Після занять, коли я стою біля шафки до мене підходять мої подруги Джині , Падма та Парваті , яких Луна називає ДПП і не питайте чому .
Падма обіймає мене.
- Боже, Герміона , с тобою все гаразд? - Запитує вона, рознімаючи обійми і оглядаючи мене.
- Я чула Рон врятував тебе. Він такий чудовий. Ти така щаслива, Герміоно . — каже Падма, і її знамениті кучері підстрибують при кожному слові.
— Нічого такого не сталося, — відповідаю я, думаючи про те, що ж було в плітках сьогодні і наскільки це відрізняється від того, що сталося насправді.
- Що казав Драко? - Запитала Парваті.
— Вам краще не спізнюватися на тренування, — кричить Лаванда з іншого кінця коридору, і ще швидше зникає, ніж з'явилася.
Джині відкриває свою шафку поруч зі мною і дістає свою форму і помпони .
— Мене бісить те, як вона цілує дупу міс Еделстайн, — вимовляє вона.
Я закриваю шафку, і ми йдемо на тренування разом.
— Я думаю, що вона намагається зосередитися на тренуваннях , замість того, щоб думати про те, що її хлопець уже в універі.
Парваті закочує очі.
- Все одно. У мене немає хлопця, тож моїх симпатій вона не отримає.
— Жодної симпатії від мене теж. Коли взагалі ця дівчина не зустрічалася з кимось? – погоджується Падма.
Коли ми підходимо до поля на тренування , вся наша група сидить на траві, чекаючи міс Еделстайн.
— Я все ще не можу повірити, що ти застрягла з Драко Мелфоєм, — каже Лаванда , коли я сідаю поруч із нею.
- Бажаєш помінятися партнерами? — Хоча місіс Макгонегел ніколи не погодиться на це, вона ясно дала це зрозуміти.
Лаванда висовує язик і корчить пику.
— Ну ні, я нізащо в житті не піду з хлопцем з банди . Мішатися з тим непотребом не принесе тобі нічого, крім проблем. Ти пам'ятаєш, як минулого року Алісія Спінет зустрічалася з чуваком... як там його звали?
- Джейсон? - підказую я тихо.
Лаванда злегка щулиться.
— За лічені тижні вона перетворилася з популярної дівчини на білу ворону . Дівчата з банди ненавиділи її за те, що вона забрала одного з їхніх хлопців, а з нами просто перестала спілкуватися. Ця маленька парочка була на своєму острівці кохання. Дякувати Мерлінові , що вона порвала з ним.
Ми бачимо, як йде вчителька і несе в руках свій магнітофон скаржачись на ходу, що хтось пересунув його з його звичайного місця, тому вона запізнилася. Коли міс Еделстайн просить нас розпочати розтяжку, Луна відсуває Лаванду , щоб було зручніше говорити зі мною.
- У тебе великі неприємності.
- Чому?
У Луни найбільші "вуха" у нашій школі, вона завжди знає, що і де відбувається.
— Ходить чутка, що Асторія Грінграс шукає тебе, — каже моя найкраща подруга.
О ні. Асторія дівчина Драко . Я намагаюся не впадати в паніку і не думати про гірше, але Асторія сильна, від своїх фарбованих червоним нігтів, до черевиків стилетів на височенних підборах. Вона що ревнує, що я партнерка Драко з трансфігурації чи думає, що це я стукнула на нього сьогодні директору?
Правду кажучи, це зробила не я. Мене викликали до кабінету Дамблдора, бо хтось біля входу до школи бачив нашу суперечку з Драко і доніс.
Дамблдор мені не повірив. Він вважав, що я надто налякана, аби сказати правду. Я не була налякана.
Але тепер я боюсь.
Асторія Грінграс може надрати мені дупу коли завгодно. Вона, швидше за все, вправляється з якоюсь холодною зброєю, тоді як єдина зброя, якою я володію, це мої помпони та заклинання експеліармус. Кличте мене божевільною, але я сумніваюся, що така річ як помпони можуть злякати таку дівчину, як Асторія .
