19. Герміона

25 1 0
                                    

Я вмовила Луну, Гарі, Рона, Діна та Лаванду піти на свято першого багаття до чорного озера яке не офіційно влаштовували старшокурсники,
На вулиці вже звучить музика , я пропоную Рону танцювати,але йому це не подобається  тому я танцювала з рештою нашої компанії і навіть з одним хлопцем на ім'я Невіл, який виявився чудовим танцюристом. Мені навіть здається, я вивчила кілька нових рухів, які зможу потім показати нашій групі підтримки.
Обійнявшись з Луною ми нашою компанією  прямуємо до нашого секретного місця схованого поміж каменів  .
Поки ми з Луною розправляємо ковдри на піску, Лаванда крутиться навколо хлопців, які приносять коробки з пивом та пляшки з вином .
— Гарі і я зайнялися сексом минулих вихідних, — випалює Луна.
- Серйозно?
- Ага. Я знаю, я хотіла почекати до коледжу. Але це просто сталося.
- Вау. Ну і як це було?
- Я не знаю. Чесно кажучи, це було трохи дивно. Але він був дуже ніжний після, питав знову і знову, якщо все зі мною гаразд. А вночі він прийшов до моєї кімнати і приніс три дюжини червоних троянд. А що у вас із Роном?
— Рон хоче зайнятися сексом, — відповідаю я.
— Кожен хлопець після чотирнадцяти хоче зайнятися сексом, — каже вона. — Це те, як вони влаштовані.
- Я просто не хочу. Принаймні не зараз.
— Тоді ти мусиш сказати йому ні, — каже Луна, ніби це так просто. Луна більше не незаймана, вона змогла сказати так. Чому це для мене так складно?
— Звідки мені знати, коли буде слушний час?
— Ти точно не питатимеш про це. Мені здається, коли ти насправді наважишся зробити це, у тебе не буде відмовок чи запитань. Ми знаємо, що вони хочуть зайнятися сексом. Але це залежить від нас, дозволимо ми цьому статися чи ні. Слухай перший раз зовсім не весело і нелегко. Це було якось мокро і здебільшого я почувала себе безглуздо. Бути вразливою та відкрити себе для помилок перед коханою людиною, ось, що робить це прекрасним та особливим.
Може саме тому я не хочу робити це з Роном? Може, глибоко всередині я не люблю його настільки, наскільки думала. Чи можу я взагалі любити когось так, щоб відкритися перед ним і стати вразливою? Я справді не знаю.
— Матео покинув Лаванду сьогодні, — шепоче Луна. — Він почав зустрічатися з дівчиною з його гуртожитку.
Якщо мені не було шкода Лаванду раніше, тепер мені справді її шкода. Саме тому, що вона прямо розквітає від уваги чоловіків. Це живить її самооцінку. Нема чого дивуватися, що вона висить на Діні весь вечір.
Я спостерігаю, як хлопці підходять до нас та розстеляють більше ковдр. Лаванда  хапає Діна за футболку і тягне його убік. — Ходімо, — каже вона йому. А він  тільки радий задовольнити її прохання. Відтягуючи її від Діна, я кажу, щоб тільки вона мене чула. - Не зв'язуйся з ним.
- Чому ні?
— Тому що він тобі не подобається у цьому сенсі. Не використовуй його. І не дозволяй йому використати тебе.
Лаванда  відштовхує мене.
— У тебе справді викривлене сприйняття реальності, Герм. Або ти хочеш тицьнути всіх у їхні недоліки пальцем і при цьому залишитися такою собі Королевою Досконалості. Це не чесно. Я не хочу тикати її в її помилки, але якщо я бачу, що вона вступає на доріжку самоприниження, невже це не мій обов'язок, як її друга попередити її?
Можливо, і ні. Ми друзі, але не супер близькі друзі. Єдина, кого я підпустила близько, це Луна. Як я смію давати пораду Лаванді про те, як їй краще справлятися зі своїми проблемами?
