Я був у лікарні вже тиждень. Я ненавиджу медсестер, лікарів, голки, тести... і особливо лікарняний одяг. Я думаю, чим довше я перебуваю тут, тим роздратованіше стаю. Окей, може мені не слід було обзивати медсестру, яка забирала крапельницю. Її легковажна поведінка, ось що дратувало мене.
Я не хочу нікого бачити. Я не хочу ні з ким розмовляти. Чим менше людей у моєму житті, тим краще. Я відштовхнув Герміону, і те, що образив її, майже вбило мене. Але я не мав вибору. Чим ближче до мене вона знаходилася, тим більше її життя наражалося на небезпеку. Я не можу дозволити, щоб те, що сталося з Блейзом, сталося з дівчиною, яку я...
Перестань думати про неї, говорю я собі.
Люди, які мені не байдужі, вмирають, все просто. Спершу батько. Тепер Блейз. Я був ідіотом, думаючи, що в мене може бути все.
Коли хтось стукає у двері, я вигукую.
— Провалюйте.
Стук стає голосніше.
— Чорт, дайте мені спокій!
Коли двері відчиняються, я кидаю в неї чашкою. Чашка не вдаряться у працівника лікарні, вона потрапляє просто в груди місіс Макгонегел.
— Ось, чорт, тільки не ви, — говорю я.
Місіс Мак, у нових чорних окулярах каже.
— Це не той прийом, на який я очікувала, Драко. Я все ще можу покарати тебе за лихослів'я, чи знаєш.
Я повертаюсь, щоб не дивитись на неї.
— Ви прийшли сюди, щоб дати мені квиток на покарання? Забудьте про це, я не збираюся повертатися до школи. Дякую, що відвідали. Вибачте, що вам доводиться йти так швидко.
— Я нікуди не піду, доки ти мене не вислухаєш.
Ох, ні. Все, що завгодно, тільки не слухати її лекцію. Я натискаю кнопку, щоб покликати медсестру.
- Чим я можу допомогти, Драко? — чується голос із колонок.
— Мене тут мучать.
— Що, вибач?
Місіс Мак підходить до мене та відбирає переговорний пристрій.
— Він жартує. Вибачте, що потурбували. — Вона кладе пристрій на стіл поза моєю досяжністю. — Невже вони не дають тобі пігулок щастя в цьому місці?
- Я не хочу бути щасливим.
Місіс Мак присувається ближче, її прямі локони спадають на окуляри.
— Драко, мені дуже шкода, що сталося з Блейзом. Він не був моїм студентом, але я знаю, що ви були дуже близькі.
Я дивлюсь у вікно, ігноруючи її. Я не хочу говорити з нею про Блейза. Я не хочу ні про що говорити.
— Чого ви прийшли сюди?
Я чую шерох того, як вона дістає щось із своєї сумки.
— Я принесла тобі кілька завдань, щоб ти не зміг відставати від своїх однокласників, коли повернешся.
- Я не повернуся. Я вам уже сказав. Я кидаю школу. Це не повинно вас дивувати, місіс Мак, я ж член банди, пам'ятаєте?
Вона обходить ліжко так, щоб я його бачив.
— Отже, я помилилася щодо тебе, я була впевнена, що ти розіб'єш цей стереотип.
— Так, може, це було до того, як мого найкращого друга застрелили. На його місці мав бути я. — Я дивлюсь на підручник трансфігурації у її руках. Він тільки й робить, що нагадує мені про те, що було і чого не судилося. — Він не повинен був померти, чорт забирай. Мав я! - Мій голос зривається на крик.
Місіс Мак навіть не моргає.
— Але ж ти не помер. Ти думаєш, що робиш Блейзу ласку тим, що кидаєш школу і здаєшся? Подивись на це, як на подарунок, який він тобі зробив, а не прокляття. Блейз не може повернутись, але ти можеш. Місіс Мак кладе книгу на підвіконня. — Стільки моїх студентів загинуло, я навіть не думала, що таке можливе. Мій чоловік наполягає, щоб я пішла з Хогвартсу і перейшла в якусь приватну школу, без бандитів, які живуть тільки для того, щоб невдовзі померти, або стати наркоділерами. — Сідаючи на край мого ліжка, вона дивиться вниз на свої руки. — Але я залишаюся, сподіваючись щось змінити, бути прикладом для наслідування. Містер Дамблдор вважає, що ми можемо побудувати міст над прірвою, і я теж так думаю. Якщо я можу змінити долю хоч одного свого студента, я можу...