Може в першій магічній я б викликала фурор, але в паличковому бою я профан. Хлопці б'ються через якийсь примітивний ген, який змушує їх доводити щось. Може Асторія Грінграс хоче мені щось довести, але я абсолютно цього не потребую. Я не ворог, але як мені дати їй знати про це? Я ж не можу просто підійти до неї і сказати: "Гей, Асторія , я не збираюся кадрити твого хлопця, і це не я донесла про нього Дамблдору ". Хоча, може, і слід було б.
Більшість людей вважає, що мене нічого не турбує. І я не збираюся їх переконувати. Я надто довго працювала над створенням цього образу, і не збираюся здаватися лише тому, що якийсь бандит із своєю дівчиною випробовують мене.
— Мене це не хвилює, — кажу я Луні.
Моя подруга хитає головою.
- Я знаю тебе, Гермі. Ти нервуєш.
Ось тепер ця заява турбує мене більше ніж новина про те, що Асторія шукає мене. Я постійно намагаюся тримати всіх на відстані, не даючи змоги зрозуміти, що ж насправді означає бути мною або дружити зі мною .
Але я дозволила Луні дізнатися надто багато. Напевно, іноді слід притримати коней у нашій дружбі, щоб переконатися, що вона буде на відстані витягнутої руки.
Думаючи логічно, у мене просто параноя. Луна справжній друг, вона була зі мною минулого року, коли я плакала з приводу моєї матері і не сказала їй причини.
Вона дозволила мені виплакатись навіть після того, як я відмовилася розкривати подробиці.
Я не хочу, закінчить так само, як мої батьки . Це найбільший страх у моєму житті.
Місіс Еделстайн змушує нас встати і включає музику, і я починаю рахувати. Моє тіло відгукується ритму музики, тому мені подобається бути частиною групи підтримки. Музика змушує мене забути про всі проблеми вдома. Музика мій наркотик, це єдине, що відволікає мене.
— Місіс Еделстайн , давайте спробуємо сьогодні розірвану фігуру Т замість цільної Т, як завжди? — питаю я. — Потім перейдемо в низьку і високу V, пересунувши вперед Парваті , Падму та Пенсі це краще виглядатиме.
Вчителька усміхається, безперечно задоволена моєю пропозицією.
- Гарна ідея Герміоно. Давай спробуємо. Ми почнемо з розірваної фігури Т, лікті разом. Під час перестановки я хочу бачити Парваті , Падму та Пенсі у першому ряду. І не забувайте тримати коліна зігнутими. Луна, спробуй зробити свої кисті продовженням руки, не згинай їх.
- Так мем, - відповідає Луна позаду мене.
Знову вмикається музика. Ритм, лірика, звучання інструментів... проникають у мої вени та піднімають настрій, незалежно від того, як я почувала себе до цього. Я танцюю разом з іншими дівчатами і забуваю про Драко та Асторію , про матір та все інше.
Пісня надто швидко закінчується. Мені хочеться продовжувати рухатися під ритм музики та слів, коли місіс Еделстайн вимикає свій магнітофон. Друга спроба виглядає краще, але нам все ще потрібно працювати над побудовою і деякі новенькі дівчата все ще плутають кроки.
- Герміоно , покажи покроково зв'язки новеньким і ми спробуємо знову. Лаванда очолить старий склад, і повторить кроки, — інструктує наш тренер простягаючи мені магнітофон.
Пенсі у моїй групі, вона нахиляється, щоб зробити ковток води зі своєї пляшки.
— Не хвилюйся щодо Асторії, — каже вона. — У більшості випадків вона гавкає більше, ніж кусається.
— Дякую, — кажу я.
Пенсі виглядає круто з трьома кільцями в брові і руками, постійно складеними на грудях, в той час, поки вона не танцює. Але в неї дуже добрі очі. І вона багато усміхається. Її усмішка пом'якшує її зовнішній вигляд.
— Ти в моєму класі на трансфігурації ?— питаю я.
Вона киває.
- І ти знаєш Драко Мелфоя?
Ще один кивок.
— Ті чутки, що про нього ходять, це все правда? — питаю я обережно, не знаючи, як вона може на це відреагувати. Якщо я не обережна, буде цілий список людей, які бажають порозумітися зі мною.
Чорне волосся колишится в такт слів Пенсі.
— Дивлячись, які ти маєш на увазі.
У той момент, як я готова видати їй весь список чуток про нього, його наркозалежність та численні арешти, Пенсі каже.
