24. Драко

23 1 0
                                    

Вперше ми розмовляємо як цивілізовані люди. Тепер мені треба придумати щось, щоб зламати її захисну стіну. Чорт, мені треба сказати їй, що-небудь, що зробить мене вразливим. Якщо вона побачить мене вразливого, а не повного дурня, я зможу сподіватися на якийсь прогрес із нею. І чомусь я знаю, що вона зрозуміє, якщо я їй заливаю.
Я не впевнений, що  роблю це для суперечки, для проекту з трансфігурації  чи просто для себе. При цьому я взагалі не хочу аналізувати те, що зараз тут відбувається.
— Мого батька вбили на моїх  очах, коли мені було шість, — кажу я.
Її очі розширюються.
- Правда?
Я киваю, мені не подобається говорити про це, я взагалі не знаю, чи зміг би я, якби захотів.
Її наманікюрена рука закриває рота.
- Я не знала. О Боже. Мені так шкода. Це мало бути дуже важко.
- Так, - мені відразу стає краще, просто тому, що я говорю про це вголос. Нервова усмішка мого батька перетворилася на гримасу шоку перед тим, як в нього кинули аваду.
Вау, я не можу повірити, що згадав вираз його обличчя. Чому б його посмішка змінювалася шоком? Ця деталь була абсолютно забута досі. Я все ще бентежусь, коли я повертаюся до Герміони.
— Якщо я починаю прив'язуватись до чогось, і потім це в мене забирають, я почуваюся як тієї ночі, коли загинув мій батько. Я ніколи більше не хочу так почуватися, тому я змушую себе не прив'язуватися ні до чого.
Її обличчя сповнене жалю, каяття та симпатії. Я бачу, вона не вдає.
Вона все ще хмурить брови.
— Дякую, що поділився зі мною. Але мені важко уявити ,що ти  ні про кого не піклуєшся . Ти ж не можеш постійно програмувати себе.
— Хочеш посперечатися? — несподівано мені відчайдушно хочеться змінити тему. - Твоя черга каятися.
Вона відвертається від мене. Я не наполягаю, щоб вона говорила, бо боюся, що вона замкнеться і захоче поїхати .
Може, це складніше для неї, пролити світло на її справжнє життя? Моє життя було настільки понівечене, важко повірити в те, що в неї  може бути щось гірше. Я помічаю, як самотня сльозинка стікає її щокою, але вона швидко скидається її рукою.
— Моя мама ... — починає вона. — У неї була кома після автокатастрофи . І тепер вона наче  загальмована у розвитку. "Розумно відстала", як називають це більшість людей. Вона не може ходити, вона використовує звукові апроксимації та невербальні сигнали замість слів, тому що вона не може говорити... — з цими словами інша сльозинка стікає її щокою. Цього разу вона не витирає її. У мене сверблять руки зробити це за неї, але щось мені підказує, що краще її не чіпати. Вона робить глибоке зітхання. — І ось уже якийсь час вона сердиться на щось, але я не можу зрозуміти на що. Вона почала виривати волосся. І вчора вона вчепилася в моє так сильно, що вирвала шматок, моя голова кровоточила і мій батько зірвався  на мені.
Тепер зрозуміло звідки в неї ця таємнича залисина, зовсім не від тесту на наркотики.
Вперше мені стає її шкода. Я уявляв її життя як казку. Найгірше, що могло її турбувати, це горошина під її матрацом, що не давала їй спати ночами.
Значить, все далеко не так.
Я відчуваю, як щось змінилося... мовчазне розуміння одне одного. Я ніколи раніше так себе не відчував. Я прочищаю горло і говорю.
— Твій тато, мабуть, зривається на тобі, бо знає, що ти це витерпиш.
- Ага. Ти правий. Точніше, ніж моя мама.
- Хоча це й не виправдання. Зараз я не граю в ігри, сподіваюся, що вона також. — Послухай, я не хочу бути дурнем з тобою. — Ось вам і шоу Драко Мелфоя.
- Я знаю. Це твій образ Драко Мелфоя. Це твоя марка, твій логотип... небезпечний, смертельний, палкий та сексуальний . Я написала книгу про те, як створила свій образ. Я теж насправді не цілилася на те, щоб стати сексуальною  префектою. Більше намагалася досягти ідеального і   недоторканного образу.
Вау. Перемотування. Герміона назвала мене гарячим та сексуальним? Я зовсім цього не очікував. Може у мене все ж таки є шанс, щоб виграти це безглузде парі.
— Ти знаєш, що тільки-но назвала мене гарячим?
— Начебто ти сам цього не знаєш.
Я не знав, що Герміона Грейнджер  так думала.
— До речі, щоб ти знала, я вважав тебе недоторканною. Але тепер, коли знаю, що ти думаєш,  що я гарячий і сексуальний  бог...