- Змінити світ?
— Можливо.
- Ви не можете. Що є, то є.
Вона дивиться на мене з упевненістю.
— Ох, Драко, ти так сильно помиляєшся. Це те, що ти з цього робиш. Якщо ти думаєш, що не можеш змінити світ, то вперед, йди за тим, що вже влаштували для тебе інші. Але завжди існують інші шляхи, вони складніші. Змінити світ нелегко, але я точно намагатимуся. А ти?
- Ні.
- Це твоя прерогатива. Я все ж таки спробую. - Вона замовкає, потім додає. — Ти хочеш знати, як тримається твоя партнерка з трансфігурації ?
Я трусю головою.
— Ні, мені не важливо. Слова майже застрягають у горлі.
Вона розчаровано зітхає, потім підходить до підвіконня та бере книгу до рук.
— Мені забрати її чи лишити тут?
Я не відповідаю. Вона кладе книгу назад і прямує до дверей.
— Хотів би я вибрати зілля замість трансфігурації , — кажу я, коли вона відчиняє двері, щоб піти.
Вона примружується.
- Ні, не хотів. І щоб ти знав, містере Дамблдор, також зайде відвідати тебе сьогодні, я б утрималася на твоєму місці щось у нього кидати.
Коли, через два тижні, я вийшов з лікарні, моя мати забрала нас до Франції . Ще через місяць я влаштувався на роботу камердинером у готелі. Симпатичний готель з білими стінами та колонами на вході. Я часто виступав як перекладач, коли було необхідно, оскільки моя англійська була набагато кращою, ніж у більшості працівників. Коли я гуляв вечорами зі своїми друзями, вони намагалися звести мене з французькими дівчатами. Дівчата були красиві, сексуальні, і достеменно знали, як залучити хлопця. Проблема була в тому, що вони не були Герміоною.
Мені треба було викинути її з голови. І швидко.
Я пробував. Одного разу американська дівчина, яка зупинялася в нашому готелі, привела мене до себе в кімнату. Спочатку, мені здавалося, що переспавши з іншим білявим дівчиськом, зітре з моєї пам'яті тієї ночі з Герміоною. Але коли я був дуже близьким до того, щоб це зробити, мене паралізувало.
Я нарешті зрозумів, що Герміона зіпсувала для мене будь-яку іншу дівчину.
Це було не її обличчя, не її посмішка і навіть її очі. Все те, що було зовні, дозволяло бачити її красунею, але саме те, що було всередині, разюче відрізняло її від усіх. Те, як ніжно вона витирала рота своїй мамі, те, як серйозно вона сприймала трансфігурацію, те, як вона показувала мені своє кохання, точно знаючи, що і хто я був. Я збирався піти на угода з артефактами , на те, чого вона була рішуче проти, і вона все ще любила мене.
І тепер, через три місяці після перестрілки, я знову в Лондоні, готуюся зустрітися віч-на-віч, як сказала б місіс Мак, зі своїм головним страхом.
Сіріус сидить за столом у своїй майстерні, хитаючи головою. Ми поговорили про ту ніч на Хелловін, і я вибачив його за те, що він дав Монтегю знати про те, що я був із Герміоною.
Після того, як я розповідаю Сіріусу, що я планую зробити, він важко і протяжно зітхає.
— Ти можеш померти, — каже він і дивиться на мене.
Я киваю.
- Я знаю.
- Я не зможу тобі допомогти. Ніхто з твоїх друзів у ПС не зможе тобі допомогти. Подумай гарненько, Драко. Повертайся до Франції та насолоджуйся залишком свого життя.
Я вирішив і не збираюся від нього відмовлятися.
— Я не буду боягузом. Мені треба зробити це. Мені треба піти зі Смертежерів.
- Через неї?
- Так. І через батька, через Блейза. Через мене та мою родину.