— Слухай, Герміоно , ми ніколи не будемо друзями, але дай мені сказати дещо, неважливо наскільки огидно Драко поводився сьогодні, він не настільки поганий, як усі думають. Він навіть не настільки поганий, наскільки хотів би здаватися.
І перш, ніж я можу поставити ще одне питання, Пенсі повертається назад .
Через півтори години, ми всі виснажені і роздратовані, наше тренування закінчено. Я підходжу до мокрої Пенсі і хочу похвалити її за чудову роботу на тренуванні.
- Правда? — питає вона дивуючись.
— Ти дуже швидко все схоплюєш, — відповідаю я. І це правда. Для дівчини , яка не пробувалась до групи підтримки перші три роки, вона наздоганяє все дуже швидко.
— Саме тому ми поставили тебе до першого ряду.
Пенсі відкриває рот від подиву, цікаво, чи вірила вона чуткам про мене. Вона має рацію, ми ніколи не будемо друзями, але й ворогами теж.
Після тренування ми з Луною виходимо з поля .
- Зачекайте, дівчата, - кричить Лаванда, підбігаючи до нас. - Я бачила Рона на полі для квідічу . Він просив зачекати на нього.
— Гарі надіслав листа, — каже Луна. — Він запрошує всіх до виручай кімнати на піцу.
— Я можу піти, — відповідає Лаванда , — мені дуже нудно, Матео в універі , і я, швидше за все, не побачу його кілька тижнів.
Продовжуючи писати листа, Луна цікавиться.
— Я думала, ти збиралася поїхати до нього у вихідні.
Тяжко вздихаючи , Лаванда відповідає.
Так і було, поки він не написав , що всім новачкам заради прийняття до братства доведеться ночувати в якомусь будинку для проходження обряду ініціації. Доки пеніс Матео залишається в цілості і безпеці, я щаслива.
При згадці пеніса, я шукаю лист у моїй сумці. Коли Лаванда заводить розмову про пеніс і секс, краще мовчати тому що вона ніколи не зупиниться. І через те, що я не збираюся обговорювати з нею цей бік мого життя (або точніше відсутність такого), настав час йти. Ідеальний час для втечі.
Коли я нарешті виловлюю лист з сумки, Луна каже, що йде до Гарі, тому я залишаюсь одна . Мені подобається бути однією. Не треба ні перед ким вдавати себе іншою .
Тільки почавши насолоджуватися тишею , я чую голос Рона .
— Ходімо до Гарі.
— У моєї мами нова доглядальниця, — відповідаю я. — Треба допомогти їй.
Як головному префекту школи , Макгонегел дозволила мені відлучатися зі школи пару раз на тиждень , щоб провідувати маму . Але всього на пару годин . І сьогодні саме такий вечір . Тому я дуже поспішаю додому .
— Ти ще сердишся, що я наїхав на твого бандитського партнера з трансфігурації ?
- Я не серджуся. Мені просто неприємно. Я сказала, що сама розберуся, а ти мене абсолютно проігнорував. І ще влаштував цю сцену у коридорі. Ти знаєш, що я не напрошувалася до нього в партнери, — кажу я Рону.
— Я знаю, просто я ненавиджу цього ідіота. Не сердься.
- Я не серджуся. Мені не подобається, що ти збожеволів без жодної причини.
— А мені не подобається, що цей виродок щось казав тобі на вухо.
Я відчуваю головний біль, що наближається. Мені зовсім не потрібно, щоб Рон влаштовував сцену, щоразу ,як якийсь хлопець лише заговорить зі мною. Раніше він так себе не поводив, а це відкриває можливість пліток про мене, те, чого я зовсім не бажаю.
- Давай просто забудемо, що це сталося.
- Я згоден. Напиши мені ввечері. А якщо зможеш, заходь до Гарі, я буду там, — каже Рон.
Апарувавши додому, я знаходжу Марту в кімнаті мами на першому поверсі. Вона намагається змінити спеціальну нижню білизну, що не протікає, мамі, яка при цьому знаходиться абсолютно в неправильній і незручній для цього позі. Марта крехтить і зітхає, наче це найскладніше, що їй доводилося робити в житті. Чи читав мій тато взагалі її резюме?
— Я зроблю це, — кажу я, відсуваючи її вбік і беручись за справу. Мама широко посміхається, коли бачить мене.
