43. Герміона

22 1 0
                                    

- Герм скажи, будь ласка, ще раз, чому ми летимо за Драко Мелфоєм і беремо його із собою в будиночок біля озера? - Запитує Луна.
— Мій батько заборонив мені зустрічатися з ним після школи, тож поїздка до озера разом, зовсім не погана ідея. Ніхто нас не знає там.
- Крім нас.
— Ну, я знаю, що ви не розповісте про мене, так?
Я бачу, як Гарі закочує очі. Мені представлялася ця поїздка чудовою ідеєю, вирушити на озеро на один день, як на подвійне побачення. Ну, напевно, так і буде, коли Луна  та Гарі відійдуть від шокуючої новини про те, що я та Драко тепер разом.
— Ох, не капайте мені на мозок більше.
— Гермі, цей хлопець невдаха, — каже Гарі, повертаючи на паркування, де Драко має з нами зустрітися. — Луна, ти ж її  найкраща подруга, поясни хоч ти її.
- Я намагалася. Але ж ти знаєш, яка вона вперта.
Я зітхаю.
— Перестаньте говорити про мене так, ніби мене тут взагалі немає. Мені подобається Драко. І я подобаюся йому. Я хочу дати нашим стосункам шанс.
- І як ти плануєш це провернути? Тримати все в секреті вічно? - Запитує Луна.
Дякувати Мерлінові, ми долетіли, і це врятувало мене від відповіді. Ми знаходимо Драко , що сидить на узбіччі поряд зі своєю мітлою. Я схвильовано прикушую губу.
Коли він помічає Гарі  і Луну м'язи на його щоках сіпаються.
— Давай, Драко, сідай, кажу я, підходячи.
Він нахиляється до мене.
— Я не думаю, що це хороша ідея.
- Не будь дурним. Гарі пообіцяв поводитися добре, чи не так Гарі? — я затримую дихання, чекаючи його відповіді.
Гарі ледь помітно киває.
- Звичайно, - монотонно відповідає він.
Будь-який інший хлопець розвернувся б і пішов, я впевнена в цьому, але Драко сідає на мітлу.
— Куди прямуємо?
— Будиночок біля озера, — відповідаю я. — Був там колись?
- Ні.
— Це приблизно за годину польоту, у батьків Луни  там будинок.
Поки ми їдемо, у мене з'являється відчуття, що ми в бібліотеці. Ніхто не каже ні слова. Коли Гарі зупиняється на заправці, Драко відходить подалі та запалює цигарку.
Я не можу всидіти на мітлі, це зовсім не те, як я уявляла наш день. Зазвичай, Луна і Гарі  чудова компанія, але сьогодні всі поводяться, як на похороні.
— Може, ти хоча б спробуєш завести розмову, — кажу я Луні. — Ти можеш годинами обговорювати, якого собаку ти поцілувала б, але й два слова не можеш видавити перед хлопцем, який мені подобається?
Луна розвертається , щоб краще мене бачити.
— Вибач, Гермі, просто... ти можеш знайти когось краще. Набагато краще.
- Як Рон?
- Як хто завгодно, - видихає Луна і відвертається.
Драко сідає назад на мітлу, і я обдаровую його слабкою усмішкою. Коли він не відповідає на мою посмішку, я беру його руку до своїх. Він також не відповідає потиску, але й не відбирає руку. Цікаво, чи це гарний знак?
Як тільки ми вилітаємо із заправки, Драко  каже.
- У тебе тріщить двигун . Чуєш цей звук ліворуч?
Гарі знизує плечима.
— Воно вже місяць. Нічого страшного.
- Зупинись, я можу це виправити, - каже Драко . — Бо якщо воно вибухне на шосе, то нам кришка.
Я бачу, що Гарі не дуже хоче покладатися на думку Драко, але за кілька кілометрів він знижується  на узбіччі.
- Гарі, - каже Луна, показуючи пальцем на секс-шоп, у якого ми зупинилися, - ти знаєш, які люди туди ходять?
— Зараз, люба, мені на це начхати. - Він повертається до Драко . - Окей, розумник. Виправи це.
Як тільки Драко  і Гарі підходять до мітли , я говорю Луні.
— Мені шкода, що я так на тебе наїхала.
- Мені теж.
— Ти думаєш, вони з Гарі поб'ються?
- Може бути. Краще нам піти та відволікти їх.
Коли ми підходимо, Драко  виймає потрібні інструменти з поясної сумки .
Після того, як він піднімає мітлу ,  то починає крутити щось гайковим ключем. Гарі стоїть за ним, його руки на стегнах, а на обличчі невдоволений вираз.
- Що таке, Потер ? - Запитує Драко.
