57. Герміона

18 1 0
                                    

Сьогодні перше квітня. Я не бачила Драко вже п'ять місяців з того дня після перестрілки. Плітки про Блейза та Драко нарешті зійшли нанівець, і додаткові психологи та соціальні працівники залишили школу.
Минулого тижня я сказала соціальному працівникові, що спала більше п'яти годин, але це була брехня. З того дня у мене почалися проблеми зі сном, я весь час прокидаюся посеред ночі, бо мій мозок ніяк не може перестати аналізувати ту жахливу розмову, яка відбулася між мною та Драко у лікарні. Соціальний працівник сказав, що пройде чимало часу, перш ніж я зможу позбутися свого почуття зради.
Проблема в тому, що я зовсім не почуваюся зрадженою. Я відчуваю себе сумно, і ніби хтось випустив із мене повітря. Після всього цього часу, я досі лягаю у ліжко та довго дивлюся на його фотографії у телефоні, зробленому біля озера.
Після того, як його виписали з лікарні, він покинув школу та зник. Може він і пішов із мого життя фізично, але він завжди буде частиною мене. Я не можу відпустити, навіть якби цього захотіла.
Єдине, що трапилося хорошого з того часу, так це те, що мій батько відвіз маму до каньйону, щоб показати їй Сонячні Землі, і моїй мамі дуже там сподобалося. Вони щодня організовуються якісь заняття, вони займаються спортом, і кожні три місяці їх навіть відвідують знаменитості. Коли моя мама почула, що туди приїжджають знамениті люди та влаштовують концерти, вона б випала зі свого крісла, якби не була пристебнута.
Було важко дозволити мамі самій обирати своє майбутнє, але я це зробила. І я не зірвалася. Знаючи, що це те, чого хоче мама, змусило мене почуватися набагато краще.
Але тепер я сама. Драко забрав половинку мого серця, коли поїхав. Я старанно охороняю те, що лишилося. Я дійшла висновку, що єдине життя, яке я збираюся контролювати, це моє власне. Драко вибрав свою долю. І вона не включає мене.
Я ігнорую друзів Драко у школі, і вони ігнорують мене. Ми всі прикидаємося, що перших двох місяців цього випускного року просто не було. Крім Пен. Ми іноді розмовляємо, але це болісно. Між нами існує мовчазне розуміння, і це допомагає мені знати, що хтось проходить через той же біль, з яким я сама намагаюся впоратися.
У травні, відкривши свою шафку перед уроком хімії, я знаходжу два квадратики артефакту для зігрівання рук, що висять на гачку всередині. Найгірша ніч у моєму житті повертається до мене за мить.
Драко був тут? Він сам поклав артефакт у мою шафку?
Хоч би скільки хотіла забути його, я не можу. Я читала, що у золотих рибок п'ятихвилинна пам'ять. Я їм заздрю. Мої спогади, моя любов до Драко будуть зі мною до кінця днів.
Я згрібаю м'які подушечки, притискаю до грудей і повільно осідаю на підлогу, плачучи. Ох, я жалюгідна подоба персони.
Луна зупиняється поряд зі мною.
- Гермі, що трапилося?
Я не можу рухатись. Не можу взяти себе до рук.
— Давай, — каже вона, підводячи мене. — Усі на тебе дивляться.
Лаванда проходить повз нас.
— Серйозно, чи не пора вже тобі забути свого бандитського дружка, який кинув тебе? Ти виглядаєш жалюгідно, — каже вона, переконуючись, що натовп навколо нас усе чує.
Рон з'являється поруч із нею. Він кидає на мене похмурий погляд.
— Драко заслужив на те, що отримав, — шипить він.
Правильно це чи ні, боротися за те, у що ти віриш. Але мої руки вже стиснуті в кулаки, коли я кидаюсь на нього. Він уникає удару, хапає мене за руку і викручує її мені за спину.
Гарі виходить уперед.
- Відпусти її Рон.
- Не лізь у це, Потер .
— Чувак, ганьбити її за те, що вона кинула тебе заради іншого хлопця, зовсім підло.
Рон відштовхує мене вбік і закочує рукави.
Я не можу дозволити Гарі битися замість мене.
— Якщо хочеш побитися з ним, тобі доведеться спочатку пройти через мене, — говорю я.
На мій подив, Пен встає попереду мене.
— А щоб дістатися до неї, тобі доведеться пройти через мене.
Луна стає поруч із нею.
- І мене.
Хлопець на ім'я Грекхем підштовхує Лі Джордана до Пен. — Цей хлопець може зламати тобі руку одним рухом, козел. Звали звідси, доки я його на тебе не нацькував, — каже Грекхем.
Лі, який одягнений у коралового кольору футболку та білі штани, пишається, намагаючись виглядати круто. Але в нього погано виходить.
Рон дивиться ліворуч і праворуч у пошуках підтримки, але нічого не отримує.
Я недовірливо моргаю. Може всесвіт раніше був безладний, а саме зараз все повернулося в норму?