- Я ніколи не згадувала слово "бог". - Я прикладаю палець до своїх губ. — Шш, дай мені насолодитися фантазією. - Я закриваю очі. Герміона сміється, ці солодкі звуки лунають у мене у вухах.
— У якомусь спотвореному розумінні, Драко. Я думаю, що розумію тебе. Хоча мене й дратує до чортиків, що ти поводився як останній неандерталець. Коли я розплющую очі, бачу, що вона дивиться на мене. — Не кажи нікому про мою маму, — просить вона. — Мені не подобається, коли люди надто багато про мене знають.
— Ми актори в нашому житті, прикидаємося тими, ким насправді не є.
— Тепер ти розумієш, чому я не хочу, щоб мій батько знав, що ми... друзі.
— Ти отримаєш прочуханку? Чорт, Герм, тобі вісімнадцять. Ти не думаєш, що вже можеш бути друзями з будь-ким? Пуповина була перерізана, чи знаєш.
- Ти не розумієш.
- А ти спробуй, поясни.
— Чому ти хочеш так багато знати?
— Хіба партнери з трансфігурації  не повинні добре знати одне одного.
Вона видає короткий смішок. - Сподіваюсь, що ні.
Правда в тому, ця дівчина зовсім не така, як я її собі уявляв. З того самого моменту, як я сказав їй про свого батька, мені здалося, ніби її тіло зітхнуло з полегшенням. Наче чиєсь ще нещастя, допомогло їй відчути, що вона не одна. Але я все ще не можу зрозуміти, чому для неї так важливо показувати цю ідеальну маску всьому світу навколо.
А над моєю головою висить це парі. Мені потрібно змусити її  закохатися в мене. І поки моє тіло каже 'давай вперед', мій розум думає 'ти останній виродок, тому що вона зараз дуже вразлива'.
— Я хочу ті самі речі від життя, що й ти, — кажу я. — Я просто домагаюся їх іншим шляхом. Ти адаптуєшся до свого середовища, я адаптуюся до свого. Я кладу свою руку на її знову. - Дай мені показати тобі, що я інший. Oк, чи стала б ти зустрічатися з хлопцем, який не міг би собі дозволити запросити тебе до дорогого ресторану чи купити тобі золото та діаманти?
- Звичайно. Вона прибирає свою руку з-під моєї. - Але в мене є хлопець.
- Якби у тебе його не було, дала б ти мені шанс?
Її обличчя набуває яскраво-рожевого відтінку. Цікаво, чи змушував Рон її колись так червоніти.
— Я не збираюся відповідати на це, — каже вона.
- Чому ні? Це просте питання.
- Ой, я тебе прошу. У тобі немає нічого простого, Драко. Так що давай не продовжуватимемо.
— Давай повертатись.
- Якщо ти хочеш.
- Ми в порядку?
- Я так думаю.
Я простягаю руку для стискання. Вона оглядає татуювання на моїй руця, потім простягає свою руку і тисне мою, її ентузіазм очевидний.
— За артефакт  для зігрівання , — каже вона, посміхаючись.
- За артефакт . І за секс, додаю я подумки.
- Ти хочеш відвезти нас назад? Я не знаю дороги.
Я відводжу її назад у затишній тиші, поки сідає сонце. Наш пакт робить мене ближче до моєї мети: випуск зі школи, парі... і щось ще, чого я поки що не можу визнати навіть собі.
Як тільки ми прилітаємо  на  її офігеній  мітлі на полі вже темно.
— Дякую за те, що дозволила мені викрасти тебе. Побачимося пізніше. -
Я думаю про те, чи зможу колись дозволити собі мітлу, яка не буде іржавою, використаною чи стародавньою.
— Почекай, — каже Герміона, коли я прямую до своєї мітли.
Я повертаюся , вона стоїть просто позаду мене.
- Що?
Вона спокусливо посміхається, ніби хоче чогось ще, крім нашого пакту. Щось набагато більше. Чорт, що вона, збирається мене поцілувати? Я стою, абсолютно захоплений зненацька, чого зазвичай не трапляється. Вона прикушує нижню губу, ніби обмірковуючи наступний крок. Я точно готовий до того, щоб затискатися з нею.
Поки мій мозок проходить через усі можливі сценарії, вона робить крок.
І вириває паличку  з моїх рук.
- Що ти думаєш, ти робиш? — питаю я.
— Мщу тобі за те, що викрав мене, — відповідає вона і щосили кидає паличку  прямо в зачарований ліс .
Вона задкує назад, залишаючись, весь час до мене обличчям.
- Не ображайся. Розплата — сволота, чи не так, Драко? — каже вона, намагаючись зберегти серйозне обличчя.
Я в шоці спостерігаю, як моя партнерка з трансфігурації сідає на свою мітлу . Заводить її і їде, без жодного зайвого звуку чи поштовху, ідеальний старт.
Я розлючений тому, що мені доведеться нишпорити в темряві серед дерев у пошуках палички .
Ще я здивований. Герміона Грейнджер побила мене в моїй власній грі.
- Так, - кажу я їй, знаючи, звичайно, що вона вже далеко і не може мене чути. - Розплата - сволота. Префекта!

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now