Місіс Макгонегел зачиняє двері до класу.
— Доброго дня і ласкаво просимо до випускного курсу трансфігурації . — Вона підходить до свого столу, спирається на край і відчиняє свою папку.
— Я рада, що ви вже вибрали собі місця, але я вважаю за краще розсаджувати своїх учнів... в своєму порядку.
За класом приноситься розчароване зітхання, те саме, що зустрічає її в перший день занять у Хогвартсі вже понад п'ятдесят років.
- Олівія Джордан, займіть перше місце. Вашим партнером буде Девід Потер.
Місіс Макгонегел йде далі за списком, студенти неохоче займають місця з призначеними партнерами з трансфігурації .
— Блейз Мелфой, — каже місіс Макгонегел, показуючи на стіл за Олівією.
Симпатичний хлопець із шоколадними очима, як у його матері та платиновим волоссям, як у батька, займає вказане йому місце.
Місіс Макгонегел дивиться на нього поверх своїх окулярів.
— Містере Мелфой, не думайте, що для вас цей курс буде простіше простого, тільки тому, що вашим батькам пощастило, і вони розробили артефакт, який зупиняє процес розвитку хвороби Альцгеймера. Ваш батько так і не закінчив мій курс, і провалив один із важливих тестів, хоча, маю підозри, що саме ваша мати мала його провалити. Але це тільки означає, що я чекатиму від вас більшого.
- Звісно , місіс Мак.
Місіс Макгонегел кидає погляд у свою папку.
- Лілі Потер, - будь ласка, займіть своє місце поряд з містером Мелфоєм.
Викладач зауважує, що Лілі трохи червоніє, поки сідати на свій стілець, а Блейз самовпевнено посміхається поруч із нею. Може після п'ятдесяти років викладання все змінилося, але місіс Макгонегел не збиралася цим ризикувати.
— І ще , для тих, хто любить влаштовувати неприємності, я дотримуюся політики нульової терпимості...
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...