— Привіт, мамулю, ти вже зголодніла? — говорю я, витягаючи вологу серветку з пачки і намагаючись не думати про те, що я роблю. Марта спостерігає з боку, як я натягую мамі нову пару білизни та спортивні штани. Я намагаюся пояснити, що я роблю, але один погляд на Марту дає мені зрозуміти, що вона не слухає мене.
— Твій тато сказав, що я можу піти, коли ти з'явишся , — каже вона.
- Добре, - відповідаю я, миючи руки. І перш ніж встигаю схаменутися, Марти вже немає.
Я везу маму в її колясці на кухню. На нашій зазвичай чистенькій кухні панує абсолютний бардак. Марта не вимила тарілки після обіду, і вони тепер височіли горою в мийці. До того ж, вона навіть не намагалася протерти підлогу після реакції мами на її обід.
Я готую вечерю і вимиваю все довкола.
Мама намагаєтся сказати слово "школа", яке зрештою звучить як "кола", але я розумію, що її цікавить.
- Так, сьогодні був мій перший день у школі, - ставлячи перед нею тарілку з подрібненою в блендері їжею і, запихаючи першу ложку їй у рот, продовжую:
-Цей рік не буде легким.
Моя мама дивиться на мене, намагаючись розібрати мої слова. Вираз на її обличчі дає мені зрозуміти, що вона підтримує і розуміє мене без потреби щось говорити. Тому що кожне, вимовлене нею слово, це тортури. Іноді мені просто хочеться вимовляти ці слова за неї, я відчуваю її роздратування, наче воно моє власне.
- Тобі не сподобалася Марта ? — питаю я.
Вона хитає головою. І вона не хоче говорити про це, я бачу це після того, як вона стискає рот у тоненьку лінію.
— Будь до неї терплячою, — прошу я. — Це нелегко, прийти до чужого дому і не знати, що робити.
Коли мама закінчує з їжею , я приношу їй журнали. Вона їх обожнює. Поки вона гортає сторінки, я роблю собі бутерброд із сиром і сідаю за домашню роботу, поки їм.
Тільки діставши аркуш ,на якому мені потрібно написати есе про 'пошану' для місіс Макгонегел, я чую як двері гаража відкриваються ,за мить тато кричить з передпокою.
- Гермі, ти де?
— На кухні, — відповідаю я, також підвищуючи голос.
За хвилину заходить мій батько, щось буркаючи про роботу. Він володіє великою компанією з виробництва зубних протезів .
Ну як тут йшли справи у Марти , коли ти прийшла додому?
— Не найкращим чином, — кажу я. — Тобі справді треба її багато чого навчити.
І я не дивуюсь, коли він мені не відповідає.
- Що на вечерю? — питає він, розв'язуючи краватку. Тато виглядає стомленим і пом'ятим, втім, як завжди.
- Стейк.
— Я не в настрої для важкої їжі, може щось легше? - пропонує він.
- Яйця? Спагетті? - перераховую я.
Батько просто виходить із кухні. Навіть коли він уже вдома, усі його думки зосереджені на роботі.
- Все одно. Але щось легше, — кричить він.
У такі часи мені дуже шкода маму. Вона зовсім не удостоюється його уваги. Він на роботі, або у відрядженні, або просто не хоче з нами поратися.
— Я зроблю салат, — кажу я, дістаючи капусту з холодильника.
Мама продовжує розглядати журнали, не помічаючи напруги між мною і батьком.
— Я їду до Китаю на два тижні цієї п'ятниці, — повідомляє батько, повернувшись на кухню у футболці та домашніх штанах. Він займає своє місце на чолі столу і підчеплює вилкою собі яйця. — Наш постачальник надсилає звідти дефектний товар, треба поїхати з цим розібратися.
-Як школа? — питає, нарешті, тато.
- Добре, - відповідаю я, замовчуючи про те, що Драко - мій партнер з трансфігурації .
— Тобі, мабуть, не слід вибирати трансфігурацію, — вставляє батько. — Якщо ти не отримаєш п'ятірки, твої шанси на вступ сильно впадуть. В Бірмінгейм важко потрапити, і вони не зроблять тобі поблажку лише тому, що я там навчався.
- Я розумію, тату, - відповідаю я, абсолютно засмутившись. Якщо Драко несерйозно ставитиметься до нашого проекту, як, скажіть на милість, я отримаю п'ятірку?