— Що толку йти з ПС, коли ти опинишся мертвим? - Запитує Сіріус. — Твій вступ здасться тобі канікулами, порівняно з цим. Вони навіть нас змушують брати участь.
Замість відповіді, я простягаю йому папірець із номером телефону на ньому.
— Якщо щось трапиться зі мною, подзвони до цього хлопця. Це мій єдиний друг, який не пов'язаний із цим. Не пов'язаний з Смертежерами або Герміоною.
Тієї ночі я зустрічаюся з повним складом людей, які вважають мене зрадником. Мене називали вже слівцями і міцнішими. Годину тому я сказав Бо, який зайняв місце Аарона на чолі ПС, що я хочу піти — чистий розрив із пожирачами смерті.
Бо, жорстокий і суворий, виходить уперед із банданою в руці. Я оглядаю спостерігачів. Мій друг Сем стоїть позаду, відводячи очі. Інші теж там, їхні очі блищать від передчуття. Хав'є божевільний придурок, а Монтегю просто злий, що я виграв парі, хоча ніколи й не прийшов забрати свій виграш. Обидва насолодяться можливістю вибити з мене дух, коли я не матиму права дати здачу.
Сіріус, мій дядя, стоїть біля дальньої стіни, спершись на неї. Від нього також чекають участі в тому, щоб зламати мені якнайбільше кісток, доки я не відключуся. Вірність і зобов'язання означають у ПС. Якщо ти невірний або не виконуєш своїх зобов'язань... ти все одно, що ворог для них. Навіть гірше, бо ти був одним із них. Якщо Сіріус стане на мій захист, він труп.
Я стою прямо, поки Бо заплющує мені очі банданою. Я можу. Якщо я після цього зможу бути з Герміоною, воно того варте. Я не збираюся думати про інші можливі наслідки.
Після того, як мої руки пов'язані ззаду, мене садять на заднє сидіння машини, і двоє хлопців затискають мене з обох боків. Я не маю уявлення, куди ми їдемо. Тепер, коли у Главі стоїть Бо, можливо все, що завгодно.
Записка. Я її так і не написав. Що, якщо я помру і Герміона, то ніколи й не дізнається, що я насправді до неї відчуваю? Може це навіть на краще. Їй буде легше продовжувати життя і не оглядатися, думаючи, що я останній виродок, який зрадив її .
Через сорок п'ять хвилин, машина з'їжджає з дороги. Я чую звук гравію під колесами. Мабуть, знаючи, де я, дозволить мені трохи розслабитися, але я ні чорта не бачу. Я не нервуюсь, більше хвилююся, сподіваючись, що я буду одним із тих щасливчиків, хто виживе. І навіть якщо я виживу, чи знайде мене хтось? Чи я так і помру на самоті, в якомусь сараї, складі чи занедбаній будівлі? Може, вони навіть не битиму мене. Може просто притягнуть на дах якоїсь будівлі і скинуть звідти. .
Ні, Бо це не сподобається. Йому подобається слухати крики та благання найсильніших хлопців, коли їх ламають.
Я не збираюся виправдовувати його очікування.
Мене виводять із машини. По звуку гравію та каміння під ногами ми невідомо де. Я чую, як під'їжджають машини, як люди йдуть за нами. Вдалині мукає корова.
Попереджувальне мукання? Сказати правду, я хочу це зробити. Якщо хтось нас перерве, це лише відкладе неминуче. Я згоден. Я чекаю на це. Давай те ж покінчимо з цим, нарешті.
Цікаво, чи вони підвісять мене за руки до дерева, щоб я бовтався тут, як груша.
Чорт, я ненавиджу невідомість.
— Стій тут, — кажуть мені.
Наче мені куди йти.
Хтось іде до мене, я чую шелест гравію під його ногами.
— Ти ганьба для цього братства, Драко. Ми захищали тебе і твою сім'ю, але ти вирішив відвернутися від нас, га?
Хотілося б мені, щоб моє життя було романом Джона Гришама. Його герої завжди, перебуваючи на волосок від смерті, вигадували ідеальний план втечі. Зазвичай це включало знання чогось такого про поганих хлопців, що у разі смерті героя поганим хлопцям не привіталося б. На жаль, справжнє життя не перев'язане гарною стрічкою.
