14. Драко

30 1 0
                                    

- Ти називаєш це поцілунком?
- Ну так.
Ок, я в шоці, від того, що ця дівчина поклала мою руку собі на щоку. Чорт, ви подумали б я під кайфом, якби знали, як відреагувало моє тіло.
Вона лише хвилину тому тримала мене під своїми підборами. Тоді красуня-відьма перевернула мою гру так, що вона стала в ній головною. Вона здивувала мене, це точно.
Я сміюся, навмисне привертаючи до нас увагу. Я знаю точно, цього вона хоче найменше.
- Шшш, - вимовляє Герміона і штовхає мене в плече, щоб я замовк. Коли я починаю сміятись ще голосніше, вона з усього розмаху дає мені підручником з трансфігурації .
На моє хворе плече.
Я здригаюся.
- Ауч! — Поріз на моїй руці болить, наче його жалить тисяча бджіл. -
Вона прикушує свою губу, підфарбовану блиском Боббі Браун Ніжна пелюстка, яка, на мій погляд, виглядає на ній зовсім непогано. Хоча, я б не заперечував побачити її у кольорі Рожевий розквіт теж.
- Я зробила тобі боляче? - Запитує вона.
- Так, - вимовляю я крізь стиснуті зуби, намагаючись сконцентруватися на її блиску для губ замість болю.
- Добре.
Я задираю рукав, щоб оглянути свою рану, яка (завдяки моїй партнерці з трансфігурації ) почала кровоточити з однієї із скріпок, які мені поставив док у безкоштовній клініці, після бійки із Аверами. У Герміони чудовий удар, для того, хто важить всього нічого.
- О Мерлін. Я не хотіла цього робити, Драко . Щоправда. Коли ти лякав мене своїм шрамом, ти задирав рукав на лівому плечі.
- Я не збирався насправді тобі його показувати,-відповідаю я.-Я просто грав із тобою. Все в порядку.
Ух, таке почуття, дівчина червоної крові ніколи не бачила. Хоча, мабуть, у її жилах вона блакитна.
— Ні, це зовсім не гаразд, — хитає вона головою. - Твої шви кровоточать.
— Це скріпки, — виравляю її, намагаючись підняти настрій.
Дівча вже біліше, ніж зазвичай. І вона дуже тяжко дихає, майже задихається. Якщо вона знепритомніє, я сто пудово програю своє парі з Монтегю . Якщо вона не може витримати вигляду краплі моєї крові, як вона збирається займатися сексом зі мною? Звичайно, нам необов'язково бути повністю роздягненими, щоб вона бачила всі мої численні шрами. Або, якщо буде досить темно, вона може вдати, що я хтось більш багатий. У дупу все це, я хочу включене світло ... я хочу відчувати всю її в моїх обіймах, і я хочу, щоб вона бачила, що вона зі мною, а не з кимось іншим.
— Драко, ти гаразд? - Запитує Герміона схвильовано.
Може сказати їй, що я відволікся, думаючи про те, як ми займатимемося сексом?
Місіс Мак йде вздовж проходу з суворим поглядом на обличчі.
— Ви, двоє, бібліотека. Поводьтеся тихіше. — Потім вона помічає кров, що тоненькою цівкою стікає мені на рукав. - Герміоно, допоможи йому дійти до медсестри. Драко, наступного разу приходь до школи із забинтованими ранами.
— Невже я не заслуговую на симпатію, місіс Мак? Я ж кров'ю стікаю.
— Зроби щось, що допоможе людству чи цій землі, Драко. Тоді ти заслужиш мою симпатію. Люди, які беруть участь у бійках на смерть , не викликають у мене нічого, крім огиди. А тепер йди і приведи себе гаразд.
Грейнджер забирає книги з моїх колін і вимовляє тремтячим голосом.
— Ходімо.
— Я сам можу нести свої книжки, — кажу я, йдучи за нею з бібліотеки. Я притискаю свій рукав до рани, сподіваючись зупинити кровотечу.
Вона йде попереду. Якщо я їй скажу, що мені потрібна допомога, щоб йти, бо я відчуваю слабкість, чи прийде вона мені на допомогу? Може мені спіткнутися... хоч, знаючи її, їй буде байдуже.
Просто перед кабінетом медсестри вона зупиняється та повертається. Її руки тремтять.
- Мені так шкода, Драко. Я-я не х-х-хотілаа ...
Вона втрачає самовладання. Якщо вона заплаче, я не знатиму, що робити. Я не звик до дівчат, що плачуть. Я жодного разу не бачив, щоб Асторія плакала протягом усіх наших стосунків. По-моєму, у неї  взагалі відсутній слізний канал. Це мене заводило, тому що емоційні телиці мене лякають.
— Ем... ти гаразд?
— О боже, якщо про це дізнаються, мені ніколи цього не позбутися. І якщо місіс Мак напише  моєму батькові, то я труп. Або точніше мені точно захочеться померти. — Вона продовжує трястись і говорити, ніби вона несправна машина без гальм.
- Грейнджер?
— ...і мій батько звинуватить мене в цьому. Я знаю, це й так моя вина. Але він зірветься на мене і мені доведеться йому  все пояснювати та сподіватися, що...
Перш ніж вона вимовляє ще щось, я вигукую.
- Герміоно!
Вона дивиться на мене з таким збентеженим виразом обличчя, я навіть не знаю, чи відчувати жалість до неї чи стукнути її, щоб вона перестала бурмотіти.
- Це ти, хто тут втрачає самовладання, - коментую я, підтверджуючи очевидне.
Зазвичай її очі чисті та ясні, але зараз вони порожні й невиразні, наче вона не зовсім тут.
