Мій партнер з трансфігурації не з'являвся у школі з того самого дня, як ми отримали наше завдання. Через тиждень він таки з'явився на заняття. Це мене дратує, неважливо, наскільки жахливе моє життя , я все ж таки ходжу до школи.
— Рада, що ви завітали до нас, — кажу я.
— Радий, що ви помітили, він парирує, знімаючи рюкзак.
Місіс Макгонегел заходить у клас. Мені здається, чи вона полегшено зітхає, коли помічає Драко.
Розпрямляючи плечі, вона каже.
— Я збиралася дати вам тест сьогодні, але натомість я примушу вас працювати в бібліотеці з вашим партнером. Термін здачі введення за два тижні.
Рон і я тримаємось за руки, поки ми йдемо до бібліотеки. Драко десь позаду розмовляє зі своїми друзями .
Рон стискає мені руку.
- Хочеш зустрітися після тренування?
- Я не можу, мені треба додому. Марта звільнилася у суботу. У моєї матері стався нервовий зрив, тому, поки ми не наймемо нову доглядальницю, мені доведеться допомагати більше.
Він забирає від мене свою руку.
- Чорт, Гермі. Ти колись знайдеш для мене час?
— Я можу попросити , щоб ти апарував зі мною додому — запрошую я.
— Щоб дивитися, як ти дбаєш про свою маму . Ні дякую. Мені хочеться побути з тобою наодинці... тільки ти і я.
- Я знаю. Я теж цього хочу.
— Як щодо п'ятниці?
Мені потрібно бути з мамою, але мої стосунки з Роном на межі, я не хочу, щоб він думав, ніби більше не бажаю бути з ним.
- П'ятниця підходить.
Перш ніж ми встигаємо скріпити домовленість поцілунком, Драко прочищає горло перед нами.
- Жодних ППП. Шкільні правила. До речі, вона мій партнер, придурок. Не твій.
— Заткнися, Мелфой, — кричить Рон, перш ніж приєднатися до Лаванди.
Я кладу руки собі на талію і впиваюсь поглядом в Драко.
— З якого часу це ти хвилюєшся з приводу шкільних правил?
— Відколи ти стала моїм партнером. Поза класом ти його, але на трансфігурації , ти моя.
- Хочеш знайти свою паличку і притягнути мене за волосся до бібліотеки?
— Це не я неандерталець. Твій хлопець мавпа, а не я.
— Тоді перестань так поводитися.
Всі столи в бібліотеці опиняються зайняті, тому нам нічого не залишається, як знайти відокремлений кут у секції науково-популярної літератури та сісти прямо на килим.
Я кладу свої книги поряд і зауважую, що Драко дивиться на мене. Таке почуття, що якщо він продовжуватиме ось так на мене дивитися, він зможе побачити мене справжню. Жодних шансів на це, я приховую справжню себе від усіх.
Я відповідаю на його погляд, двоє теж можуть грати у цю гру. Зовні він непроникний, але шрам над його лівою бровою говорить правду... він лише людина. Його футболка підкреслює м'язи, які можна отримати від важкої праці або постійно тренуючись.
Коли мої очі зустрічаються з ним, поки ми сидимо тут, час завмирає. Його погляд обпалює мене, і я можу присягнутися, що в цей момент він відчуває справжню мене. Ту, без вдавання і масок. Просто Герміону.
— Що мені потрібно зробити, аби ти пішла зі мною на побачення? - каже він.
- Ти серйозно?
— Я виглядаю, ніби жартую?
Місіс Макгонегел підходить до нас, рятуючи мене від необхідності відповідати.
- Я спостерігаю за вами двома. Драко, ми сумували за тобою минулого тижня. Що сталося?
— Я ненароком зустрівся з сектумпсемпрою.
Вона недовірливо хитає головою і йде лякати інших учнів.
Я дивлюсь на Драко широко розплющеними очима.
- Ти жартуєш, так?
- Ні . Я хотів ексклюзивно порізати помідори, і ця штука вискочила і розпорола мені плече. Лікар мене підлікував . Хочеш глянути? — каже він і починає задирати рукав футболки.
Я заплющую очі рукою.
— Драко, я ніколи не повірю, що закляття просто вирвалося і порізало тебе. Ти був у смертельній бійці .
— Ти так і не відповіла на моє запитання, — каже він, не підтверджуючи, але й не заперечуючи мою теорію. — Що мені потрібно зробити, аби ти пішла зі мною на побачення?
- Нічого. Я нікуди з тобою не піду.
— Я певен, якби ми поспілкувалися, ти передумала б.
— Я сумніваюся в цьому.
- Твоя втрата, - каже Драко, витягаючи свої довгі ноги, його підручник з трансфігураціі лежить на колінах. Він дивиться на мене своїми сірими очима, які такі глибокі, я готова присягнутися, що вони здатні когось загіпнотизувати.
- Ти готова? - Запитує він.
На наносекунду, дивлячись у ці світлі очі, я замислююся, як це було б, поцілувати Драко. Я опускаю погляд на його красиво окреслений рот. На наносекунду майже відчуваю, як він рухається ближче. Чи будуть його губи жорсткими чи м'якими на моїх? Як він цілується, м'яко і ніжно чи жорстоко та грубо, як його особистість?
- До чого? - шепочу я і нахиляюся ближче.
— До нашого проекту, — відказує він. - Предмет для зігрівання. Урок Макгонегел. Трансфігурація .
Я хитаю головою, відганяючи всі непотрібні думки з мого гіперактивного розуму. Я, мабуть, страждаю недосипанням.
- Так, для зігрівання .
- Герміоно?