— Ходімо, Рон, — наказує Лаванда. — Нам не потрібні ці жалюгідні невдахи. — Вони разом ідуть. Я майже їх шкодую. Майже.
— Я так пишаюся тобою, Гарі, — вигукує Луна, кидаючись до нього на шию. Вони негайно починають цілуватися, не звертаючи уваги тих, хто дивиться чи ППП правила школи.
— Я тебе люблю, каже Гарі, — відриваючись від неї на секунду.
— Я теж люблю тебе, — відповідає Луна тоненьким голосом.
— Зніміть собі кімнату, — вигукує хтось із наших однокласників.
Але вони продовжують цілуватися.. Натовп розходиться. Я досі стискаю подушечки засобу для зігрівання рук.
Пен сідає поряд зі мною.
— Я так ніколи і не сказала Блейзу про мої почуття. Я так і не ризикнула, а тепер надто пізно.
— Мені дуже шкода, Пен. Я ризикнула і все одно втратила Драко, так що може бути, тобі так навіть краще.
Вона знизує плечима, і я розумію, що вона тримається, щоб не розплакатися прямо тут у школі.
— Я сподіваюся, що колись я переживу це. Я, звичайно, так не думаю, але варто сподіватися, так? — Вона випростує плечі і встає. Спостерігаючи, як вона іде в клас, я думаю, чи ділиться вона цим з рештою своїх друзів або тільки зі мною.
— Пішли, — каже Луна, звільняючись із обіймів Гарі, і тягнучи мене за руку до шкільного виходу. Я витираю очі тильною стороною руки і сідаю на бордюр убіля школи, забуваючи про те, що прогулюю клас.
- Все гаразд, Луно, правда.
- Ні, не в порядку, Гермі. Я твоя найкраща подруга. Я буду тут до та після твоїх хлопців. Тож давай, викладай. Я слухаю.
- Я любила його.
- Правда? Скажи мені щось, чого не знаю.
- Він використав мене. Він займався сексом зі мною, тільки щоб виграти парі. А я ще люблю його. Я жалюгідне створіння.
- У вас був секс, і ти мені не сказала? Я маю на увазі, що я думала, це була просто плітка. Ну, ти знаєш, не правдива.
Я закриваю обличчя руками від розчарування.
- Я жартую. Я навіть не хочу нічого знати. Окей, я хочу знати, але тільки якщо ти хочеш мені розповісти, — каже Луна. — Забудь про це зараз. Я бачила, як Драко постійно дивився на тебе, Гермі. Тому я так легко злізла з тебе через те, що він тобі подобався. Я ніколи не повірю, що він увесь час прикидався. Я не знаю, хто тобі сказав про це тупе парі...
Я піднімаю погляд.
— То був він. І його друзі підтвердили це. Чому я просто не можу його забути?
Луна хитає головою, ніби відганяючи мої слова.
- Про все по порядку. — Вона тримає мене за підборіддя, змушуючи дивитись на неї. — Драко був до тебе небайдужий і неважливо, визнавав він це чи ні, було там якесь парі чи ні. Ти знаєш це, Гермі, інакше ти б не стискала ці подушки так сильно. По-друге, Драко пішов з твого життя і ти винна це собі, його незграбному другу Блейзу і мені, намагатися тримати себе в руках, коли це зовсім непросто.
— Я не можу не думати, що він навмисне відштовхнув мене. Якби я тільки могла поговорити з ним, я отримала відповіді.
— Може, в нього їх немає. Тож він і поїхав. Якщо він хоче відмовитися від життя та ігнорувати те, що прямо в нього перед очима, то тому й бути. Але тобі треба показати йому, що ти сильніша за це.
Луна права. Вперше за довгий час, я відчуваю, що я зможу закінчити цей рік. Драко забрав частину мого серця з собою тієї ночі, коли ми кохалися, і вона надовго залишиться з ним. Але це не означає, що моє власне життя має зупинитися. Я не можу вічно бігати за примарами.
Тепер я сильніша. Принаймні я на це сподіваюся.
Через два тижні, я остання затримуюсь у спортивній роздягальні. Звук наближається підборів змушує мене подивитися вгору. Це Асторія Грінграс. Я не панікую, натомість я просто встаю і дивлюся на неї.
— Знаєш, він повертався до Хогвартсу, — каже вона мені.
- Я знаю, - відповідаю я, згадуючи засіб для зігрівання рук у себе в шафці. Але він поїхав. Як привид, він був там і потім зник.
Вона виглядає невпевнено, майже вразливо.
— Знаєш ці величезні плюшеві іграшки як призи на карнавалах? Такі, що ніхто майже не виграє, окрім деяких щасливчиків. Я ніколи не вигравала таку.
- Так, я теж.
- Драко був моїм величезним призом. Я ненавиділа тебе за те, що ти забрала його в мене, — зізнається вона.
Я знизую плечима.
— Так, ну можеш перестати мене ненавидіти. Зі мною його теж немає.
— Я більше тебе не ненавиджу, — каже вона. - Я це пережила.
Я ковтаю і говорю.
- Я теж.
Асторія  сміється . І перш, ніж вийти з роздягальні, бурмоче.
— Так, ну про Драко я б так не сказала.
Що це могло б означати?

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now