Луна, Гарі , Рон і я сидимо на ковдрах навпроти багаття, яке ми спорудили зі старих шматків дерева та розмовляємо про останній квідічний матч.
Ми сміємося, згадуючи пропущені м'ячі , і наслідуємо тренера, який кричав на гравців зі свого місця. Його обличчя червоніє і, коли він справді на взводі, він бризкає слиною навколо, поки кричить. Гравці рухаються подалі, щоб не бути забризканими. Гарі робить чудову роботу з наслідування йому.
Я почуваюся чудово, ось так просто сидячи з моїми друзями та Роном , на деякий час я навіть забуваю про свого партнера з трансфігурації , про якого я занадто багато думаю останнім часом.
Через деякий час Луна і Гарі вирушають на прогулянку, а я кладу голову Рону на коліна біля вогнища, яке надає піску навколо нього неяскраве свічення. Лаванда пішла-таки з Діном, і вони ще не повернулися.
Я хапаю пляшку Шардоне, яку принесли . Хлопці пили пиво, а дівчата вино, бо Луна ненавидить смак пива. Я підношу пляшку до рота і випиваю рештки. Я почуваюся в ейфорії, але мені, напевно, треба було б випити пляшку цілком, щоб забути про все.
— Ти сумував за мною минулого літа? — питаю я у Рона, поки він гладить моє волосся. Воно, найімовірніше, абсолютно сплутане. Хотілося б мені бути настільки п'яною, щоб не думати про це.
Рон бере мою руку в свої і кладе її собі на член .Видаючи при цьому повільне, чуттєве зітхання.
- Так, - каже він кудись мені в шию, - дуже.
Коли я відсмикую руку, його руки повзуть мені під майку. Він стискає мої груди, наче вони кульки з водою. Я ніколи не чинила опір дотикам Рона, але зараз я відчуваю роздратування і здригаюся від його блукаючих рук. Я вириваюся з його обіймів.
- Що таке, Гермі?
— Я не знаю, — я не знаю. Відносини з Роном якось ускладнилися відколи почалася школа. І думки про Драко продовжують наповнювати мою голову, що дратує мене ще більше, ніж решта. Я простягаю руку та беру пиво. — Це відчувається вимушеним, — говорю я своєму хлопцеві, відкриваючи банку пива і ковтаючи. — Чи можемо ми просто посидіти тут, без розпускання рук?
Рон видає довге і драматичне зітхання.
— Герм, я хочу це зробити.
Я намагаюся осушити банку за один раз, але опиняюся трохи облитою пивом. — Ти маєш на увазі зараз? — Коли наші друзі можуть нас побачити, якщо вони повернуться?
- Чому ні? Ми й так чекаємо надто довго.
- Я не знаю, Рон, - відповідаю я, насправді злякавшись цієї розмови, хоча знала, що рано чи пізно цей момент настане. — Я думала... я думала, що це станеться натуральніше.
— Що може бути натуральнішим, ніж зробити це зовні, на піску?
— Як щодо презервативів?
— Я не буду в тебе кінчати.
Це зовсім не звучить романтично. Я і так страшенно хвилюватимуся, а ще потім боятися залетіти. Зовсім не так я уявляла свій перший раз. — Це багато значить для мене, кохатися.
- Для мене теж. Тож давай вже зробимо це.
— Я відчуваю, що ти змінився за це літо.
— Може, так воно й було, — каже він, захищаючись. — Може я зрозумів, що наші стосунки мають бути повнішими. Чорт, Гермі . Хто взагалі чув про випускника — незайманого? Усі думають, що ми робили це, то чому б нам насправді це не зробити? Блін, ти навіть цьому недоумку Мелфою давала зрозуміти, що він може залізти до тебе в штани.
Моє серце впало в груди.
— Ти думаєш, що я вважаю за краще переспати з Драко, ніж з тобою? - питаю я, мої очі наповнюються сльозами. Я не впевнена, чи це алкоголь, робить мене емоційною, чи це тому, що його слова досягли мети. Мої думки займає мій партнер із трансфігурації . Я ненавиджу ці думки і ненавиджу Рона зараз через те, що згадав про це.