— Аарон був тим, хто зрадив Пожирачів, — відповів я.
У відповідь на те, що я назвав Аарона зрадником, хтось сильно б'є мене в щелепу. Чорт, я не очікував цього, бо ні хріну не бачу через цю бандану. Я намагаюся не морщитись.
— Ти приймаєш наслідки відходу з ПС?
Я рухаю щелепою вперед та назад.
- Так.
Я чую, як коло довкола мене звужується. Сьогодні я центр мішені.
Моторошне мовчання оточує мене. Ніхто не сміється, ніхто не видає жодного звуку. Деякі з хлопців, що оточували мене, були моїми друзями все моє життя. Як Сіріус, вони борються всередині самі із собою. Я не звинувачую їх. Щасливчики ті, кого сьогодні сюди не покликали.
Без попередження мене б'ють по обличчю. Важко тримати себе у вертикальному положенні, знаючи, що це лише початок. Одна річ, це бути в бійці і знати, що ти можеш перемогти, і зовсім інша, коли знаєш, що в тебе немає жодного шансу.
Щось гостре ріже мені спину.
Потім мені дають по ребрах.
Кожен удар припадає на верхню частину мого тулуба, не залишаючи вільного сантиметра. Поріз тут, удар там. Кілька разів мене майже збивають з ніг, тільки щоб поставити назад і обрушити на мене більше ударів.
Я отримую глибокий поріз на спині, і він палить, мов у вогні. Я можу відрізнити удари Сіріуса, в них немає тієї жорстокості, яка є в інших.
Спогади про Герміону утримують мене від криків болю. Я буду сильним для неї... для нас. Я не дозволю їм вирішувати чи я житиму чи помру. Я керую своєю долею, а не Смертежери.
Я не маю уявлення, скільки часу минуло. Півгодини? Година? Моє тіло слабшає. Я майже не можу стояти. Я відчуваю запах диму. Вони збираються кинути мене у вогонь? Бандана все ще заплющує мені очі, але це вже не важливо, я впевнений, що мої очі вже закриті від набряку.
Я відчуваю, що ось-ось рухну на землю, але збираю останні сили, змушуючи себе стояти рівно.
Я, швидше за все вже невпізнанний, гаряча кров сочиться з порізів на обличчі та тілі. Я відчуваю, як хтось здирає з мене футболку, і вона падає до моїх ніг клаптями, відкриваючи на огляди шрам від того, куди в мене вистрілив Аарон. Хтось ударяє мене саме на те місце. Дуже багато болю.
Я падаю на землю, дряпаючи гравієм обличчя.
У цей момент я не впевнений, що зможу пережити це. Герміона. Герміона. Герміона. Поки я можу повторювати цю мантру у своїй голові, я знаю, що я ще живий. Герміона. Герміона. Герміона. Чи реальний запах диму, чи це просто запах смерті?
Через товстий серпанок, мені здається, я чую, хтось каже.
— Ти не думаєш, що йому вистачить?
І віддалене безжальне.
- Ні.
Слідують протести. Якби я міг поворухнутися, я це зробив би. Герміона. Герміона. Герміона
Більше протестів. Ніхто ніколи не протестує під час цього. Це не можна. Що відбувається? Що далі? Це має бути чимось гіршим від побоїв, тому що я чую багато заперечень.
— Тримайте його обличчям униз, — каже голос Бо. — Ніхто не зраджує Пожирачів, поки я тут. Нехай це буде уроком для всіх, хто спробує зрадити нас. Тіло Драко Мелфоя назавжди носитиме марку зрадника.
Запах чогось смаженого наближається. Я не маю уявлення про те, що відбувається, поки до моєї спини не прикладаю щось, схоже на розпечене вугілля.
Я думаю, я застогнав, загарчав чи закричав. Я вже невпевнений. Я більше ні в чому не впевнений. Я не можу думати. Все, що я можу це відчувати. Вони з такою ж легкістю могли просто кинути мене в багаття. Це катування, щось гірше, ніж я міг собі уявити. Запах смаженої плоті забиває мені носа, коли я розумію, що це зовсім не вугілля. Цей виродок ставить на мені тавро. ЗРАДНИК.... Герміона. Герміона. Герміона.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...