Він трохи пересмикує плечима, а це означає , що зараз ще буде порція поганих новин . Він пропонує відправити маму жити в якийсь пансіонат. Я не пам'ятаю іншого разу, коли ще так кричала, я не дозволю йому відправити маму до якогось закладу, де нею будуть нехтувати. Мені треба дбати про неї. Саме тому я збираюся до Бірмінгейму. Якщо я буду навчатися поблизу, я зможу жити тут і не дозволю батькові кудись її відправити.
О восьмій я повертаюсь до Хогвартсу ,зустрічаю Парваті, яка скаржиться на Лаванду. Вона вважає, що Лаванда змінилася за літо, і тепер запишалася тим, що вона зустрічається з хлопцем із універу. Згодом мені приходить лист від Лаванди,в якому вона пише, що Парваті заздрить їй, тому що вона зустрічається з хлопцем універу . О дев'ятій зайшла Луна і сказала, що розмовляла з обома і не хоче втручатися в цю історію. Я згодна, але боюсь, ми вже втручені.
Було вже без п'ятнадцяти одинадцятої, коли я закінчила, нарешті, своє есе для місіс Макгонегел. Я так стомилася, таке відчуття, що голова зараз просто відвалиться.
І тут на мене обрушуются чиїсь обійми . Обертаюсь і бачу широку посмішку Рона .
Привіт крихітко. Що робиш? — питає він.
- Нічого особливого. Чи було весело у Гарі сьогодні?
— Не так весело, як могло бути, якби ти була там.
- Коли ти повернувся?
— Приблизно годину тому. Я радий, що зустрів тебе перед сном .
Він влаштовується зручніше на подушці поряд зі мною .
Вітальня грифіндора напівпуста, напівприглушене світло ,нагадує, що скоро буде відбій .
- Правда? — кажу своїм фліртуючим тоном. — Чому?
Він уже дуже довгий час не казав, що любить мене. Я знаю, звичайно, він не найніжніша людина на землі. Так само як мій батько. Але мені треба це почути від Рона. Мені треба почути, що він любить мене, що він сумував за мною. Я хочу почути від нього, що я дівчина його мрії.
— У нас ніколи не було поцілунків і петінгу в вітальні — каже Рон , прочистивши горло.
Ок, це не зовсім те, що я хотіла почути. Я не повинна бути розчарована чи здивована. Він молодий хлопець і в його віці це нормально бути схибленим на сексі і всім іншим. Сьогодні, прочитавши записку Драко про гарячий секс, я постаралася відігнати почуття в животі, яке вона викликала. От би він здивувався, дізнавшись, що я незаймана.
Рон і я ніколи не займалися сексом, точка.
Ми майже зробили це минулого року, на задньому дворі у Луни , але я злякалася, не була готова.
- Петінг?
- Ну так. Гермі, я хочу щоб ти мене поцілувала , погладила його . Мене це точно заведе.
— І поки я чіпатиму тебе , що ти робитимеш? — питаю я його.
— Моя рука залізе тобі під спідницю і зробить тобі приємно . Не думаєш же ти, що я робитиму домашку?
Я сміюся. Здебільшого це нервовий смішок, ми не бачилися довгих два місяці і майже не розмовляли, і тепер він хоче перейти від "привіт, радий тебе бачити після цілого літа нарізно" до "ласкай мене" за один день.
- Ну, давай же, Гермі. Думай про це як репетицію, перш ніж ми зробимо це по-справжньому. Опусти руку і доторкнися до мене.
— Рон... — кажу я.
- Що?
— Вибач, але я не в настрої для цього. Принаймні зараз.
- Ти впевнена?
- Так, ти сердишся?
- Ні, - відповідає він. — Я думав, що це буде весело, додасть вогню нашим стосункам.
— Я не знала, що нам це потрібне.
— Школа... квідічна практика... тусовки, після літа нарізно мені набридла ця рутина. Все літо я катався на водних лижах, займався вейкбордингом, катався бездоріжжям. Всі ці речі змушували моє серце битися як божевільне, ти розумієш, про що я? Чистий адреналін.
— Звучить шалено.
- Так і було, Гермі.
- Ок.
— Я хочу знову відчути цей адреналін... з тобою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...