ходімо зі мною до неї на весілля, — каже він.
Я дивлюсь собі під ноги.
— Я не можу дозволити, щоб мої друзі чи батьки дізналися про нас.
- Я їм не скажу.
— А як щодо людей на весіллі? Нас усі побачать разом.
— Там не буде нікого з нашої школи, окрім моєї родини. І я намагатимусь зробити так, щоб вони тримали роти на замку.
Я не можу. Брехати і потай вибиратися з дому, ніколи не було моєю сильною стороною. Я відштовхую його. — Я не можу думати, коли ти стоїш так близько.
- Це добре. Тож як щодо весілля?
Боже, один погляд на нього, і мені хочеться піти.
- У скільки?
- Опівдні. Давай же. Це буде чудовий досвід, який ти не скоро забудеш. Повір мені. Я заїду за тобою об одинадцятій.
— Я ще не погодилася.
— Але ти вже збиралася, — каже він своїм темним оксамитовим голосом.
— Чому б нам не зустрітися тут об одинадцятій, — пропоную я вказуючи на майстерню. Якщо мій батько дізнається про нас, пекло настане на землі.
Він змушує мене подивитися на нього, підводячи мою голову за підборіддя.
- Чому ти не боїшся бути зі мною?
— Ти, що, жартуєш, я просто нажахана .
Я фокусую погляд на татуювання у нього на руках.
Я не можу вдавати і жити чистим, як скельце, життям. Він простягає свої руки тепер наші долоні стикаються.
— У чомусь ми цілком протилежні, — каже він.
Я переплітаю свої пальці з його.
Але в чомусь ми дуже схожі.
Це вичавлює з нього усмішку, поки Сіріус не кашляє знову.
— Побачимося тут у неділю об одинадцятій, — кажу я.
Драко відходить, киває і підморгує мені.
— Цього разу це побачення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...