Ок, напевно, мені не слід було підставляти її із цим "дізнайтеся один одного" завданням.
Написати на її аркуші "Субота, вечір. Ти і я. Урок льоту і... гарячий секс", швидше за все, було не так уже й дотепно. Але мене так і підмивало спантеличити цю Маленьку Міс Префекта. Ось вона й спантеличена.
- Міс Грейнджер ?
Я дивлюсь із задоволенням, як головний префект піднімає голову на місіс Макгонегел . Ох, вона гаряча. Моя партнерка знає, як приховати свої справжні почуття, бо я це знаю , я роблю це постійно.
- Так? — каже вона, трохи нахиляючи голову і посміхаючись, як королева краси.
Цікаво, чи рятувала її ця посмішка коли вона щось порушувала ?
- Твоя черга. Розкажи про Драко .
Я кладу лікті на стіл в очікуванні уявлення, яке вона повинна або вигадати, або визнати, що нічого про мене не знає. Вона кидає погляд на мою розслаблену позу, і по її відчайдушному погляду я розумію, що загнав її в глухий кут.
- Це Драко Мелфой, - починає вона, її голос трохи тремтить. Я зберігаю маску байдужості, а вона продовжує з вигаданим уявленням. — Цього літа, коли він не ошивався на вулиці і не погрожував мирним городянам, він відвідав усі в'язниці нашого міста, якщо ви розумієте, що я маю на увазі. І він має таємну мрію, про яку ніхто не знає.
У класі раптово стає дуже тихо. Навіть Макгонегел завмирає, слухаючи розповідь.
Чорт, навіть я слухаю, мов слова, що вимовляються брехливим ртом Грейнджер , якась проповідь.
— І його заповітна мрія, — продовжує вона, — це вступити до Універу і стати викладачем трансфігурації , як ви, місіс Макгонегел .
Ну так звичайно. Я дивлюся на свою подругу Пенсі , яка виглядає здивованою тим, що це дівчисько не боїться поставити мене на місце на очах у всього класу.
Грейнджер кидає мені переможну посмішку, думаючи, що виграла цей раунд. Помиляєшся, префекта.
Я встаю зі стільця, доки у класі зберігається тиша.
— Це Герміона Грейнджер , — кажу я, тепер вся увага звернена до мене. — Цього літа вона ходила по магазинах, щоб розширити свій гардероб. А ще вона витратила гроші свого батька на пластичну операцію зі збільшення своїх, еммм, форм.
Це не було те, що вона написала, але, швидше за все, це було досить близько до правди.
Зовсім не те, що вона вигадала про мене.
З задніх рядів пролунали смішки, а Герміона завмерла на своєму стільці, ніби мої слова намертво образили її безцінне самолюбство. Герміона Грейнджер звикла, що всі люди навколо підлизуються до неї, їй зовсім не завадить невеликий струс. Насправді я роблю їй ласку. Щоправда, вона не знає, що я ще не закінчив.
— Її таємна мрія, — продовжую я, і отримую ту ж реакцію слухачів у відповідь, що й вона, — знайти собі хлопця — з банди до кінця року.
Як я і очікував, мої слова зустрічаються зі свистом із задніх рядів.
— Так тримати, Мелфой, — вигукує мій друг Блейз .
— Я буду твоїм хлопцем, префекта, — каже інший.
Я даю "п'ять" своєму другові Тео, і краєм ока помічаю, що Пенсі хитає головою, ніби я зробив щось неправильно. Що? Я просто пожартував над багатеньким дівчиськом .
Погляд Герміони переміщається між мною та Роном . Я дивлюся на Візлі , його обличчя миттєво червоніє, набуваючи кольору гострого перцю. Я сто відсотково ступив на його територію, чудово.
— Усім заспокоїтися, — каже місіс Макгонегел.
— Дякую за ваші надзвичайно цікаві уявлення. Міс Грейнджер , Містер Мелфой, затримаєтеся після уроку.
— Ваші уявлення були не тільки неналежними, вони були абсолютно неповажними по відношенню до мене та інших ваших однокласників, — висловлює нам місіс Макгонегел , поки ми з Герміоною стоїмо перед її столом після закінчення заняття.
— У вас є вибір, вимовляє вона і простягає до нас руки, в одній із них затиснуто два сині квитки на відпрацювання покарання і два зошитові листи в іншій. — Ви можете або залишитися сьогодні після уроків і відпрацювати своє покарання, або написати твір на тему "повага" і принести його мені завтра.
Я простягаю руку і беру квиток, тоді як Герміона вибирає зошит.
Як передбачувано.
У когось із вас є проблема з тим, як я розподілила місця? — питає Макгонегел .
Герміона каже "так", в той же час як я видаю "ні".
Місіс Макгонегел знімає окуляри та кладе їх на стіл.
— Вам двом краще з'ясувати свої стосунки до кінця року. Герміоно, я не поміняю тобі партнера. Ви обидва старшокласники і повинні вміти працювати з різними людьми після вашого випуску. Якщо ви не хочете завалити мій предмет , я раджу вам почати працювати разом, замість псувати одне одному життя. А тепер вирушайте на свій наступний урок.
