Якщо я так і продовжуватиму дивитися на її довгі ноги, ми точно кудись вріжемося.
- Як твоя мама? - Запитую я, змінюючи тему розмови.
— Вона чекає, щоб побити тебе в шашки.
- Правда? Скажи їй, що я справді піддавався. Я намагався справити на тебе враження.
- Програвши?
Я знизую плечима.
— Це спрацювало, чи не так?
Я помічаю, що вона нервово смикає свою сукню, ніби їй потрібно поправити її, щоб справити враження на мене. Бажаючи зменшити її занепокоєння, я проводжу пальцями по її передпліччю, перш ніж узяти її руку в свою.
- Скажи мамі , що я повернуся для реваншу, - говорю я їй.
Вона повертається до мене, її очі сяють.
- Правда?
- Абсолютно.
Поки ми їдемо далі, я намагаюся почати розмову на нейтральну тему, але це не спрацьовує. Я зовсім не підходжу для цього. Це добре, що Герміона виглядає задоволеною і без розмов.
Через деякий час я паркуюсь біля невеликого блочного двоповерхового будинку.
— Хіба весілля не в церкві?
— Тільки не для Тонкс. Вона хотіла вийти заміж у будинку своїх батьків.
Дорогою до будинку я тримаю свою руку в неї на попереку. Не питайте чому, але мені треба показати всім, що вона моя. Може глибоко всередині я все ж таки неандерталець.
Коли ми заходимо у будинок, музика Mariachi лунає з заднього двору та люди заповнюють кожний вільний сантиметр навколо. Я спостерігаю за реакцією Герміони. Моя сім'я не мешкає у великих будинках з басейнами, до яких вона звикла. Сіріус та група інших моїх родичів кричать нам вітання.Я звик бути зацілованим до смерті моїми тітками, і заляпаним по спині дядьками. Але я не думаю, що вона також до такого звикла. Я обіймаю її за талію, даючи зрозуміти, що я не забув про неї і намагаюся уявити всій своїй рідні, але здаюся, підозрюючи, що вона ніколи не зможе запам'ятати стільки імен одночасно.
Ese! — долинає знайомий голос ззаду.
Я повертаюсь до Блейза . - Як справи? — Я плескаю свого друга по спині. — Герміона, я певен ти бачила цього аміго у школі. Не хвилюйся, він нікому не скаже, що ти була тут.
— Мій рот на замку, — каже він, потім як ідіот показує, що закриває рот на замок і викидає ключ.
— Привіт, Блейз, — сміється вона.
Коли вона бачить нареченого у неї округлюються очі .
Ремус підходить до нас, одягнений у білий смокінг із червоною трояндою в лацкані.
Я ляскаю по спині мого майбутнього двоюрідного брата і кажу.
- Вітаю , у нашій великій родині.
- Непогано виглядаєш.
- Герміоно, це Ремус Люпін. Цей нещасний... я мав на увазі, щасливий хлопець, одружується сьогодні з моєю кузиною Тонкс .
Ремус обіймає її.
- А де наречена? - Запитує Блейз.
— Вона вгорі, у спальні її батьків, плаче.
- Від щастя? - я сподіваюся.
- Ні. Я зайшов туди, щоб поцілувати її, а тепер вона подумує скасувати все це, тому що це погана прикмета, бачити наречену до весілля, — додає Люпін, пересмикуючи плечима.
— Удачі, — говорю я. — Тонкс надто забобонна. Вона, швидше за все, змусить тебе робити якусь халепу, щоб прогнати нещастя.
Поки Блейз і Ремус припускають, що Тонкс може змусити його робити, я беру Герміону за руку, і ми виходимо на подвір'я. Там грає жива музика. Ми досі намагаємося слідувати нашим традиціям та культурі. Наша їжа дуже гостра, наші сім'ї дуже великі, ми досить близькі, і ми любимо танцювати під музику, яка змушує наші тіла рухатися.
— Блейз один із твоїх кузенів? - Запитує Герміона.
— Ні, але йому так хочеться думати. Ми сідаємо за один із безлічі орендованих столиків у саду. Я кладу руку на спинку її стільця.
Герміона зосереджує свій погляд на чотирьох дітлахах моїх кузенів, що бігають двором. Дворічна Марісса вирішила, що її сукня не така вже й зручна і скинула її в куток двору.
— Вони, мабуть, виглядають для тебе як рій галасливих жуків.
— Вони виглядають як група людей, які веселяться на весіллі. Усміхається вона.
- А хто це? — питає вона, коли хлопець у військовій формі проходить повз нас.
— Ще один двоюрідний брат?
- Ага. Річард щойно повернулася з Близького сходу. Хочеш вір хочеш ні , але раніше він сидів на наркоті, та займався обміном артефактів .
Він кидає мені погляд.
— Я казав тобі, що не зв'язуюсь із наркотою. Або принаймні більше не зв'язуюсь, — кажу я серйозно, відчайдушно бажаючи, щоб вона мені повірила. — І я також не займаюся обміном.
- Обіцяєш?
- Так, - я згадую востаннє, це було на пляжі, з Асторією. З того часу я до них не торкався.
- Неважливо, що ти чула, я тримаюся подалі від кока, ця штука зовсім не жарт. Можеш мені не вірити, але я хочу зберегти якнайбільше мозкових клітин, з якими народився.
— Як щодо Блейза? - Запитує вона. - Він вживає?
- Іноді.
Вона дивиться на Забіні, який сміється і жартує разом із моєю сім'єю, відчайдушно бажаючи бути її частиною. Із-за своєї матері він вступив до клану смертежерів , а через два роки вона кинула його одного, залишивши в гнітючій ситуації . Я не звинувачую його за те, що він хоче втекти звідти.
Моя кузина Тонкс, нарешті, з'являється в мереживному білому платті і весілля починається.
Коли зачитуються клятви, я стою за Герміоною , тримаючи її в своїх руках, і затишно до неї притискаючись. Я розмірковую над тим, у що вона одягнена на своєму весіллі. Швидше за все, у неї також будуть професійні фотограф і відеограф, щоб сфотографувати момент надовго.
— Можете поцілуватися — каже священик.
Наречена та наречений цілуються, всі аплодують.
Герміона стискає мою руку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...