— А як щодо Лаванди? — говорю я, озираючись і переконуючись, що вона нас не чує. — Ви двоє, як солодка парочка на уроках трансфігурації .
— От тільки не треба, Гермі. Ну, і що з того, що якесь дівчисько виявляє мені знаки уваги . Ти ж цього не робиш, надто зайнята чварами з Мелфоєм. Всім відомо, що це просто прелюдія.
- Рон, це просто нечесно.
- Що відбувається? - Запитує Луна, виходячи з Гарі із-за невеликого валуна.
— Нічого, — кажу я, підводячись, і тримаючи свої сандалі в руці. - Я йду додому.
Луна хапає свою сумку.
- Я йду з тобою.
- Ні, - я нарешті відчуваю легкість у голові. Це ніби я відокремилася від свого тіла, і я хочу зробити це сама. — Мені не потрібна нічия допомога. Я піду пішки.
— Вона п'яна, — каже Гарі, киваючи на порожню пляшку та банку від пива поряд зі мною.
— Я не п'яна, — відказую я. Я хапаю ще одне пиво йду вздовж берега. Одна. Сама по собі. Саме так це має бути.
Луна кричить мені в слід:
— Я не хочу, щоб ти йшла.
— Я просто хочу побути на самоті. Мені треба подумати.
— Гермі, повернися, — каже Рон, але не піднімається.
Я ігнорую його.
— Не ходи далі за четвертий причал, це небезпечно, — радить Луна.
Безпечно, шмепечно. Ну, і що, що зі мною щось трапиться. Рону все одно. Як і моїм батькам, коли на те пішло.
Я заплющую очі, відчуваючи, як мої ноги вязнуть у піску, я вдихаю свіже повітря озера , прохолодний вітерець лоскоче мені обличчя, і я роблю ковток пива.
Забуваючи про все, окрім піску та мого пива, я продовжую йти, зупиняючись тільки, щоб подивитися на темну воду з відблисками місячного світла, що створює ефект лінії, що поділяє воду на дві частини.
Я пройшла два причали, а може, й три. Все одно недалеко. Менше кілометра . Як тільки я дійду до наступного входу на пляж, я піднімуся вгору та піду до кімнати . Не те щоб я раніше так не ходила.
Але пісок дарує дивовижні відчуття під моїми ногами, ніби я запустила їх до однієї з цих подушок, наповнених м'якими горошинками. І попереду я чую музику, я обожнюю музику. Я заплющую очі, і моє тіло рухається в такт незнайомої мелодії.
Я не знаю, наскільки далеко я пішла, танцюючи, поки сміх і голоси, які говорять щось , не змушують мене завмерти на місці. Люди навпроти мене з тату , що підказує мені, я зайшла далі за четвертий пірс.
- Гей, дивіться, це Герміона Грейнджер . Найгарячіша вболівальниця Хогвартсу, — каже якийсь хлопець.
- Іди сюди, префекта. Потанцюй зі мною.
Я відчайдушно переглядаю натовп у пошуках знайомого чи доброзичливого обличчя. Я бачу Драко. На його колінах обличчям до нього сидить Асторія Грінграс.
Ну все , це кінець .
Інший хлопець рухається до мене.
— Хіба ти не знала, що ця частина пляжу тільки для банди? - каже він. —
— Дай мені спокій, — кажу я невиразно.
— Ти думаєш, ти надто хороша для мене? — він іде до мене, його очі сповнені злості. Музика припиняється.
Я відступаю назад. Я не настільки п'яна, щоб не зрозуміти, що маю неприємності. - Гойл, відвали! - Голос Драко звучить низько - це наказ.
Драко гладить плече Асторії , його губи за сантиметр від її . Я вагаюся. Це жах і мені потрібно забиратися звідси, швидко.
Я починаю тікати, сміх учасників банди лунає у мене у вухах. Я не можу бігти досить швидко, я почуваюся як уві сні, коли ноги рухаються, але ти залишаєшся на місці.