Я прямую до виходу і далі коридором за своєю партнеркою з трансфігурації .
— Перестань переслідувати мене, — каже вона через плече. Оцінюючи на ходу, скільки навколо людей спостерігають за тим, як ми йдемо коридором разом.
Ніби я диявол власною персоною.
— Одягни що-небудь з довгими рукавами в суботу ввечері, — кажу їй я, чудово розуміючи, що незабаром її ангельське терпіння вичерпається. Зазвичай я не намагаюся доводити дівчат, але з цією, це навіть весело. Цією, найпопулярнішою і найбажанішою з усіх, насправді не все одно. — На задньому сидінні моєі мітли холодно.
— Послухай, Драко — каже вона, повертаючись до мене і відкидаючи назад своє блискуче каштанове волосся. Зустрічаючи мене крижаним поглядом , вона вимовляє:
— Я не зустрічаюся з хлопцями, які перебувають у якійсь банді, і я не вживаю наркотиків.
— Я теж не зустрічаюся з хлопцями, які перебувають у банді, — кажу я, підходячи ближче, — і я не наркоман.
- Ну так звичайно. Я взагалі дивуюся, чому ти ще не в якомусь рехабі чи школі для важких підлітків.
— Гадаєш ти мене знаєш?
- Я знаю достатньо, - видає вона і складає руки на грудях, глянувши вниз, вона помічає, що така поза виставляє її груди , тому вона миттєво опускає руки вздовж тулуба. Я роблю все, що в моїх силах, щоб не вирячитися на них і роблю ще один крок до неї.
— Це ти настукала про мене Дамблдору?
Вона робить крок назад.
— І що, якщо я?
- Ти мене боїшся, - це не було питанням, мені хотілося почути від неї самої, в чому була її причина.
— Більшість людей у цій школі бояться, що якщо вони просто не так на тебе подивляться, ти просто заавадиш їх.
— У такому разі моя паличка вже диміла б, хіба ні? І чому це ти не тікаєш тоді ?
— Дай мені хоч пів шансу, і я втечу.
Ну, все, мені набридло сперечатися з цим маленьким стервом, настав час спустити її з небес на землю. Я скорочую відстань між нами двома кроками.
— Подивись правді в обличчя, твоє життя просто ідеальне. Швидше за все, ночами ти тільки про те і мрієш, як би урізноманітнити своє існування.
Чорт забирай, від неї так смачно пахне чимось ванільним, парфумами чи, можливо, лосьйоном. Це нагадує мені запах ванільного печива. А я дуже люблю його, це не добре, зовсім не добре. Наблизитися до полум'я, завжди означає, що ти обпалишся.
— Тільки торкни її, і ти пошкодуєш, Мелфой, — лунає голос Рона . Він нагадує мені Віслюка , зі своїми білими зубами та вухами, що стирчать у різні боки з обох боків його зачіски ,- Відвали від неї.
- Роне, все гаразд, - відповідає Герміона, - я сама розберуся.
Вісляча Морда припер із собою підкріплення: троє білошкірих чуваків стоять позаду нього, як охоронці. Я оглядаю їх швидким поглядом, прикидаючи, чи зможу я сам з ними впоратися, і вирішую, що я й справді можу змусити їх нести ноги.
— Коли ти будеш достатньо сильний, щоб грати у великій лізі, я слухатиму ту фігню, яку ти захочеш мені сказати, — кажу я.
Студенти збираються навколо нас, залишаючи місце для бійки, яка безперечно буде швидка, жорстка та кривава. Ніхто не здогадується, що Вісляча Морда завжди тікає від бійки. Хоча цього разу він навів підкріплення, може й залишиться, щоб панувати. Я завжди готовий до бійки, був там стільки разів, що пальців ні на руках, ні на ногах не вистачить, щоб перерахувати. У мене є шрами на доказ цього.
— Рон, він того не вартий, — каже Грейнджер .
Ну, дякую, префекта , і тобі того ж.
— Ти загрожуєш мені, Мелфой? — репетує Рон, не звертаючи уваги на свою дівчину.
— Ні, придурок, — кажу йому я , — тільки крихітні члени, як ти, розкидаються погрозами.
Герміона загороджує Рона своїм тілом і кладе руки йому на груди.
— Не слухай його, — каже вона.
- Я не боюся тебе, - розпинається Рон і обіймає Герміону , - вона моя, ніколи не забувай про це.
— Тоді тримай її на повідку, — раджу я. — Інакше вона може захотіти змінити господаря.
Мій друг Блейз підходить до мене.
-Драко ?
— Так, Забіні, — відповідаю я і бачу, як двоє вчителів йдуть повз у супроводі якогось чоловіка в формі аврора. Ось що запланував Візлі, щоб мене зовсім зі школи викинули. Я не збираюся потрапляти в цю пастку тільки заради того, щоб опинитися у Дамблдора в чорному списку.
— Все гаразд, — я повертаюся до Герміони . — Побачимося пізніше, префекта . Я чекаю не дочекаюсь дослідження нашої трансфігурації .
Перед тим, як я йду, рятуючи себе від усунення від занять, на додаток до свого покарання, Герміона задирає свій ніс і відвертається, ніби я якийсь відброс на цій землі .
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...