Вона дивиться вниз, потім убік, куди завгодно, але не на мене.
- Ні ,все ОК. Я в порядку.
— Ну, звичайно, ти гаразд. Поглянь на мене.
Вона вагається. "Все добре", повторює вона, і фокусує свій погляд на шафці в іншому кінці коридору.
- Просто забудь, що я зараз сказала.
— Якщо ти на мене не подивишся, я тут спливу кров'ю і мені знадобиться  переливання. Чорт, глянь на мене!
Вона все ще важко дихає, фокусуючи погляд на мене.
- Що? Якщо ти хочеш повідомити, що моє життя не підлягає контролю, то я чудово про це знаю.
— Я знаю, ти не хотіла зробити мені боляче, — кажу я їй. — Навіть якби ти хотіла, я цілком заслуговую на це. — Я намагаюся розрядити обстановку, щоб ця дівчина зовсім не зламалася. — Знаєш, робити помилки не злочин. У чому сенс мати репутацію, якщо не псувати її іноді?
— Не намагайся змусити мене почуватися краще, Драко. Я ненавиджу тебе.
— Я теж тебе ненавиджу. Тепер можеш посунутись, я не хочу, щоб Філч весь день відтирав тут мою кров.
Замість того, щоб відійти убік, моя маленька партнерка з трансфігурації відчиняє мені двері до кабінету медсестри. Я думаю, вона функціонує, навіть якщо її руки досі тремтять.
— У нього йде кров, — каже вона, гукаючи міс Помфрі, шкільну медсестру.
Міс Помфрі садить мене на одну з кушеток.
- Що у вас сталося?
Я дивлюсь на Герміону. На її обличчі написано занепокоєння, ніби вона боїться, що я здохну прямо тут. Я присягаюсь богом, саме так виглядає ангел смерті. І я не проти вирушити у пекло, якщо там мене зустрічатиме обличчя Грейнджер.
— Мої скріпки розійшлися, — говорю я. - Нічого особливого.
- І як це сталося? - міс Помфрі змочує ватяний тампон у безбарвній рідині і прикладає до рани. Я затримую дихання, даючи болю відступити. При цьому, я також намагаюся не втратити свідомість перед моєю партнеркою, я все ж таки намагаюся її спокусити.
— Я вдарила його, — зізнається Герміона голосом, що зривається.
Міс Помфрі  повертається до Грейнджер .
— Ти його вдарила?
— Ненароком, — вставляю я, не розуміючи, чому мені раптом захотілося захистити цю дівчину, яка мене ненавидить і, можливо, швидше завалить предмет місіс Мак, ніж буде моїм партнером.
Мої плани з Герміоною не працюють. Єдине почуття, яке вона визнала у неї по відношенню до мене, це ненависть. Але думка про Монтегю на моїй мітлі набагато болючіша, ніж той бад'ян, яким міс Помфрі зараз обробляє мені рану.
Мені треба залишитися з Герміоною наодинці, щоб врятувати обличчя і врятувати мого Драгона. Може її зрив означає, що вона не так вже й ненавидить мене? Я ніколи не бачив, щоб дівчисько робило все настільки навмисно і на сто відсотків продумано. Вона просто робот. Або я так думав. Вона завжди виглядала і поводилася як принцеса перед камерою, коли я її бачив. Я і не вважав, що саме моя рука, що кровоточить, зламає її.
Я дивлюсь на Герміону. Вона повністю зосереджена на моїй руці та маніпуляціях міс Помфрі.
Мені хочеться знову опинитися у бібліотеці. Я готовий присягнути, що там вона буде готова продовжити прелюдію, що ми почали.
Я помічаю, що тільки думаючи про це я збуджуюсь прямо тут, перед міс Помфрі. Дякую що, в цей момент вона відходить до своєї медичної шафки. І де ця велика книга з трансфігурації , коли вона так потрібна?
— Давай зустрінемося в четвер після школи, ну, щоб попрацювати над вступом, — кажу я Герміоні з двох причин.
По-перше, мені треба перестати думати про роздягання з нею перед міс Помфрі. І, по-друге, я хочу Грейнджер лише для себе.
— Я зайнята у четвер.
Напевно, з Віслючою Мордою. Звичайно, вона краще буде з тим ідіотом, ніж зі мною.
— Тоді в п'ятницю, — кажу я, випробовуючи її, хоч, мабуть, не варто. Випробовуючи таку дівчину, як Герміона, може поставити серйозну заглушку на моє самолюбство. Хоча вона зараз вразлива і досі тремтить від мого виду крові. Я згоден, я маніпулятивний придурок.
Вона прикушує губу, яка, як вона вважає, нафарбована не тим кольором блиску.
— У п'ятницю я теж не можу.
Мій стояк офіційно здувся.
— Як щодо суботнього ранку? — каже вона. Ми можемо зустрітися біля бібліотеки .
- Ти точно зможеш втиснути мене у свій завантажений графік?
- Заткнися. Зустрінемось там о десятій.
— Це побачення, — кажу я, поки міс Помфрі, яка, безперечно, підслуховує, замотує моє плече безглуздим бинтом.
Герміона збирає свої книжки.
— Це не побачення, Драко, — каже вона через плече.
Я хапаю свої книжки і біжу за нею коридором. Вона йде сама.У коридорах тиша  це означає, що урок досі триває.
— Це може й не буде побаченням, але ти все ще винна мені поцілунок. А я завжди отримую те, що мені належить, — очі моєї партнерки перетворюються з неживих у сяючі злістю та повні вогню. Ммм, небезпечно. Я підморгую їй. — І не хвилюйся з приводу, який блиск вибрати. Ти зможеш знову намазати  його, коли ми закінчимо.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now