— Герміоно, почекай! - я чую голос позаду себе.
Я розвертаюся і опиняюся віч-на-віч з хлопцем, який переслідує мене в моїх снах... вдень і вночі.
Драко.
Хлопець, якого я ненавиджу.
Хлопець, якого я не можу викинути зі своєї голови, навіть коли я п'яна.
— Ігноруй Гойла, — каже він. — Іноді його заносить, коли він намагається бути крутим. Я завмираю, коли він підходить ближче і скидає сльозинку з моєї щоки. - Не плач. Я не дозволив би йому образити тебе.
Мені слід сказати йому, що я не боюся бути скривдженою. Я боюся втратити контроль.
Хоч я і не втекла далеко, це достатньо, щоб друзі Драко не бачили і не чули мене.
- Чому тобі подобається Асторія ? — питаю я, коли світ починає схилятися, і я спотикаюся на піску. - Вона зла.
Він простягає руки, щоб допомогти мені, але я ухиляюся, тому він засовує їх у кишені своїх джинсів. — Яка тобі нахрена різниця? Ти прокинула мене.
— У мене виникли невідкладні справи.
— Які, наприклад, зачіска чи манікюр?
Або видирання мого волосся мамою та отримання головомийки від мого батька. Я тицяю пальцем йому в груди. - Ти ідіот.
— А ти стерво, — відказує він. — Стерва з офігенною усмішкою та очима, які зведуть з розуму будь-кого. Він здригається, ніби його слова просто вирвалися, і він хотів би взяти їх назад.
Я очікувала почути від нього багато чого, та не це. Особливо не це. Я помічаю його налиті кров'ю очі. - Ти під кайфом, Драко.
— Та ти сама не виглядаєш надто тверезою. Може це ідеальний момент для того поцілунку, який ти мені винна.
- Не надійся.
- Боїшся, що тобі це сподобається, і ти забудеш свого друга?
Поцілувати Драко? Ніколи. Хоча я багато думала про це. Більше, ніж слід. Його губи повні і такі привабливі. Ось, чорт, він має рацію. Я п'яна. І я щось зовсім погано почуваюся. Заціпенілість пройшла і починається марення, тому що я починаю думати про те, про що не повинна. Як, наприклад, мені хотілося б дізнатися якими будуть на смак його губи.
- Добре. Поцілуй мене, Драко, — кажу я, притуляючись до нього. — І тоді ми будемо квитами.
Його руки охоплюють мої плечі. Ну от і все. Я збираюся поцілувати Драко і з'ясувати, як це. Він небезпечний і він знущається з мене. Але він такий сексуальний, таємничий та привабливий. Перебуваючи так близько до нього, я відчуваю тремтіння у своєму тілі, і моя голова паморочиться. Я просовую свій палець під поясну петлю на його джинсах, щоб допомогти собі стояти. Таке відчуття, що ми стоїмо на одній із каруселів у парку атракціонів.
- Тобі погано, - каже він мені.
- Зовсім ні. Я... насолоджуюся хитанням.
— Але ми не гойдаємось.
- Ох, - кажу я ніяково, відпускаю його джинси і фокусую свій погляд на ступнях. Вони виглядають так, ніби відірвалися від піску і тепер ширяють над землею.
— У мене трохи паморочиться в голові і все. Я в порядку.
- Ага звичайно.
— Якби ти перестав рухатись. Я б відчула себе набагато краще.
- Я не рухаюся. І мені не подобається приносити погані звістки, префекта , але тебе зараз вирве.
Він правий. Мене каламутить. Він підтримує мене однією рукою, тоді як іншою прибирає моє волосся з обличчя, коли я нахиляюся, і мене вивертає.
Мій живіт скручує, і я не можу це зупинити. Мене нудить, і я знову розгинаюсь. Огидні булькаючі звуки викидає мій рот, але я надто п'яна, щоб хвилюватися про це.
— Дивись, — кажу я в проміжку між блювотними спазмами. — Моя вечеря у тебе на черевику.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now