- Що? — Я вдивляюсь у підручник, не бачачи слів. Я надто збентежена, щоб сконцентруватися.
— Ти дивилася на мене так, наче хотіла поцілувати.
Я видавлюю з себе смішок.
— Ага, звичайно, — кажу я з сарказмом.
— Ніхто не дивиться, якщо хочеш, ну, ти зрозуміла, спробувати. Не хочу хвалитися, але я експерт у цьому.
Він обдаровує мене глузливою усмішкою, тією, від якої мають танути жіночі серця по всьому світу.
— Драко, ти мені не подобаєшся , — мені треба сказати йому щось таке, щоб він перестав дивитися на мене так, ніби хоче зробити зі мною те, про що я тільки чула.
— Тобі подобаються лише багаті хлопці?
— Перестань, — говорю я йому крізь зуби.
- А що такого, - стає він серйозним. — Це чиста правда, чи не так?
Місіс Макгонегел знову з'являється.
— Як просувається ваше введення?
Я незграбно посміхаюся.
— Насилу, — відказую я і дістаю зошит, де я зробила кілька позначок і приступаю до завдання, поки місіс Макгонегел спостерігає. — Я щось знайшла минулого вечора про засоби зігрівання . Нам потрібно буде розчинити шістдесят грам білоголовки та сто мілілітрів води за сімдесят градусів.
— Помиляєшся, — каже Драко.
Я підводжу голову і бачу, що місіс Макгонегел пішла.
- Що?
Драко складає руки на грудях.
- Ти помиляєшся.
- Я так не думаю.
— Ти гадаєш, що ніколи раніше не помилялася?
Він вимовляє це таким тоном, як я якась дурна, змушуючи мою кров кипіти.
— Звичайно, я помилялася, — говорю я на одному подиху. — Ось, наприклад, минулого тижня я купила блиск для губ Боббі Браун Ніжна пелюстка, але з моєю статурою Рожевий Розквіт виглядав би набагато краще. Не варто згадувати, що ця покупка була повним розчаруванням, — кажу я. Він сподівався почути від мене щось таке. І мені стає цікаво, повірив він мені чи на мою думку зрозумів, що я кажу саркастично.
-Я уявляю, – відповідає він.
— А ти колись помилявся?
— Звісно, — каже він. — Минулого тижня, коли я пограбував той магазин , я сказав банкіру викласти мені всі сотні, що були в касі. Але що насправді мені треба було запитати, то це двадцятки, їх же набагато більше.
Ок, він зрозумів, що я вигадую . І відповів мені своїм власним безглуздим сценарієм, і це насправді турбує мене, це робить нас схожими, якимось спотвореним чином. Я кладу руку на серце.
— Оце невдача.
— Отже, ми обидва були неправі.
Я задираю підборіддя і говорю вперто.
— Цього разу я маю рацію, не знаю як ти, але я ставлюся до цього предмета серйозно.
— Тоді давай парі, якщо я правий, ти мене поцілуєш, — каже він.
— А якщо я маю рацію?
- Що хочеш.
Це як забрати цукерку у немовляти. Самовпевненість містера Мачо має трохи постраждати, і я буду рада допомогти цьому.
— Якщо я виграю, ти почнеш ставитись до проекту серйозно. Жодних піддразнювань, і безглуздих коментарів.
- Згоден . Я почуватимуся огидно, якщо не скажу тобі зараз, що маю фотографічну пам'ять.
— Драко, я почуватимуся гірше, якщо не скажу тобі зараз, що я скопіювала все прямо з підручника. Я дивлюся на нотатку, яку я зробила, та відкриваю потрібну сторінку у підручнику. — Не підглядай, за якої ж температури це має охолоджуватися? — питаю я.
Я впевнена Драко обожнює суперечки. Але цього разу йому доведеться програти. Він закриває свою книгу.
— За двадцяти градусів. І воно має розчинитися за сто градусів, а не за сімдесят", - відповідає він впевнено.
Я переглядаю сторінку, а потім свої записи. Потім повертаюся знову до сторінки. Я не могла помилитись. На якій сторінці я була...
— Так, за сто градусів, — я дивлюся на нього в абсолютному шоці. - Ти був правий.
— Ти поцілуєш мене зараз чи пізніше?
— Зараз, — відповідаю я, що трохи шокує його, бо бачу, як його руки завмирають. Вдома моїм життям маніпулює мій батько. У школі все негаразд. І мені необхідно зберегти хоча б це , тому що якщо я перестану керувати навіть цією маленькою частиною свого життя, я просто стану манекеном.
- Правда? - Запитує він.
- Ага. — Я беру одну з його рук у свої. Я б ніколи так себе не повела, якби у нас були глядачі , і я вдячна за усамітнення, забезпечене нам науково-популярною літературою. Його дихання збивається, коли я стаю навколішки і нахиляюся до нього. Я ігнорую той факт, що він має грубуваті руки з довгими пальцями, і те, що я насправді ніколи раніше його не чіпала. Я нервую. Хоча, не варто. Цього разу я все контролюю. Я відчуваю, як він завмер. Він дозволяє мені зробити перший крок. Чудово. Я боюсь, що цей хлопець може зробити, якщо дати йому волю.
Я кладу руку йому на щоку, і чую, як він важко зітхає. Мені хочеться посміхнутися, бо його реакція доводить мені, що я тут головна.
Він не рухається, коли наші погляди зустрічаються .
Час знову зупиняється.
Потім повертаю голову і цілую його в долоню.
— Ну, ось, я тебе й поцілувала, — кажу я, відпускаючи його руку і закінчуючи гру.
Бандит повалений дурненькою префектою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...