- Ти мені не подобаєшся, Мелфой.
- Ти також не найулюбленіша моя персона, - парирує Драко, присідаючи і підкручуючи ослаблені болти.
Я дивлюсь на Луну. -Чи може нам втрутитися?
Вона знизує плечима. Ну, вони начебто поки не лізуть на рожон...
Біля нас зупиняється чотири простенькі мітли. Драко виймає ключ  з-під машини та повертає його до сумки, абсолютно ігноруючи їх.
— Гей, дівчата, кидайте цих невдах і полетіли з нами. Ми вам покажемо, що така справжні розваги, каже один із хлопців .
— Відваліть, — відповідає Гарі.
Один із хлопців злазить  з мітли і прямує у бік Гарі. Луна вигукує щось, але я не звертаю уваги. У цей момент я спостерігаю за Драко, який скидає куртку і встає між Гарі та тим хлопцем.
— Забирайся з дороги, вигукує хлопець. — Не принижуй себе тим, щоб захищати цього багатого дурня.
Драко  стоїть з ним віч-на-віч, міцно стискаючи в руці гайковий ключ.
— Все просто, якщо маєш проблеми з ним, у тебе проблеми і зі мною. Зрозумів , аміго?
Другий хлопець злазить з мітли. Ми маємо великі неприємності.
— Дівчата, беріть ключі і йдіть до мітл— каже Драко тоном, який не заперечує.
— Але...
В його очах я бачу крижаний спокій. Ох він говорить абсолютно серйозно.
Гарі кидає Луні ключі. І що вони чекають від нас просто стояти і дивитися, як вони будуть битися?
— Я нікуди не йду, — говорю я.
- Я теж, - підмовляє Луна.
Хлопець, з іншого боку мітли, висовується і говорить.
— Драко, чи це ти?
Драко трохи розслаблюється.
— Адам , а ти що робиш із цими ідіотами ?
Адам говорить щось іспанською своїм дружкам, і вони сідають назад на мітли. Мені навіть здалося, що вони виглядали полегшеними тим, що їм не довелося битися з Гарі та Драко.
— Я скажу тобі одразу після того, як ти скажеш мені, що ти робиш у компанії цих ідіотів, — каже Адам.
Драко  посміхається.
- Вали звідси.
Коли ми знову сідаємо на мітли , Гарі каже до Драко.
- Дякую, що не кинув мене там.
— Не парься, — бубонить Драко .
Ніхто не промовив більше ні слова, поки ми не досягли околиці озера. Гарі припаркувався біля спорт-бару, щоб ми могли пообідати. Усередині ми з Луною замовляємо по салату, а Гарі і Драко по  бургеру.
За столом, поки ми чекаємо на наше замовлення, стоїть цілковита тиша. Я штовхаю Луну під столом.
— Ну, ем, Драко, каже вона, — дивився якийсь хороший фільм останнім часом?
- Ні.
— Вже відправляв свої папери до якогось хорошого коледжу?
Драко  хитає головою.
На мій подив, Гарі перериває її.
- Звідки ти знаєш стільки про мітли?
— Мій дядя  навчив мене, — каже Драко. — У вихідні я зазвичай приходив до нього додому і спостерігав за тим, як він буквально воскресав деякі мітли.
— У мого дядька в гаражі стоїть Кармен Джіа '72 роки, він думає, що вона одного чудового дня просто чарівним чином сама поїде.
- Що з нею не так? - Запитує Драко.
Поки Гарі пояснює, він уважно слухає його. Коли вони починають обговорювати всі за і проти покупки запчастин для ремонту мітли, я  розслабляюся. Що більше вони розмовляють, то швидше розсіюється напруга.
Поївши, ми йдемо головною вулицею містечка. Драко  бере мене за руку, і я не можу придумати нічого кращого, ніж ось так бути сьогодні з ним.
— О, тут нова галерея, — каже Луна, показуючи вбік. - Сьогодні відкриття. Давайте зайдемо.
— Дуже добре, кажу я.
- Я залишусь зовні, - відповідає Драко. — Я не зовсім відповідна особа для галерей.
Це не правда. Коли він перестане жити тими стереотипами, які на нього навісили інші?
Як тільки він зайде всередину, він зрозуміє, що там йому будуть раді, як і в майстерні.
— Ходімо, — я тягну його за собою, посміхаючись, коли ми заходимо всередину.
Серед великої кімнати накритий величезний стіл. Близько сорока людей оглядають живопис навколо.
Драко  йде поруч зі мною, поки ми обходимо галерею.
— Розслабся, — говорю йому я.
— Легко сказати тобі, — тихо відповідає він.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now