Я чекав біля бібліотеки цілу годину. Ну добре. Півтори. До десятої години я сидів на лавці ззовні. О десятій я зайшов усередину і почав вивчати дошку оголошень, вдаючи зацікавлення у тому, що відбуватиметься в бібліотеці найближчим часом. Мені не хотілося виглядати занадто очікуючим Герміону. О десятій сорок п'ять я сів на одне з крісел у науковому відділі і почав читати підручник з трансфігурації.
Ок, мої очі рухалися сторінкою, але я не бачив слів.
Вже одинадцята. Ну де вона?
Я міг би просто піти повеселитися з моїми друзями. Чорт, мені треба піти та потусити зі своїми друзями. Але ще маю сильне бажання з'ясувати те, чому Герміона мене продинамила. Я кажу собі, що це все від ображеного самолюбства, але глибоко в душі я хвилююсь за неї.
Вона натякнула, під час її зриву в коридорі біля кабінету медсестри, що її тато зовсім не кандидат на звання Найкращого Батька Року. Невже Герміона не усвідомлює того, що їй уже вісімнадцять, і вона може піти, коли захоче? Якщо все так погано, то навіщо залишатися?
Тому що її батьки багаті.
Якби я пішов з дому, моє життя було б практично таким самим, як і раніше. Для дівчини, яка живе в багатій родині, відсутність дизайнерських рушників та покоївки, яка ходить за тобою і забирається, напевно, гірше за смерть.
Мене дістало стояти тут і чекати на Грейнджер . Я піду до її кімнати і дізнаюся, чому вона мене кинула.
Пробравшись до входу у вітальню гріфіндора я зустрічаю Джині , те що треба здається вони подружки .
- Що тобі потрібно , Мелфой? — питає вона зарозуміло. — Тобі заборонений сюди вхід.
Я виключаю всі свої емоції . Моє лице спокійне і байдуже
— Я прийшов дізнатися, чи в кімнаті Грейнджер ?
— Ні, — її сталева відповідь поєднується зі сталлю її очей.
- Ти знаєш, де вона?
Джині так само холодно і байдуже відповідає,- вона ще вчора апарувала на всі вихідні додому.
Вона очікує моєї реакції.
- У неї було побачення з моїм братом вчора вечором .
Єхидна посмішка викривлює її обличчя і вона зачиняє двері прямо перед носом.
Що ж ,прихопивши свій драгон я виходжу через один з таємних проходів до Хогсміду , а там апарую до Лондону.
Я залишаю свою мітлу на її під'їзній доріжці і натискаю на дзвінок. Я прочищаю своє горло, щоб не давитись словами. Бляха, та що я збираюся їй сказати? І чого це я почуваюся так невпевнено, ніби вона збирається оцінювати мене, а мені треба справити гарне враження.
Ніхто не відповідає. Я натискаю на дзвінок ще раз.
Де ж слуга чи дворецький, щоб відчинити двері, коли він потрібний? Я був уже готовий здатися і вилаяти себе тим, якого-ти-взагалі-тут-робиш, двері відчиняються. Переді мною чоловіча , доросла копія Грейнджер . Безперечно це її батько . Як тільки він придивляється до мене ближче, я помічаю його розчаровану гримасу.
- Чим я можу вам допомогти? — питає він. Я бачу, що він думає, ніби я належу до якоїсь команди садівників, або просто ходжу від дверей до дверей погрожуючи людям. — У цей район торговим агентам заборонено вхід.
— Я, ем, нічого не продаю. Мене звуть Драко , я прийшов дізнатися, чи вдома Грейнджер ?
Ну, ось, тепер я вставляю 'ем' через кожні дві секунди.
— Ні.
- Ви знаєте, де вона?
Містер Грейнджер прикриває двері , швидше за все сподіваючись, що я не зможу зазирнути всередину і побачити їхні цінності, щоб потім повернутися і вкрасти їх.
— Я не розповсюджую інформацію про місцезнаходження своєї доньки. Тепер, якщо ви мене вибачите, — і він зачиняє двері прямо перед моїм носом.
Я залишаюся біля дверей як повний ідіот . Цілком можливо, що Герміона зараз стоїть за дверима і інструктує свого батька, якпозбавитися мене. Я не здивувався б, якби вона вирішила грати в ігри зі мною.
Я ненавиджу ігри, які я не можу виграти.
Я йду до своєї мітли з хвостом, затиснутим між ніг, думаючи, чи потрібно мені почуватися, як побитий собака або ж, як розлючений пітбуль.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...